|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
doosje Korporaal

|
Geplaatst: 5 Feb 2008 08:19:46 Onderwerp: distruction lock |
|
|
kk er was de discussie
wat is beter shadow of firedistruction speccen
http://ferox-horde.de/downloads/4/warlockdps.php
zie hier dps meter en reken uit
fire is t niet waard
met zelfde stats aan spelldamage enz zit je altijd ongeveer 200dps lager _________________ for the horde!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Feb 2008 08:19:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 5 Feb 2008 12:20:49 Onderwerp: |
|
|
voor puur raiding is deze build ?ber ^^
http://www.wowhead.com/?talent=IZdxczIbzZEx0xrbzhhi
alleen shadowbolts casten, geen dots etc _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
doosje Korporaal

|
Geplaatst: 5 Feb 2008 21:36:35 Onderwerp: |
|
|
jaja dat is algemeen bekend
maar het ging er om of je fire destro moest of shadow destro _________________ for the horde!!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 6 Feb 2008 10:30:15 Onderwerp: |
|
|
shadow destro voor raiden _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 6 Feb 2008 12:17:23 Onderwerp: |
|
|
ja man ziet er betrouwbaar uit die calculator xD
minst betrouwbare die ik ooit heb gezien, je mist ten eerste al een complete soul fire spel en je kan ook niet aangeven hoeveel talents je in iets hebtSoul fireis tog zeker aantrekkelijk is als je fire specced, en ook zeker een grote dps boost is.
btw loool, rido
http://www.wowhead.com/?talent=IZdxczIbzZEx0xrbzhhi improved searing pane over shadowburn.....
die dps calculator die vergeet ik maar ff, aangezien je geen spell cycles of wat dan ook maar kan instellen.
Ik ga er hier ff vanuit, dat je fire of shadow specced, en dus maar een van de 2 gaat gebruiken. In de Demo build zit geen verschil qua damage aangezien je of je imp of je succu sacrifced, en deze allbei 15% meer damage van hun soort geven.
Ook ga ik niet bereken met axtra bonus damage aangezien deze ook hetzelfde zullen zijn, en ik dus gewoon naar de tooltip van spells kijk. Ook ga ik geen crits door berekene, aangzien de critchance even veel is, en dat gewoon een kut werkje is. Ook rekenen ik zonder resist, zelfde verhaal als crit, en je moet maar eens gewoon je hit-cap gaan halen lazypeon
Eerst maar eens jouw style: Shadowbolt nuken:
Shadow Bolt
Rank 11 ends a shadowy bolt at the enemy, causing 541 to 603 Shadow damage.
nou we zullen er voor het gemak maar van maken dat je 1 op 4 crit, wat niet onredelijk is met jouw 15% crit change, plus je talents 5 + 3. dat wil dus zeggen dat het efffect van improved shadowbolts altijd wel actief is en er dus 20% bij deze tooltip opgeteld mag worden. wat dus op een totaal dps komt van
649,2 to 723,6 damage per 2,5 secs. wordt 259,68 tot 289,44 dps
voila dat is het voor de shadow(naab)destro(cake)build.
Nu is het de beurt aan fire <3:
we beginnen maar weer eens met de tooltips er bij te pakken:
Incinerate (2,5) : Deals 444 to 514 Fire damage to your target and an additional 111 Fire damage if the target is affected by an Immolate spell.
Immolate (1,5) : Burns the enemy for 327 Fire damage and then an additional 615 Fire damage over 15 seconds.
Soul Fire (4) : Burn the enemy's soul, causing 1003 to 1257 Fire damage.
Conflagrate (instant, maar 1 voor GC): Ignites a target that is already afflicted by your Immolate, dealing 579 to 721 Fire damage and consuming the Immolate spell.
oke een spell rotatie is altijd makkelijk, en helpt je ook je max aan dps te halen. Ik stel deze spell cycle voor:
Soul fire
Dan 4x deze spell cycle:
Immolate
5x Incinerate
Conflagrate
enzo maar door.
Dit komt neer op een total damage per minuut!!(met 10% xtra fire damage van Emberstorm, en improved immolate)
1103,3 tot 1382,7 van Soul fire
4x deze spel cycle
449,625 instant van immolate, en dan nog eens 676,5 over 15 secs, maar aangezien we immolate consumen na 12,5 secs(5 inscenates) houden we daar maar 563,75 van over. totaal: 1013,375
5x incinate, we hebben imolate erop staan, dus we tellen 111 damage er boven op. dat wordt dus 3052,5 tot 3437,5 damage
Conflagrate, 636,9 tot 793,1 damage
ff optellen alles : 1103,3 tot 1382,7 + 4x( 1013,375 + 3052,5 tot 3437,5 + 636,9 tot 793,1)
