| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Vreemde gast
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 08:49:24 Onderwerp: Helaas........... |
|
|
Tom,
Tenminste zo heet je heb ik vernomen van daduro, ik kan je ingame niet wispheren helaas omdat ik op een andere realm zit.
Even voor het feit dat je nu net doet voorkomen of je "??n" keer zielig en kinderachtig heb gedaan tegen leus, moet ik toch reageren want dan veeg je je straatje wel heel erg makkelijk schoon...
ALs jij nou gewoon en de andere mensen die je hierin mee betrekt en opstookt, want ook dat doe je hoor ik van mensen in jouw eigen guild.
Hem met rust laat en niet allerlei pesterijen onderneemt ingame als je zijn char ergens ziet staan. ( heb t zelf meerdere malen gezien) dus lieg daar niet over.
Dan is dat wel zo prettig.
En voor mij een reden het te laten rusten.
Zo niet dan denk ik dat we afslag moeten nemen waar alleen maar verliezers zijn.
Dikkeleo |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 08:49:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Freggelkarl Soldaat 2e Rang
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 09:03:57 Onderwerp: |
|
|
Los het ingame op en belast niet de hele guild ermee door op het forum
te posten.
Dank U
Greetz Karl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 10:01:10 Onderwerp: Re: Helaas........... |
|
|
tom als in? wie het ook is mijn steun heeft ie, gtfo het forum en ga QQen op je eigen realm. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 10:42:19 Onderwerp: |
|
|
Mja, ik agree met Karl.
Ik begrijp dat er wat speelt tussen jullie drie/vier maar om dit op het forum te posten is niet de beste manier. Zelf voel ik veel met jullie mee over jullie vriend maar aan de andere kant klinkt het verhaal van Tom redelijk logisch. Als je chagrijnig bent, ga dat niet afreageren op iemand die je praktisch niet kent.
Mja, alsnog, het spijt me heel erg over jullie vriend. Maar probeer dit alstublieft onder vier ogen uit te praten.
Sterkte. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 21 Mrt 2008 11:01:28 Onderwerp: Re: Helaas........... |
|
|
| Vreemde gast schreef: | ik kan je ingame niet wispheren helaas omdat ik op een andere realm zit.
want ook dat doe je hoor ik van mensen in jouw eigen guild.
Hem met rust laat en niet allerlei pesterijen onderneemt ingame als je zijn char ergens ziet staan. ( heb t zelf meerdere malen gezien) dus lieg daar niet over.
|
best knap je zit niet op onze realm, maar je hebt dit wel allemaal gezien :s.
en dat ik nog niet online ben geweest sinds jij op het forum zitten te spammen.
als laatste voila:
toevallig zelfde ip als kaisernero, wat een toeval. maar je verteld nu vast dat je met hem in een taxi zat ofzo, en dan vanaf zijn laptop dit iedere dag typt xD
bij deze komt er een ip blok voor je aan, ik neem aan dat je nu wel weet hoe je me kan contacten. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|