Gratisforums Support

Ben je een beheerder van een gratis forum en heb je een vraag of probleem? Hier word je verder geholpen!
gesloten forum en moderators / groepen en leden

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
eucalypta32
gratisforum fan


Geregistreerd op: 08 Nov 2012
Berichten: 1
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: 8 Nov 2012 20:18:19    Onderwerp: gesloten forum en moderators / groepen en leden Reageren met citaat

In de beschrijving van een gesloten forum staat
Citaat:
Forum Status - Een uitklapmenu waarin je kunt aangeven of een forum gesloten of open is. Een gesloten In een gesloten forum kunnen geen berichten geplaatst worden, behalve door moderators en administrators.


Ik ben zowel de Site Admin als de modorator van het forum, maar ik kan geen berichten plaatsen!

Nu kan ik daar wel omheen werken, door het forum open te zetten, een bericht te plaatsen en vervolgens het bericht te sluiten, maar dat neemt niet weg dat de informatie niet klopt.
Wat doe ik fout?

Ik zie geen mogelijkheid om leden (andere dan ik) toe te voegen aan een groep. Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd, maar een mogelijkheid tot selecteren van leden zie ik echt niet voorbijkomen.

Gaarne advies. Smile

alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 8 Nov 2012 20:18:19    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gratisforums Support Forumindex -> Dagelijks forumgebruik Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
RedSilver 1.03 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games