Komt neer op 19914,4 tot 22358,6 Damage per minuut
en dus 331,90666 tot 372,643 DPS
Bij de shadowbuilt gebruik je COS, bij de fire COE, geen verschil dus verder, dus helaas.
Je gaat alleen natuurlijk niet deze spel cycle @ trash gebruiken, dus daar zal je eventueel wat verlies maken met je fire damage, maar op bossfigts blaas je alles en iedereen weg.
kthnxbye _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 6 Feb 2008 17:09:49 Onderwerp: |
|
|
oke ik kom er net achter dat ik tog nog wel wat kleine rekenfoutjes heb gemaakt, dus hier ff een update:
deze spell cycle past niet eens in 60 seconden xD
Soul fire
Dan 4x deze spell cycle:
Immolate
5x Incinerate
Conflagrate
maar dat je er precies 64 seconden over doet xD
dat brengt je Fire DPS dus op : 311,1625 tot 349,353125 DPS, wat iets minder is maar tog meer de shadowdamage.
ook heb ik geen rekening gehouden met de talent Shadow en Flame: Your Shadow Bolt and Incinerate spells gain an additional 20% of your bonus spell damage effects.
dit heb ik niet meegerekend in bijde berekeningen omdat ik ook ben uitgegaan van 0 bonus spelldamage.
maar het wil dus wel zeggen, dat bij een heleboel spelldamage de tijd die ''verspild'' aan het casten van je andere fire spells dan Inscinarate te lang wordt om nuttig te worden, en je dus beter shadowbolts kan blijven nuken. De tijd die je dus verspild aan het casten van je andere fire spells moet dus gelijk zijn aan 20% van je shadowbolts DPs.
je Shadowbolts nuken standaard DPS was 259,68 tot 289,44 dps en aangezien 20% spelldamage steeds meer wordt ten opzichte van je damage op je fire spells zal dit het op een gegeven moment waard worden.
Oke gegeven dat ongeveer elke 600 bonus damage je normale damage van je tooltip bij de damage van je spells kan optellen.
dit wordt dus 500 bonus spelldamage voor je shadowbolt, aangezien je er 20% bij krijgt van je talent.
Hetzelfde geld natuurlijk voor je Inscinerate spell, dus we rekenen alleen met de damage boost van de rest van de spells. Met uitzondering van Immolate, aagnzien je deze altijd moet casten voor je boost op inscinerate.
ik zal ff een voorbeeld bereking doen om ff het punt te schatten vanaf welk punt je beter SB kan gaan spammen, dan de eerste spell cycle kan gaan gebruiken, Of alleen nog maar immolate en Inscinatetes casten.
Ik pak het punt 3000 Bonus damage. Dat wil dus zeggen dat je 3600 bonus damage hebt op je SB&IN spell
op dit punt verzevenvoudigen je tooltips van je normale spells, en verachtvoudigen je SB&IN spells.
je krijgt dus nu voor shadow:
2077,44 tot 2315,52 DPS
Voor fire. ik pak mijn oude getallen, en verzevenvoudig alle normale spells, en verachtvoudig de iscinerates.
1103,3 tot 1382,7 + 4x( 1013,375 + 3052,5 tot 3437,5 + 636,9 tot 793,1)
wordt:
7723,1 tot 9678,9 + 4x(7093,625 + 24420 tot 27500 + 4458,3 tot 5551,7)
Dat komt neer op: 151610,8 tot 170260,2 damage per 64 secoden.
dat wordt dus: 2368,91875 tot 2660,315625 DPS
Eerst was het deze getallen:
Shadow: 259,68 tot 289,44 DPS
Fire : 311,1625 tot 349,353125 DPS
Bij 3000 Bonus damage:
Shadow: 2077,44 tot 2315,52 DPS
Fire : 2368,91875 tot 2660,315625 DPS
Eerst was het verschil : 120,28% als je van shadow naar flame gaat.
Daarna is het verschil : 114,48% als je van shadow naar flame gaat.
dat wil dus ongeveer zeggen, dat wil je effectiever zijn met SB nuken, je ongeveer 10000 spelldamage moet hebben. En zelfs dan lijkt het me handiger fire te speccen, en gewoon allen immolate en Inscinerate te casten, dan ben je nog steeds hoger uit lijkt, maar mijn reken puff is ff op, dus laat ik dan maar in het midden.
Als laatste zou ik nog ff willen zeggen dat mocht je destro speccen, fire of shadow, Soul Leech me een betere talent lijkt om te nemen dan Backlash, wil je namelijk niet constant oom gaan @ bossfights zal je een bron van HP of MP moeten hebben, en dus op Soul leech, en je 3% crit missen van Backlash, of je zal je VW moeten sacrifacen, en je 15% damage boost moeten missen van je succu/imp. Want we gaan natuurlijk geen warlocks healen tijdens de raids, dus je red je eigen gnome aars maar  _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Neon Korporaal

