Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
marnirik bullmastiff gratisforum fan
|
Geplaatst: 20 Jun 2007 21:10:41 Onderwerp: pagina breedte instellen? snel antwoord toevoegen aan forum? |
|
|
Ik heb een vraagje ??
Is het misschien ook mogenlijk dat je de pagina breedte kan instellen ???
dat je niet onderin de pagina de schuifbalk hoeft te gebruiken maar dat het bericht geheel zichtbaar is ???
(Net als hier dus als voorbeeld te noemen!!).....en de tekst gewoon na een bepaalde breedte onder elkaar wordt gezet ??
Want dat heeft mijn forum niet je moet vaak wel de schuifbalk gebruiken.
Dan nog een vraagje is er ook een mogenlijkheid om een snel antwoord toe te voegen aan het forum ??
daarmee bedoel ik gelijk een stukje waar je meteen een berichtje kan typen i.p.v. dat je op de postreply button klikt ??
M.v.g.
Mariska. _________________ Groetjes van Mariska.
http://marnirik.come2me.nl
http://gratisforums.com/marnirikbullmastiffforum |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 20 Jun 2007 21:10:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 20 Jun 2007 21:54:38 Onderwerp: |
|
|
Hi Mariska,
De reden dat je pagina zo breed is komt in jou geval door je grote logo, als je je logo iets kleiner maakt zodat het niet de ruimte van de hele bovenkant beslaat zal je zien dat je dat probleem niet hebt en je forum er net zo uit zal zien als hier dus zonder balk onderaan de pagina.
Het is vaak eventjes wat passen en meten, maar dat lukt je vast wel
En je tweede vraag, quick reply is niet mogelijk dat moet apart geinstalleerd worden, vaak zie je dat bij forums die in eigen beheer zijn, en dan kan je daar een aparte 'mod' voor installeren, maar dat is bij jou forum niet mogelijk, je ziet het ook standaard bij bepaalde template's maar die zijn hier niet beschikbaar, deze optie is dus niet beschikbaar.
Succes met je logo probeer maar eens dan zal je zien dat het er ineens heel anders uitziet.
Precious. _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 21 Jun 2007 21:00:10 Onderwerp: |
|
|
Ik zag dat het gelukt was ook weer opgelost toch? _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 21 Jun 2007 21:11:28 Onderwerp: |
|
|
Zo is dat, _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
|
Terug naar boven |
|
|
|