Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
anita gratisforum fan
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 10:49:22 Onderwerp: Forum naam staat niet meer op de site? |
|
|
er is iets mis met ons forum! Caressa`s discussie forum over de CI stond bovenaan de site en ook in Configuratie en nu ineens staat het niet meer bovenaan op de site.Ook een bloem stond in de paarse balk van forum stijl en plots is die weg?Hoe kan dat en hoe lossen we dit allemaal op?
groetjes anita |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 10:49:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 12:49:20 Onderwerp: Re: Forum naam staat niet meer op de site? |
|
|
anita schreef: | er is iets mis met ons forum! Caressa`s discussie forum over de CI stond bovenaan de site en ook in Configuratie en nu ineens staat het niet meer bovenaan op de site.Ook een bloem stond in de paarse balk van forum stijl en plots is die weg?Hoe kan dat en hoe lossen we dit allemaal op?
groetjes anita |
Hoi Anita,
Misschien zijn ze bezig met onderhoud en is het daarom even weg.
Maar zelf denk ik omdat je het over een paarse balk met bloem hebt, dat je de template 'Morningglory' gebruikt, daar komt dan alleen rechtsboven op je forum te staan, bv 'Caressa's forum, met kleine zwarte lettertjes
In het midden van je Template komt niets te staan, probeer maar eens een andere Template, bv Subsilver, dan zal je zien dat het er weer staat.
Mocht dat niet zo zijn dan moet je even je configuratie goed nakijken, om te kijken of wat je daar ingevuld hebt nog wel correct is.
Vriendelijke groeten,
Precious. _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
anita gratisforum fan
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 12:57:14 Onderwerp: Re: Forum naam staat niet meer op de site? |
|
|
Precious schreef: | anita schreef: | er is iets mis met ons forum! Caressa`s discussie forum over de CI stond bovenaan de site en ook in Configuratie en nu ineens staat het niet meer bovenaan op de site.Ook een bloem stond in de paarse balk van forum stijl en plots is die weg?Hoe kan dat en hoe lossen we dit allemaal op?
groetjes anita |
Hoi Anita,
Maar zelf denk ik omdat je het over een paarse balk met bloem hebt, dat je de template 'Morningglory' gebruikt, daar komt dan alleen rechtsboven op je forum te staan, bv 'Caressa's forum, met kleine zwarte lettertjes
In het midden van je Template komt niets te staan, probeer maar eens een andere Template, bv Subsilver, dan zal je zien dat het er weer staat.
Mocht dat niet zo zijn dan moet je even je configuratie goed nakijken, om te kijken of wat je daar ingevuld hebt nog wel correct is.
Vriendelijke groeten,
Precious. |
Hallo Precious bedankt voor je reactie
Het is nu al een paar dagen dat de bloem weg is en de tekst bovenaan De kleuren van Morning Glory vind ik zo mooi kunnen we niet die kleuren, de tekst en bloem weer daar krijgen?Hoe dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 13:04:03 Onderwerp: Re: Forum naam staat niet meer op de site? |
|
|
anita schreef: | Precious schreef: | anita schreef: | er is iets mis met ons forum! Caressa`s discussie forum over de CI stond bovenaan de site en ook in Configuratie en nu ineens staat het niet meer bovenaan op de site.Ook een bloem stond in de paarse balk van forum stijl en plots is die weg?Hoe kan dat en hoe lossen we dit allemaal op?
groetjes anita |
Hoi Anita,
Vriendelijke groeten,
Precious. |
Het is nu al een paar dagen dat de bloem weg is en de tekst bovenaan De kleuren van Morning Glory vind ik zo mooi kunnen we niet die kleuren, de tekst en bloem weer daar krijgen?Hoe dan? |
Hoi Anita,
Ik heb nu zelf subsilver er even in maar ik moet mijn forum even opnieuw opbouwen, maar ik vind morningglory net zo mooi als jij en wat ik net al zei je krijgt in de template morningglory geen tekst in het midden alleen in de rechterbovenhoek, en die bloem dat was de template naam, jij vond hem mooi maar ik persoonlijk niet, dus ik denk dat je het zo moet laten of toch een andere Template kiezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
anita gratisforum fan
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 13:22:21 Onderwerp: Re: Forum naam staat niet meer op de site? |
|
|
Precious schreef: | anita schreef: | Precious schreef: | anita schreef: | er is iets mis met ons forum! Caressa`s discussie forum over de CI stond bovenaan de site en ook in Configuratie en nu ineens staat het niet meer bovenaan op de site.Ook een bloem stond in de paarse balk van forum stijl en plots is die weg?Hoe kan dat en hoe lossen we dit allemaal op?
