jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Klachten over eigenaren jackdeprikker.nl

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Prikpil

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 20:35:15    Onderwerp: Klachten over eigenaren jackdeprikker.nl Reageren met citaat

Citaat:
Klachten over eigenaren jackdeprikker.nl

LELYSTAD - De twee inwoners van Lelystad die de website jackdeprikker.nl zijn gestart en zich voordoen als brave burgers die de politie helpen om een messensteker te pakken, zijn zelf niet van onbesproken gedrag. Michel Baan en Berry Suurling hebben een webwinkel gehad waarbij ze geld ontvingen voor elektronica maar deze producten niet leverden.

Een van de gedupeerden, een Almeerder die een tv niet geleverd kreeg via het bedrijf van het tweetal, e-shop online, is woest over de gang van zaken. Hij werd via andere sites geattendeerd op de betrokkenheid van Baan en Suurling bij de website. ?Het duo speelt nu voor goedheiligman, zo van: ?Kijk eens wat een rechtschapen burgers wij zijn?, maar de mensen moesten eens weten. Ik heb een tv van 360 euro besteld, die betaald en nooit bezorgd gekregen. Ik heb talloze maken gebeld en gemaild waar die tv bleef, maar nooit een reactie ontvangen. Ik ben nog persoonlijk bij ze langsgegaan, maar ook daar kreeg ik nul op het rekest. Toen was voor mij de maat vol. Ik hang dit nu aan de grote klok. Ik wil gewoon mijn geld terug.?

Duizenden euro's

De Almeerder maakte zijn ervaringen kenbaar op de site van het tv-programma Radar, en kort daarna meldden zich diverse andere gedupeerden. Ook zij wachten nog steeds op de door hen betaalde artikelen. Naar schatting gaat het om een bedrag van enige duizenden euro?s.

De kwestie is inmiddels aangekaard bij de Ombudsman. Volgens Janine Janssen van de Ombudsman zou het gaan om ongeveer vijf klachten. ?Ik heb er pas weer een bij gekregen. Het ziet er wel naar uit dat de twee hun klanten willen terugbetalen. Die kans wil ik ze bieden voor ik er een hoop ophef over ga maken. De zaak is eerder in het tv-programma van Max aan de orde geweest, maar toen werd de naam van de onderneming niet genoemd. Ik vind trouwens dat sommige klanten ook wel erg makkelijk zijn, waarmee ik het optreden van de twee niet wil goedpraten. Mensen controleren vooraf niets en gaan in zee met een bedrijf dat nergens bij was aangesloten. De suggestie werd gewekt dat het gekoppeld was aan Thuiswinkel.org, maar dat was niet zo?.

De politie laat weten voorlopig niet in te grijpen.

Misgelopen

Baan zegt in een reactie dat het met e-shoponline ?een beetje is misgelopen?. Het lag niet aan hem en zijn zakelijk partner, zegt hij, dat de goederen niet aan de klanten geleverd konden worden. ?Ons bedrijf fungeerde slechts als tussenpersoon. Wij waren afhankelijk van leveranciers. Er ontstonden problemen tussen een priv?- en zakelijke rekening. Al gauw liep alles vast. We zijn gestopt met het bedrijf, de site is uit de lucht. We gaan alle klanten hun beetje bij beetje geld teruggeven, dat beloof ik. We hebben een baan genomen om dat mogelijk te maken.?

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/3570900/__Kritiek_eigenaren_jackdeprikker.nl__.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 26 Mrt 2009 20:35:15    Onderwerp:

Terug naar boven
AJW

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 21:03:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan ga je niet lekker!!! Hoop dat die mensen iig hun geld terugkrijgen.
Terug naar boven
anti-jackdeprikker

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 22:44:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is dom wat ze gedaan hebben, maar om ze nu zonder reden hier zwart te maken... triest

iedereen heeft wel een zwarte bladzijde..

Neem prikpil:
Het beschermt je niet tegen geslachtsziekten.
Terug naar boven
JH

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 00:46:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mag toch aannemen dat deze site is opgezet uit bezorgdheid etc etc en niet om er beter van te worden of zo vanwege een zwarte bladzijde.
Het lijkt me dat dit soort dingen hier niet thuis horen en niet bijdragen aan het beoogde doel
Terug naar boven
Lisa

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 10:23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De klachten over de oprichters van deze site zijn helemaal niet relevant. Ze zullen niet de eersten en ook niet de laatsten zijn die iets in hun zondenregistertje hebben staan, maar dat heeft niets te maken met het feit dat ze deze site hebben opgezet.
Ik vind dit in ieder geval een prima initiatief van ze! Het is prettig dat je ergens terecht kunt en met anderen van gedachten kunt wisselen over de gek die zomaar mensen neersteekt.
Terug naar boven
merel

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 10:59:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het volkomen met je eens Lisa.
Dit is een goed initiatief en er zullen wel meer mensen op dit forum zijn die iets niet goed hebben gedaan in hun leven.
En het heeft niks met deze site te maken.
grtjs Merel
Terug naar boven
hoofdconducteur

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 15:55:40    Onderwerp: Reageren met citaat

heren moderators,,,wat mij betreft mag u deze topic helemaal in de prullebak gooien,...
als er iemand boos is ergens om en het gaat niet over het onderwerp van deze site mag hij ergens anders zelf een forum beginnen of zo maar deze site cq forum moet wel bij t onderwerp blijven graag.hiervoor zijn legio andere mogelijkheden.
we gaan hier lijkt mij ook niet discuseren over ajax feijenoord of zo.pffffff
Terug naar boven
vigilante

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 16:07:47    Onderwerp: Reageren met citaat

hoofdconducteur schreef:
heren moderators,,,wat mij betreft mag u deze topic helemaal in de prullebak gooien,...
als er iemand boos is ergens om en het gaat niet over het onderwerp van deze site mag hij ergens anders zelf een forum beginnen of zo maar deze site cq forum moet wel bij t onderwerp blijven graag.hiervoor zijn legio andere mogelijkheden.
we gaan hier lijkt mij ook niet discuseren over ajax feijenoord of zo.pffffff

nee niet sluiten,maar voor de rest geef ik je gelijk. Wink
Terug naar boven
hoofdconducteur

BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 16:09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

dank je wel Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: