Geplaatst: 1 Nov 2006 19:45:23 Onderwerp: Hoe kan ik filmpjes in mijn forum opnemen ?
Het is nu mogelijk om filmpjes te posten in je forum die direct in
het forum kunnen bekeken worden, zonder dat je het forum moet
verlaten.
Je kan filmpjes posten van
- Youtube
- ifilm
- google videos
Ik zal de drie gevallen (youtube, ifilm en google) elk illustreren met
een voorbeeldje:
--------------------------------------
| Voorbeeld 1: YouTube |
Ik geef hier nu eerst een voorbeeldje hoe je een video van YouTube kan posten:
Dit voorbeeld is voor YouTube, maar ook ifilm en Googlevideo zijn
mogelijk. Dan moet je de volgende codes gebruiken, zoals uitgelegd
in Voorbeeld 2 en Voorbeeld 3
| Voorbeeld 2: Google Video |
ik heb een klein foutje ondekt
niet dat het al te storend is
maar als ik bij een rectie plaatsen op
youtube klik krijg ik [ifilm] te zien
en bij ifilm krijg ik [youtube]
dit moet eigenlijk anderzom zijn
Je hebt gelijk steve, maar geen man overboord de bovenste link is de link met de muis aangeklikt, de onderste zoals je ziet is handmatig ingevoerd en dan werkt het prima! Doe het voorlopig even handmatig, er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken worden.
Codes<> [ifilm]je link van ifilm[/ifilm]
wel de code typen zoals hij hierboven staat succes!
Ik heb daar ook een vraagje over !!
Kan je ook je eigen filmpje op je forum zetten van photobucket, zonder dat andere in je hele bestand kunnen komen van je mappen van photobucket ??
Want ik heb er nu wel een filmpje op staan maar als ik op mijn naam klik als het filmpje aan het spelen is dan kom ik terecht in mijn gehele bestand en dat is niet de bedoeling.
of is daar misschien een soort ondersteuning of iets dergelijks voor nodig ??
Groetjes Mariska. _________________ Groetjes van Mariska.
Ik heb daar ook een vraagje over !!
Kan je ook je eigen filmpje op je forum zetten van photobucket, zonder dat andere in je hele bestand kunnen komen van je mappen van photobucket ??
Want ik heb er nu wel een filmpje op staan maar als ik op mijn naam klik als het filmpje aan het spelen is dan kom ik terecht in mijn gehele bestand en dat is niet de bedoeling.
of is daar misschien een soort ondersteuning of iets dergelijks voor nodig ??
Groetjes Mariska.
Als je een filmpje wilt tonen via je photobucketaccount dan moet je de link van je filmpje gewoon met de code URL plakken, dus je krijgt dan geen schermpje te zien.
En als mensen je hele bestand van photobucket te zien krijgen dan heb je denk ik een openbaar album, dat moet haast wel ik gebruik zelf ook photobucket, maar als ik iets upload en ergens plaats kunnen ze niet mijn hele album bekijken, dus dat zou je eens even moeten nakijken.
Wat je ook kan doen is voor je filmpjes een account aanmaken bij youtube, dan kan je het via je forum zo plaatsen.
Youtube werkt prima vindt ik en is net zo makkelijk als photobucket, maar dan iets uitgebreider.
En heb je misschien een kleine uitleg hoe ik dan e.v.t. filmpjes zou moeten uploaden bij photobucket zodat ik ze niet in een openbaar album kan zetten ??
Alvast dank je wel !! _________________ Groetjes van Mariska.
En heb je misschien een kleine uitleg hoe ik dan e.v.t. filmpjes zou moeten uploaden bij photobucket zodat ik ze niet in een openbaar album kan zetten ??
Alvast dank je wel !!
Je gaat naar je photobucketaccount of je maakt een nieuwe aan speciaal voor je forum, zodat je priv? en je forum dingetjes gescheiden houd
Als je dat gedaan hebt, dan click je dus niet op ---> share album, alleen jij hebt dan toegang tot je album, (gebruikersnaam wachtwoord) .
Als je in je account bent zie je een schermpje ---> bladeren enzovoort, in dat balkje staat images from your pc, video, web, mobile phone.
Als je je filmpjes op je pc hebt dan klik je op video, bladeren en dan uploaden, zie je op het web een leuk filmpje dan copie en paste je de weburl in het daarvoor bestemde gedeelte enzovoort, gewoon even een beetje uitproberen is heel makkelijk.
Als je het dan geupload hebt dan copie en paste je de url in je forum daar kunnen de mensen van je forum dan op klikken, en zo kunnen ze jou videotje bekijken
Vind je nou bv een leuk filmpje bij youtube, Gvideo of ifilm dan kan je dat zo doen ---> [youtube]filmpje[/youtube] en dan zie je het filmpje gelijk in je forum staan net als hier, en daar kun je de code's voor gebruiken die je rechtsboven vind als je een bericht opstelt.
Succes! Precious. _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Graag gedaan hoor, daar ben ik voor h? _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Gratisforums Support Team
Geplaatst: 22 Aug 2007 00:14:46 Onderwerp: youtube werkt niet op mijn forum:(
[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=K_qHXDpTz-c[/youtube]
dit filmpje zou bij mij op mijn forum,http://gratisforums.com/condoleanceregister, moeten kunnen draaien maar hij pakt het niet waar kan dat aan liggen? zie dat hij het hier ook niet pakt in het voorbeeld
het ligt aan de .nl voor youtube
dat gaat niet _________________ Gratisforums! Een Gratis forum voor jou! KLIK! en maak direct jouw eigen forum!
Support Team
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina 1, 2Volgende
Pagina 1 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum