Magstro
|
Geplaatst: 5 Apr 2008 21:14:48 Onderwerp: LvL 70 mage, [magstro] |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Magstro, Human, Mage altijd zijn op andere servers
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd? 15
3. Hoe lang speel je al WoW?
bijna 2 jaar.
4. Hoe veel uur in de week speel je?
ongeveer 1-3 uur per dag, in het weekend wat meer
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
PvP op alts of op mijn main (magstro)
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Ik heb een level 63 priest en veel rogues, mage,rogue en priest zijn dan ook de enige classes die mijn interesseren.
Waarom mage? Ik heb altijd al een tovenaar willen spelen
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
17/0/44 (standaard pvp/arena spec), en nee.
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
the fellowship, soldaten van oranje, everlasting, bloodthirst. Allemaal goede ervaringen, alleen door splitsing en problemen in de guild ging het allemaal niet meer dus leavde ik (op de laatste na die is engels en dat vind ik toch minder fijn)
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ik heb al eens in de guild gezeten dus ik hoop dat nog wat mensen mij kennen, ik denk karl wel.. ofzo
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Ik raid niet veel dus ik heb ze niet aanstaan, maar heb ze wel. ja.
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Ik heb tailoring en ik doe er eigenlijk niks mee, het zit rond de 275
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
/raid <insert idee>
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Als je allebij geneed/gegreed hebt heb je gewoon eerlijk verloren, pech dus.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Vragen of hij daar mee op wilt houden, desnoods een officer wisperen.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Pizza of lasagne?
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Magstro
even voor de duidelijkheid, de laatste keer dat ik inlogde was toen je s1 nog voor arenapoints moest kopen, Evil orange nog met Karazan bezig was en hunters nog een deathrange hadden ^^
Ben nu pas druk gear aan het verzamelen en hoop dit weekend nog mijn staf te kunnen ontvangen.
(ik join de guild niet om actief mee te doen met het raiden, af en toe een keertje kara zou leuk zijn.) _________________ Fuck world peace!
I want a pony. |
|