FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Helaas...........

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Vreemde gast

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 08:49:24    Onderwerp: Helaas........... Reageren met citaat

Tom,

Tenminste zo heet je heb ik vernomen van daduro, ik kan je ingame niet wispheren helaas omdat ik op een andere realm zit.

Even voor het feit dat je nu net doet voorkomen of je "??n" keer zielig en kinderachtig heb gedaan tegen leus, moet ik toch reageren want dan veeg je je straatje wel heel erg makkelijk schoon...

ALs jij nou gewoon en de andere mensen die je hierin mee betrekt en opstookt, want ook dat doe je hoor ik van mensen in jouw eigen guild.

Hem met rust laat en niet allerlei pesterijen onderneemt ingame als je zijn char ergens ziet staan. ( heb t zelf meerdere malen gezien) dus lieg daar niet over.

Dan is dat wel zo prettig.

En voor mij een reden het te laten rusten.

Zo niet dan denk ik dat we afslag moeten nemen waar alleen maar verliezers zijn.

Dikkeleo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 21 Mrt 2008 08:49:24    Onderwerp:

Terug naar boven
Freggelkarl
Soldaat 2e Rang

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 09:03:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Los het ingame op en belast niet de hele guild ermee door op het forum
te posten.

Dank U

Greetz Karl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sander
Sergeant

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 10:01:10    Onderwerp: Re: Helaas........... Reageren met citaat

tom als in? wie het ook is mijn steun heeft ie, gtfo het forum en ga QQen op je eigen realm.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaraKoen
Master Sergeant

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 10:42:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja, ik agree met Karl.

Ik begrijp dat er wat speelt tussen jullie drie/vier maar om dit op het forum te posten is niet de beste manier. Zelf voel ik veel met jullie mee over jullie vriend maar aan de andere kant klinkt het verhaal van Tom redelijk logisch. Als je chagrijnig bent, ga dat niet afreageren op iemand die je praktisch niet kent.

Mja, alsnog, het spijt me heel erg over jullie vriend. Maar probeer dit alstublieft onder vier ogen uit te praten.

Sterkte.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Pacific
Sergeant

BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2008 11:01:28    Onderwerp: Re: Helaas........... Reageren met citaat

Vreemde gast schreef:
ik kan je ingame niet wispheren helaas omdat ik op een andere realm zit.

want ook dat doe je hoor ik van mensen in jouw eigen guild.

Hem met rust laat en niet allerlei pesterijen onderneemt ingame als je zijn char ergens ziet staan. ( heb t zelf meerdere malen gezien) dus lieg daar niet over.

best knap je zit niet op onze realm, maar je hebt dit wel allemaal gezien :s.

en dat ik nog niet online ben geweest sinds jij op het forum zitten te spammen.

als laatste voila:

toevallig zelfde ip als kaisernero, wat een toeval. maar je verteld nu vast dat je met hem in een taxi zat ofzo, en dan vanaf zijn laptop dit iedere dag typt xD

bij deze komt er een ip blok voor je aan, ik neem aan dat je nu wel weet hoe je me kan contacten.

pacifix/flaix
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: