Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Borderline gratisforum fan
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 20:59:53 Onderwerp: waar zijn de smilies gebleven?! |
|
|
Waar zijn ineens al mijn smilies gebleven?! Ik had er meer ge?mporteerd en alles werkte...maar nu zijn ze allemaal WEG?! Ik gebruik Rainy day als forum.
Ik heb gekeken naar jullie hulp desk maar daar stond iets wat NIET in mijn forum werkbaar is...het is er niet eens en dat is dat je bijvoorbeeld bestaande smilies wilt behouden of niet. Onderstaande afbeelding van jullie forum.....zo ziet het er NIET in mijn forum uit....
zo ziet het eruit
Ik kan alleen maar een pakket importeren meer niet. Dat heb ik gedaan en alles werkte toen en ik zag de smilies. Maar nu is alles WEG. Hoe krijg ik dit weer terug...en als het te moeilijk is willen jullie me dan stap voor stap schrijven wat ik moet doen om alles weer terug en zichtbaar te krijgen?
en zo zie ik alles ZONDER de smilies
Want hoe moet ik smilies na ze geimporteerd te hebben UNZIPPEN als ik niet weet waar ze staan om te unzippen.... pppffttt kunnen jullie dit doen voor me?
en zo zien de berichten eruit ZONDER de smilies
Hoe krijg ik ze weer terug?
http://gratisforums.com/borderlineenspiritualiteit/ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 20:59:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 28 Mrt 2009 13:11:07 Onderwerp: |
|
|
wat gebeurt er als u
- het forum van stijl verandert
- de smilies terug importeert ? _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Mrt 2009 14:57:09 Onderwerp: |
|
|
Er veranderd dan niets. Alles blijft zoals het nu ook is.
Ik heb zelfs alles smilies verwijderd en daarna alleen het standaard pakket geimporteerd. Maar ook dat maakt niets uit.
Tegelijkertijd merk ik dat ik niet meer terug kan schakelen naar de simpele modus in het beheerders panel om de permissies in te stellen voor de leden. Alleen bij mijzelf kan ik in de simpele modus komen....hebben deze fouten met elkaar te maken? Hoe kan dit opgelost worden? |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 11:11:21 Onderwerp: |
|
|
ok, we zullen het in detail nakijken en uw probleem persoonlijk oplossen.
stuur me uw admin login en paswoord via pm, dan kijken we het na. _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 29 Mrt 2009 13:43:23 Onderwerp: |
|
|
Hartelijk Dank alvast voor uw persoonlijke hulp. Een pm is verzonden met de benodigde gegevens.
Warme groet,
Kim |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:06:07 Onderwerp: |
|
|
na een test blijkt dat alle standaard smilies werken bij u.
als u nu nog problemen hebt, ligt dat waarschijnlijk aan uw browser.
bent u recent van browser veranderd ?? _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 30 Mrt 2009 19:10:31 Onderwerp: |
|
|
Nee, ik ben niet van Browser veranderd....en nu...? De Fout blijft helaas.
Ik heb voor de zekerheid een andere browser getest....en INDERDAAD daar zie ik de smilies terug?! Vreemd....maar nu weet ik dat ze er toch zijn. Dank u voor de geboden hulp!
Warme groet Kim |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 31 Mrt 2009 19:11:45 Onderwerp: |
|
|
dus toch een browser probleem.
welke browser gebruikt u en welke versie van windows? _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 1 Apr 2009 07:17:34 Onderwerp: |
|
|
Ik gebruik mozilla firefox. Toen u me attent maakte op een browser probleem ging ik op onderzoek en vond inderdaad de smilies via internet explorer terug. Daar ik het prettiger vind te werken met mozilla zocht ik verder en kwam tot de oplossing die ik zelf vreemd vond daar ik geen opdracht gegeven had tot een ad-block, maar ik klikte ad-block voorkeuren aan en zie daar.... (afbeelding)
Bij reclame filter stond aangevinkt het FORUM! Vreemd vond ik dat omdat ik die opdracht nooit gegeven had, maar ik vinkte deze UIT en de smilies zijn terug!
Dank u wel voor de hulp en inzicht! Mocht ooit iemand hetzelfde hebben als ik met mozilla dan is ad-block filter hoogst wrs de boosdoener
Warme groet,
Kim |
|
Terug naar boven |
|
|
hulp Site Admin
|
Geplaatst: 1 Apr 2009 19:04:29 Onderwerp: |
|
|
ok, dit probleem is dus opgelost en begrepen ! Goed ! _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team |
|
Terug naar boven |
|
|
|