| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vreemde gast
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 09:39:32 Onderwerp: Iemand die dood gaat verder de grond intrappen?????? |
|
|
Beste mensen,
Een beetje vreemde manier om iets te vragen maar ga t toch doen.
Gezien een aantal prominente leden van deze guild niet hun normen en gedrags vormen kunnen aanpassen naar een aantal vriendelijke verzoeken.
Een vriend van ons is stervende een maand een week het kan elk moment afgelopen zijn, hij heeft een zeldzame soort van kanker, ik denk dat of je wel of geen mensen in je familie hebt verloren aan deze vreselijke ziekte dat je je wel aan de waarden en normen van het leven kan houden ook ingame "heb daar geen enkele boodschap aan" (letterlijke uitspraak van een van jullie leaders)
Ik wil graag met diegene die dit soort uitspraken doet een keer afspreken in real life en deze persoon meenemen naar de afdelingen voor zware kanker patienten in het UMC of AMC, misschien als hij deze mensen daar onder ogen komt hij zijn gedraag jegens anderen zal bijstellen en meer begrip hebben voor mensen met deze klote ziekte en natuurlijk ons maatje die wij een tijdelijke deelname aan het ons zo mooie spel WOW willen geven.
Ik hoop dat het kinderachtige gedoe nu misschien eindelijk eens op kan houden en wij iemand een prettige tijd op onze realm kunnen geven voor zolang het nog duurt.
Dank u voor het begrip
Dikkeleo |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 09:39:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 10:28:06 Onderwerp: |
|
|
erhm... wie ben jij? en over wie gaat het?  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 20 Mrt 2008 10:31:15 Onderwerp: |
|
|
dat is idd een boodschap van mij, ik heb er nog steeds geen boodschap aan.
Hoe mensen tegen mij doen, daar reageer ik op. dat hun irl situatie niet ideal is is hun pakie aan. reageer dat niet op mij af aub. sterkte ermee,
mensen die die hun medeleven willen betuigen je kan leus / daduro contacten.
ik zet er een slotje op. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|