|
Geplaatst: 6 Feb 2008 21:30:33 Onderwerp: |
|
|
| Pacific schreef: | | *veel geblaat over hoe goed ik kan rekenen* |
serieus, had je tijd over ofzo ;o? _________________ /rw WAAZZZZZAAAAAHH
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

|
Geplaatst: 6 Feb 2008 23:38:24 Onderwerp: |
|
|
| Neon schreef: | | Pacific schreef: | | *veel geblaat over hoe goed ik kan rekenen* |
serieus, had je tijd over ofzo ;o? |
ja ik had idd wat tijd over, wow begint af en toe wel eens te vervelen, dus dan moet je maar weer eens bewijzen dat je gelijk hebt op de ouderwetste manier van berkenen. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

|
Geplaatst: 28 Mrt 2008 19:34:32 Onderwerp: |
|
|
wat affi support builds, handig voor 25 man raids:
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMftVzZsZxx0xM
gewoon tot DP in affi met shadow embrace, wat zeker geil is voor de healers. de xtra effect van blood pact. 1 talent in improved omdat doos er 2 in heeft. De rest in destro tot de minder threat, wat een must is.
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMbtVt0osZxx0L
deze is wat dieper affi met unstable affi, al vind ik het de talents die je verpild met contagion zelf al niets, aangezien je tog geen CoA gaat gebruiken. En je spells niet zullen worden gedispeld. Unstable affi lijkt dus niet echt een optie voor raids.
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMbtVzcZsZxx0xM
ook affi maar dan tot improved CoS en CoE. je mist hier alleen je improved Coruption, wat je zelf flink wat damage zal schelen. maar wel effect van CoS en CoE van 10% meer damage naar 13% meer damgage zal halen. of te wel alles wat shadow/arcane damage gebruikt doet 3% meer damage met deze build maar zelf mis je 36% xtra bonus damage op Coruption. Ik denk zelf dat het raid wise het waard is.
http://www.wowhead.com/?talent=IEMrVMbtVzZcZxx0tr0z
Gewoon DP/Ruin met de overige talent gepropt in de xtra imp buff. je mist wel 1 talen in imprved HS maarja dat zal dan wel ff moeten.
ik zelf denk dat voor het algemene raid style de 3e het beste is, het meeste support zal geven aan de raid, zonder je eigen damage te veel in te krimpen. De 4e geeft jezelf iets meer damage door Ruin, maar mist dan weer de CoS/CoE xtra damage. deze missen wel allebei improved Coruption. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|