Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Christine
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 11:43:30 Onderwerp: Hurta tuig maat 60 |
|
|
Ik ging ook eens een nieuw tuigje voor Jef kopen en heb dus exact dezelfde maat gekocht dan dat hij al heeft.
Deze is dus 1x gedragen, nieuwprijs was 32€, mag weg voor 25€ of elk aannemelijk bod (zonder verzendkosten). _________________
“I’ve seen a look in dogs’ eyes, a quickly vanishing look of amazed contempt, and I am convinced that basically dogs think humans are nuts.” John Steinbeck |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 11:43:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
wespke
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:00:15 Onderwerp: |
|
|
Jammer dat het zo een klein tuigje is |
|
Terug naar boven |
|
|
Christine
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:02:12 Onderwerp: |
|
|
wespke schreef: | Jammer dat het zo een klein tuigje is |
Da's juist het probleem hé _________________
“I’ve seen a look in dogs’ eyes, a quickly vanishing look of amazed contempt, and I am convinced that basically dogs think humans are nuts.” John Steinbeck |
|
Terug naar boven |
|
|
wespke
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:36:33 Onderwerp: |
|
|
Christine schreef: | wespke schreef: | Jammer dat het zo een klein tuigje is |
Da's juist het probleem hé |
Te klein voor Jefke ook? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christine
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:39:34 Onderwerp: |
|
|
wespke schreef: | Christine schreef: | wespke schreef: | Jammer dat het zo een klein tuigje is |
Nope, past nog net voor hem. Ni vergeten dat meneer ondertussen 9,20kg weegt hé _________________
|
Terug naar boven |
|
|
wespke
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:42:22 Onderwerp: |
|
|
Christine schreef: | wespke schreef: | Christine schreef: | wespke schreef: | Jammer dat het zo een klein tuigje is |
Nope, past nog net voor hem. Ni vergeten dat meneer ondertussen 9,20kg weegt hé |
hoe oud is Jefke nu? Zou hij nog veel groeien? Anders kan je het tuigje toch gewoon houden? Of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christine
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:45:14 Onderwerp: |
|
|
Jef is nu bijna 11 maanden Ik ga het ene ook houden, maar heb dus een nieuw gekocht in dezelde maat (stom van mij, I know), daarom dat het nieuwe weer weg mag _________________
|
Terug naar boven |
|
|
wespke
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 14:46:23 Onderwerp: |
|
|
Christine schreef: | Jef is nu bijna 11 maanden Ik ga het ene ook houden, maar heb dus een nieuw gekocht in dezelde maat (stom van mij, I know), daarom dat het nieuwe weer weg mag |
Aaah ok, nu ben ik mee |
|
Terug naar boven |
|
|
|