groetjes anita |
Hoi Anita,
Vriendelijke groeten,
Precious. |
Hoi Anita,
Ik heb nu zelf subsilver er even in maar ik moet mijn forum even opnieuw opbouwen, maar ik vind morningglory net zo mooi als jij en wat ik net al zei je krijgt in de template morningglory geen tekst in het midden alleen in de rechterbovenhoek, en die bloem dat was de template naam, jij vond hem mooi maar ik persoonlijk niet, dus ik denk dat je het zo moet laten of toch een andere Template kiezen. |
ik zou willen dat de tekst ook zichtbaar word bovenaan in morning glory want de leden willen deze kleur houden |
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 13:34:31 Onderwerp: |
|
|
@ Anita,
Ja maar dat kan niet, misschien in de toekomst maar nu kunnen we dat zelf niet veranderen, je kan natuurlijk ook een leuke treffende tekst in je configuratie zetten maar dan moet je wel de bovenste lijn nemen in je configuratie, bv zo:
http://gratisforums.com/preciousplace/index.php
Kijk rechtsboven, maar dan je eigen tekst |
|
Terug naar boven |
|
|
anita gratisforum fan
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 14:03:45 Onderwerp: |
|
|
Precious schreef: | @ Anita,
Ja maar dat kan niet, misschien in de toekomst maar nu kunnen we dat zelf niet veranderen, je kan natuurlijk ook een leuke treffende tekst in je configuratie zetten maar dan moet je wel de bovenste lijn nemen in je configuratie, bv zo:
http://gratisforums.com/preciousplace/index.php
Kijk rechtsboven, maar dan je eigen tekst |
Bedankt ...maar kan de maker van gratis forums dat dan niet aanpassen voor ons? Dat de tekst en afbeelding die wij willen zichtbaar is op forum bij morning glory stijl? Dat is wat ik steeds vraag eigenlijk... |
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 15:26:34 Onderwerp: |
|
|
@ Anita,
Op de Template Morningglory kon je zoiezo geen tekst zetten, je kon alleen in de bovenste regel van je configuratie een tekst neerzetten, die dan te zien is zoals ik je vanmorgen heb uigelegd<> in de rechterbovenhoek
En wat die afbeelding betreft, dat is zoals ik zei de naam van de Template, en ik vind het prettig dat hij eruit is, en ik denk meer mensen omdat het doet denken dat je forum 'Morningglory' zou heten, dus ik denk dat hij er daarom uitgehaald is en dat terugplaatsen erg moeilijk wordt, voor verdere informatie zou ik even het antwoord afwachten van de leiding van dit Forum, wij kunnen er zelf niets aan doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 17:59:16 Onderwerp: |
|
|
Hoi
Het logo kan [voorlopig althans] niet meer teruggeplaatst worden.
de tekst staat, zoals precious zei, in de rechterbovenhoek.
Groetjes |
|
Terug naar boven |
|
|
jumper gratisforum fan
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 19:49:11 Onderwerp: |
|
|
Hallo:
Wat een leuke stijl die morningglory , is dat nieuw?? heb het nu toegepast mn bezoekers hadden gestemd voor de roze kleur
Ben benieuwd wat ze hiervan vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 19:58:42 Onderwerp: |
|
|
ja die stijl is nieuw!
begin volgend jaar volgen er nog een hoop nieuwe stijlen !
|
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 1 Dec 2006 20:04:19 Onderwerp: |
|
|
Ja, ik vinnum ook heel mooi lol!
Laatst aangepast door Precious op 9 Jan 2007 00:03:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
anita gratisforum fan
|
Geplaatst: 2 Dec 2006 12:58:04 Onderwerp: |
|
|
hulp schreef: | Hoi
Groetjes |
Wat vervelend...vind stijl Morning glory erg mooi maar wil wel een afbeelding,logo of tekst bovenaan forum hebben
alvast bedankt |
|
Terug naar boven |
|
|
Precious Site Admin
|
Geplaatst: 2 Dec 2006 13:33:53 Onderwerp: |
|
|
anita schreef: | hulp schreef: | Hoi
Groetjes |
Wat vervelend...vind stijl Morning glory erg mooi maar wil wel een afbeelding,logo of tekst bovenaan forum hebben
alvast bedankt |
Dat is (voorlopig) niet mogelijk, dus je zal het even zonder moeten doen.
Optie<> anders zou je voorlopig een andere Template kunnen installeren, er zit vast wel ??n tussen die je mooi vind, en dan zet je daar een leuke treffende tekst in.
Groetjes Precious |
|
Terug naar boven |
|
|
|