Loony
|
Geplaatst: 15 Apr 2012 19:03:53 Onderwerp: Poes te herplaatsen !!! |
|
|
Dit mailtje kreeg ik van mijn nichtje. In de instelling waar ze werkt moet de poes van de inspectie verdwijnen... Het is dringend... Ze zouden hun erkenning zelfs kunnen verliezen...
Met veel spijt moeten wij onze kat in de voorziening wegdoen en zijn we dus op zoek naar een nieuwe thuis voor haar. Ze noemt Sneeuwwitje of Witje voor de vrienden en is ondertussen ongeveer 3 jaar oud. Ze is heel actief en is het gewoon om buiten te kunnen op ons groot domein. Ze houdt ervan om vogeltjes en muizen te vangen en trots te komen laten zien aan haar baasje. Ze is gesterilliseerd en verder volledig gezond. Ze zit op haar gewicht en krijgt jaarlijks haar spuitjes. Ze is net ontwormd en krijgt tegen de vlooikes een pipetje. Een bandje kan ze niet goed verdragen en is ze in het begin bijna in gestikt dus dat doen we niet meer...Het is een hele lieve en sociale poes, ze is het gewend om rond veel mensen te zitten. Als ik kon zou ik ze zelf in huis nemen maar dat is helaas niet mogelijk...
Als jullie nog verdere vragen hebben, stel ze maar gerust. Je mag me ook bellen op modmelding: persoonlijke gegevens zoals een gsmnr gaan we niet openbaar zetten, maar zijn via pb bij de topicstarter te verkrijgen |
|