Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
beheerderspaneel niet bereikbaar-werkt niet

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
johnvgag
gratisforum fan


Geregistreerd op: 27 Nov 2008
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 15:29:06    Onderwerp: beheerderspaneel niet bereikbaar-werkt niet Reageren met citaat

De vraag is inmiddels overbodig geworden, ik laat hem echter wel staan,
misschien hebben anderen er wat aan!
wat ik heb gedaan is het volgende, per toeval en op goed geluk heb ik de linkermuis ingedrukt en vastgehouden, bewoog toevallig de muis en zag dat alles grijs werd zoals bij selekteren,
ik kon naar beneden scrollen en in het forum admin komen
daar heb ik toen test met script en al verwijderd.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://gratisforums.com/tuinenanderspul

Hallo, als ik als beheerder inlog kan ik niet meer naar beneden scrollen om in het beheerderspaneel te komen.
Wel met een zoekfunctie of via profiel, dan kan ik op beheerderspaneel klikken en kom na opnieuw inloggen in het beheerderspaneel.
klik ik echter op Fora - Beheer om de map test te legen kan ik niet naar beneden scrollen.
Ik heb in de map Test In het forum Moderator een script geplaatst, om wat te testen uiteraard,
het script is de oorzaak neem ik aan.

het forum moderator is op dit moment alleen geautoriseerd voor de beheerder dus niet te zien voor anderen
je kan wel als gast of geregistreerde inloggen en naar beneden scrollen en alles bekijken.
zet ik dat test op geregistreerd in de simpele modus, kan niemand meer naar beneden scrollen, blijft de openingspagina bovenin hangen

kan dus het script niet verwijderen
gaarne hulp dmv test verwijderen of legen.
alvast bedankt
_________________
Kijk ook eens op
http://gratisforums.com/tuinenanderspul
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 12 Dec 2008 15:29:06    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games