|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bandolero
|
Geplaatst: 13 Mei 2012 13:01:24 Onderwerp: |
|
|
Dookia schreef: | appelazijn door de voeding zorgt ook voor een mooie vacht en is erg gezond |
maar dan zou yumega en zalmolie toch ook geholpen moeten hebben?
Mss best eerst es puppyvoeding proberen... _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 13 Mei 2012 13:01:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
witte duivels
|
Geplaatst: 13 Mei 2012 13:08:56 Onderwerp: |
|
|
Uit ervaring zou ik zeker geen sportvoer geven, maar puppyvoer, of wat schapenvet of KVV door zijn voeding, en de nodige rust geven.
Speed is echt een zenuwpees, ik krijg ze nekel op gewicht, door wat puppyvoer, KVV en veeeeeel rust! _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
bandolero
|
Geplaatst: 13 Mei 2012 13:18:01 Onderwerp: |
|
|
witte duivels schreef: | Uit ervaring zou ik zeker geen sportvoer geven, maar puppyvoer, of wat schapenvet of KVV door zijn voeding, en de nodige rust geven.
Speed is echt een zenuwpees, ik krijg ze nekel op gewicht, door wat puppyvoer, KVV en veeeeeel rust! |
schapenvet krijgt hij nu
En thuis rust hij wel genoeg hoor, da's geen probleem, en is kalm ook, daarmee da'k twijfel aan sportvoer, zou nu willen dat het ne halven zot wordt :p
Allé, vind die nu niet echt genoeg sporten om echt om sportvoer te moeten staan
Staat nu wel mooi op gewicht, dus misschien best nog wat wachten om te kijken of het schapenvet ook effect heeft om zijn vacht?
(hij krijgt het nog maar een kleine 2 weken) _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|