Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Newbee
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
-Dorien-



Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 73
Woonplaats: Schriek

BerichtGeplaatst: 5 Apr 2012 11:32:11    Onderwerp: Reageren met citaat

RustlingRose schreef:
-Dorien- schreef:
Welkom Lien! Heb jij ook niet even frisbee gedaan op thor of ben ik mis?


Hey Dorien! Ik wou frisbee doen, maar Kasper apporteerde toen niet, dus Luc zei dat ik er niet veel kon komen zoeken. Sindsdien werken we daar wel op want Kasper is echt zot van zijn frisbee's, maar hij brengt nog altijd niet terug zoals het hoort (altijd in een cirkel van 2m rond mij ipv aan mijn voeten) Rolling Eyes
Zondag hebben we toegangsproef agility gedaan en geslaagd Smile en we doen gehoorzaamheid (alles op Thor).

Oh jammer dat Luc er dan niet wat meer moeite voor heeft gedaan want Kasper is toch ook nog heel erg jong dus dan moet je nog niet je zitten blindstaren op zoiets. Juno brengt de frisbees ook niet tot aan mijn voeten maar ook zo'n 1 a 2 meter bij mij vandaan. Het is dan misschien iets moeilijker tijdens een routine als je alle frisbees terug wilt verzamelen maar het lukt wel hoor! Laughing
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 5 Apr 2012 11:32:11    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Het Belgische hondenforum Forumindex -> Even voorstellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.