Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
Problemen met forum blijven zich maar vermenigvuldigen :s

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tuningworld
gratisforum fan


Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 14:07:03    Onderwerp: Problemen met forum blijven zich maar vermenigvuldigen :s Reageren met citaat

hallo , k heb eens gekeken op http://gratisforums.com/helpdesk.html voor mijn problemen .
Maar niets van daar vind ik terug op mijn " beheerderspaneel "

Ik zal eens mijn problemen zeggen he .

- voor het avatar gallerij : ik kan daar geen avatars in toevoegen :s wie kan me helpen ?

- voor beneden ( " [ Beheerder ] [ Moderator ] " ) ik zou daar graag iets aan toevoegen . Kan iemand me helpen :p

- En voor de smilie packet . Hoe moet ik dat doen ?

http://www.gratisforums.com/tuningworld/ dat is mijn forum

alvast bedankt Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 29 Jun 2007 14:07:03    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 15:36:01    Onderwerp: Re: Problemen met forum blijven zich maar vermenigvuldigen : Reageren met citaat

tuningworld schreef:
hallo , k heb eens gekeken op http://gratisforums.com/helpdesk.html voor mijn problemen .
Maar niets van daar vind ik terug op mijn " beheerderspaneel "

Ik zal eens mijn problemen zeggen he .

- voor het avatar gallerij : ik kan daar geen avatars in toevoegen :s wie kan me helpen ?

- voor beneden ( " [ Beheerder ] [ Moderator ] " ) ik zou daar graag iets aan toevoegen . Kan iemand me helpen :p

- En voor de smilie packet . Hoe moet ik dat doen ?

http://www.gratisforums.com/tuningworld/ dat is mijn forum

alvast bedankt Wink

- Als je een avatar uit de gallerij wil plaatsen doe je het volgende:
je gaat naar je profiel, daar staat gallerij bekijken, als je een leuke avatar ziet klik je die aan en dan klik je op avatar selecteren.
Als je later een andere wil doe je hetzelfde.

- Wat wil je aan Beheerder Moderator toevoegen? Een rang? zo niet wat dan wil je de vraag iets duidelijker stellen, zodat ik je verder kan helpen.

- Om het/een smile pakket te krijgen op je forum kan je Tanja een E-mail sturen zij zal je dan verder helpen.

Groetjes precious.
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
tuningworld
gratisforum fan


Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2007 10:26:16    Onderwerp: Re: Problemen met forum blijven zich maar vermenigvuldigen : Reageren met citaat

Precious schreef:
tuningworld schreef:
hallo , k heb eens gekeken op http://gratisforums.com/helpdesk.html voor mijn problemen .
Maar niets van daar vind ik terug op mijn " beheerderspaneel "

Ik zal eens mijn problemen zeggen he .

- voor het avatar gallerij : ik kan daar geen avatars in toevoegen :s wie kan me helpen ?

- voor beneden ( " [ Beheerder ] [ Moderator ] " ) ik zou daar graag iets aan toevoegen . Kan iemand me helpen :p

- En voor de smilie packet . Hoe moet ik dat doen ?

http://www.gratisforums.com/tuningworld/ dat is mijn forum

alvast bedankt Wink

- Als je een avatar uit de gallerij wil plaatsen doe je het volgende:
je gaat naar je profiel, daar staat gallerij bekijken, als je een leuke avatar ziet klik je die aan en dan klik je op avatar selecteren.
Als je later een andere wil doe je hetzelfde.

- Wat wil je aan Beheerder Moderator toevoegen? Een rang? zo niet wat dan wil je de vraag iets duidelijker stellen, zodat ik je verder kan helpen.

- Om het/een smile pakket te krijgen op je forum kan je Tanja een E-mail sturen zij zal je dan verder helpen.

Groetjes precious.


Wel . . . daar onderaan waar je kan lezen wie online is staat er [ Beheerder ] [ Moderator ] maar ik zou daar graag nog iets toevoegen zoals [ DJ's ] [ Tuner ] . . .

PS : ik heb een ander forum aangemaakt ( tuningbass.gratisforums.com )
en ik heb nu WEERAL een probleem Sad
Als er iemand zich wilt registreren krijgen ze een bericht dat ze hun ouders moeten vragen of het wel mag of dat ze een brief aan me moeten sturen .
ZONDER bevestiging link Sad
Kan je me verder helpen precious ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tuningworld
gratisforum fan


Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2007 11:08:09    Onderwerp: Reageren met citaat

en dat van die "avatar gallerij" heb je denk ik ook verkeerd begrepen.

Ik zou daar graag ZELF afbeeldingen in toevoegen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 4 Jul 2007 19:39:45    Onderwerp: Reageren met citaat

- Bij het registreren hebben ze aangeklikt ik ben jonger dan 13 jaar, in veel gevallen moeten de ouders/verzorgers toestemming geven om deel te nemen aan jouw forum.

Laat ze de andere optie nemen, ik neem aan dat je een leuk netjes forum hebt waar jongeren van 13 jaar en jonger geen schade van ondervinden.

- Nee je kan zelf geen avatars toevoegen aan de gallerij, je kan wel avatars van het web halen en die in je profiel zetten.

- Je kunt aan Admin en Mod. geen andere namen toevoegen, je kan de leden wel een rang geven en ze dan bv DJ noemen Wink kijk voor uitleg bij rangen.
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games