Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
ik krijg steeds de forum index van 20 december te zien????

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 21 Dec 2006 17:29:52    Onderwerp: ik krijg steeds de forum index van 20 december te zien???? Reageren met citaat

wat kan ik eraan doen??

groetjes
anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 21 Dec 2006 17:29:52    Onderwerp:

Terug naar boven
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 21 Dec 2006 19:44:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat bedoel je precies Anita?

de datum en tijd linksboven?

Of staat er boven aan je berichten<> bericht geplaatst 20/12 terwijl het vandaag de 21ste is?


Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 21 Dec 2006 20:51:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Precious schreef:
Wat bedoel je precies Anita?

de datum en tijd linksboven?

Of staat er boven aan je berichten<> bericht geplaatst 20/12 terwijl het vandaag de 21ste is?


Precious.


Hoi precious

ik log in op het forum en de datum en tijd staan op 21 december maar de berichten die ik zie zijn van 20 december en als ik een bericht schrijf is het daarna onzichtbaar weg???? Ik krijg bericht via outlook u heeft prive berichten ik kom op forum en er is niks??? want ik krijg berichten te zien van gister terwijl leden mij mailen dat ze vandaag ook geschreven hebben????
Ik heb dit probleem al een paar keer gehad en nu de hele dag snap er niks van. Hoe kan ik dit oplossen??

groetjes

anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 21 Dec 2006 23:39:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Anita, ik ben even op mijn eigen Forum geweest om te testen dat is dicht voor anderen maar bestaat gewoon nog helemaal, Wink vandaar dat ik dus even kon testen.

Ik heb het probleem niet, en heb ook geen vragen van de andere beheerders gehad van gratis forums, het kan en dat denk ik ook een storing zijn op de server, even een vraagje toen je het vorige keer had loste het probleem zich toen zelf op? Of hebben ze je er toe mee geholpen?

Als ik een berichtje op mijn forum post, klopt het gewoon allemaal en we draaien allemaal op dezelfde server, ik heb ook een pm verstuurd en dat is ook allemaal goed gegaan, ik denk toch dat er een storing is net zoiets als wat je toen met die plaatjes hebt gehad.

Ik zou je dus ook niet kunnen vertellen wat het is en hoe je het gelijk kan oplossen, aangezien het probleem zich bij mij niet voordoet, wacht het eventjes af misschien is het morgen weer inorde, jullie kunnen toch wel gewoon posten? want dan wordt het minder natuurlijk.

Ik hoor nog van je.

Groetjes,

Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 12:13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Precious schreef:
Hallo Anita, ik ben even op mijn eigen Forum geweest om te testen dat is dicht voor anderen maar bestaat gewoon nog helemaal, Wink vandaar dat ik dus even kon testen.

Ik heb het probleem niet, en heb ook geen vragen van de andere beheerders gehad van gratis forums, het kan en dat denk ik ook een storing zijn op de server, even een vraagje toen je het vorige keer had loste het probleem zich toen zelf op? Of hebben ze je er toe mee geholpen?

Als ik een berichtje op mijn forum post, klopt het gewoon allemaal en we draaien allemaal op dezelfde server, ik heb ook een pm verstuurd en dat is ook allemaal goed gegaan, ik denk toch dat er een storing is net zoiets als wat je toen met die plaatjes hebt gehad.

Ik zou je dus ook niet kunnen vertellen wat het is en hoe je het gelijk kan oplossen, aangezien het probleem zich bij mij niet voordoet, wacht het eventjes af misschien is het morgen weer inorde, jullie kunnen toch wel gewoon posten? want dan wordt het minder natuurlijk.

Ik hoor nog van je.

Groetjes,

Precious.


Hoi precious

Bedankt voor je reactie

Ik weet wat de oorzaak was Embarassed

Er was een storing geweest van mijn server en mijn pc was naar een andere datum gegaan 21 december 2001
Ik kon daardoor niet de index zien van 21 december 2006 Confused
Het probleem is nu opgelost Wink

Prettige feestdagen anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Precious
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Nov 2006
Berichten: 162

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 13:52:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Geeft niet hoor Wink ik dacht al zoiets kan gebeuren toch, nu werkt het gelukkig weer allemaal prima!

Precious.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
anita
gratisforum fan


Geregistreerd op: 01 Dec 2006
Berichten: 27
Woonplaats: Volendam

BerichtGeplaatst: 23 Dec 2006 19:00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Precious schreef:
Geeft niet hoor Wink ik dacht al zoiets kan gebeuren toch, nu werkt het gelukkig weer allemaal prima!

Precious.


Dankjewel Precious

Inderdaad.

Prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2007

anita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games