Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
http://gratisforums.com/tuinenanderspul - heeft wat vraagjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
johnvgag
gratisforum fan


Geregistreerd op: 27 Nov 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 01:26:42    Onderwerp: http://gratisforums.com/tuinenanderspul - heeft wat vraagjes Reageren met citaat

Hallo beste mensen
ben een paar dagen geleden een forum gestart

http://gratisforums.com/tuinenanderspul/

mijn vragen :

1. als ik in gebruikersbeheer een naam intoets komen de gegevens van die gebruiker in beeld.
het probleem is dat ik als email mijn forumnaam zie staan en bij
nieuw wachtwoord mijn eigen wachtwoord, weliswaar zo ********
maar het is mijn ww. (of is dat alleen om mijn eigen ww te veranderen, maar daar is mijn profiel toch voor?)
welke gebruiker ik ook intoets, de gegevens zijn steeds van mijzelf.
Wat als iemand zijn ww vergeten is of ik wil hem persoonlijk mailen, dus niet via pm. Nu heb ik nog niet zoveel geregistreerde leden, maar ik ben meer bezig geweest met de opbouw en invulling dan met bekendheid maken, omdat je nou eenmaal wat moet klaar hebben om het interessant te maken.
er is er een die zijn emailadres bij msn heeft ingevuld, de anderen niet.
moet ik als beheerder die gegevens niet kunnen zien ?
Ik kan ook geen email verzenden naar een bepaald lid, krijg dan een error, dus pm verstuurd, die bewaar ik maar verschijnt niet in de bewaarde berichten map.
Kan ook niet zien of pm verstuurd is, er is geen optie voor versturen, of krijgt de persoon het bericht als hij weer inlogd?
---
2. Onder de datum en tijd linksboven staat mijn naam/titel van het forum
kan die misschien groter in de balk bovenaan naast mijn logo, en liefst in mijn stijl (orange) in subsilver gaat het wel, maar die vind ik niet mooi Smile
---
3. Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het script voor de kalender, bedankt Smile exact gekopieerd en geplakt zoals beschreven
maar, er staat op het forum nov. 108 ipv nov. 2008
Ik heb absoluut geen verstand van javascript, dus waag ik me daar niet in
en mijn systeem datum en tijd staan goed. (synchroon met time.nist.gov)
---
4. Om je forum meer bekendheid te geven wordt geadviseerd kernwoorden / Meta-tags te plaatsen in je index.htm om aan te geven waar je forum over gaat,
kan dat hier ook?
---
5. Kan er een midi-file of een ander formaat muziekje of een playertje aan het forum worden geplakt, zodat het wat levendiger wordt?
---
Zo een paar vraagjes, ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden
succes met de gratis forums.

m.v.gr. John
_________________
Kijk ook eens op
http://gratisforums.com/tuinenanderspul
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 27 Nov 2008 01:26:42    Onderwerp:

Terug naar boven
hulp
Site Admin


Geregistreerd op: 08 Sep 2006
Berichten: 247

BerichtGeplaatst: 29 Nov 2008 12:41:39    Onderwerp: Re: http://gratisforums.com/tuinenanderspul - heeft wat vraa Reageren met citaat

als ik in gebruikersbeheer een naam intoets komen de gegevens van die gebruiker in beeld.
het probleem is dat ik als email mijn forumnaam zie staan en bij
nieuw wachtwoord mijn eigen wachtwoord, weliswaar zo ********
maar het is mijn ww. (of is dat alleen om mijn eigen ww te veranderen, maar daar is mijn profiel toch voor?)
welke gebruiker ik ook intoets, de gegevens zijn steeds van mijzelf.

dat is puur aan uw browser te wijten, nl. omdat u uw paswoord in uw browser heeft opgeslagen. heeft niets maar dan ook niets te maken met de diensten van gratistforums.com


Wat als iemand zijn ww vergeten is of ik wil hem persoonlijk mailen, dus niet via pm. Nu heb ik nog niet zoveel geregistreerde leden, maar ik ben meer bezig geweest met de opbouw en invulling dan met bekendheid maken, omdat je nou eenmaal wat moet klaar hebben om het interessant te maken.

omwille van de privacy van de gebruikers, gaan we nooit paswoorden te grabbel gooien. voor niemand ! ook niet voor de admin. privacy staat bij ons op nummer 1.


er is er een die zijn emailadres bij msn heeft ingevuld, de anderen niet.
moet ik als beheerder die gegevens niet kunnen zien ?

kan je via de ledenlijst checken.


Ik kan ook geen email verzenden naar een bepaald lid, krijg dan een error, dus pm verstuurd, die bewaar ik maar verschijnt niet in de bewaarde berichten map.

alle verstuurde pm komen terecht in uw map "verzonden berichten"





2. Onder de datum en tijd linksboven staat mijn naam/titel van het forum
kan die misschien groter in de balk bovenaan naast mijn logo, en liefst in mijn stijl (orange) in subsilver gaat het wel, maar die vind ik niet mooi Smile

stijlen moeten door iedereen kunnen gebruikt worden en worden niet aangepast aan individuele wensen. er zijn meer dan genoeg stijlen om uit te kiezen.


---
3. Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van het script voor de kalender, bedankt Smile exact gekopieerd en geplakt zoals beschreven
maar, er staat op het forum nov. 108 ipv nov. 2008
Ik heb absoluut geen verstand van javascript, dus waag ik me daar niet in
en mijn systeem datum en tijd staan goed. (synchroon met time.nist.gov)

wij dragen geen enkele verantwoordelijkheid voor externe gehoste scripts, dus dat moet u besprken met de script provider



4. Om je forum meer bekendheid te geven wordt geadviseerd kernwoorden / Meta-tags te plaatsen in je index.htm om aan te geven waar je forum over gaat,

metatags worden nooit meer gebruikt door zoekmachines zoasl Google omwille van het misbruik ervan in de jaren negentig.



---
5. Kan er een midi-file of een ander formaat muziekje of een playertje aan het forum worden geplakt, zodat het wat levendiger wordt?

via extern gehoste scrips., dat moet je zelf zoeken


---
Zo een paar vraagjes, ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden
succes met de gratis forums.
Arrow Arrow
_________________
Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
johnvgag
gratisforum fan


Geregistreerd op: 27 Nov 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 29 Nov 2008 13:32:20    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt voor de info
_________________
Kijk ook eens op
http://gratisforums.com/tuinenanderspul
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games