Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
informatie forum

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jurgen
gratisforum fan


Geregistreerd op: 19 Dec 2006
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 01:17:40    Onderwerp: informatie forum Reageren met citaat

Hoi
op mijn forum heb ik een gedeelte waarin ik alleen onderzoekers en onderzoeks firma,s de mogelijkheid wil bieden om informatie te plaatsen

De bedoeling is dan dat geregistreerde gebruikers dat wel kunnen lezen maar moeten reageren in een ander gedeelte van het forum.

Dus niet direct in het research gedeelte.

Is dat mogelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 22 Dec 2006 01:17:40    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 03:04:54    Onderwerp: Re: informatie forum Reageren met citaat

jurgen schreef:
Hoi
op mijn forum heb ik een gedeelte waarin ik alleen onderzoekers en onderzoeks firma,s de mogelijkheid wil bieden om informatie te plaatsen

De bedoeling is dan dat geregistreerde gebruikers dat wel kunnen lezen maar moeten reageren in een ander gedeelte van het forum.

Dus niet direct in het research gedeelte.

Is dat mogelijk

Hallo Jurgen,

Voor de onderzoekers maak je een nieuw topic daar kunnen ze hun onderwerpen dan plaatsen.

Zodra ??n van de onderzoekers het item geplaatst heeft zou je dit topic dus moeten sluiten, geef iemand van de onderzoekers bv een moderator status, of zorg dat er op dat moment iemand is die na het plaatsen van een dergelijk onderwerp het Topic direct kan sluiten.

Zo biedt je de mogelijkheid om andere users te laten lezen maar niet te posten.

Dan kan je alsvolgt een subforum openen waar de mensen kunnen antwoorden op het geen wat ze gelezen hebben en daar evt op willen reageren.

Mocht het zo zijn dat iemand onverhoopt wel post in het onderzoekers Topic dan kan jij als Admin of een moderator dat bericht altijd nog verplaatsen of aanpasen en kopieeren in het daarvoor bestemde subforum cq topic.

dit is de simpelste oplossing.

Succes!

Mvg Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games