Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Barry
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 19 Apr 2009 12:23:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 21 Apr 2009 17:04:29 Onderwerp: |
|
|
Tja dat gebeurt helaas.
Ik hoop echter dat je niet alle nieuwsberichten over steekpartijen uit andere situaties wil gaan posten want dan ben je vrees ik wel even bezig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Barry
|
Geplaatst: 28 Apr 2009 18:04:31 Onderwerp: |
|
|
lelystadse schreef: | Tja dat gebeurt helaas.
Ik hoop echter dat je niet alle nieuwsberichten over steekpartijen uit andere situaties wil gaan posten want dan ben je vrees ik wel even bezig. |
Jah als je daarmee heel NL bedoeld geef ik je gelijk. Maar deze was in Lelystad en opnieuw de Griend. Vond het het vermelden waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 3 Mei 2009 09:53:59 Onderwerp: |
|
|
Barry schreef: | lelystadse schreef: | Tja dat gebeurt helaas.
Jah als je daarmee heel NL bedoeld geef ik je gelijk. Maar deze was in Lelystad en opnieuw de Griend. Vond het het vermelden waard. |
Klopt en ik snap je redenering wel, maar vroeg me even af of je besefte hoe vaak er iemand in Lelystad wordt neergestoken of geschoten dat is ook in tegenwoordig.
Moet wel zeggen dat we nu eindelijk op de kaart staan in Nederland, als je nu zegt ik kom uit Lelystad weten ze meteen hoe en wat........ als ik me niet vergis zijn we dit jaar al 3 keer in opsporing verzocht geweest en das veel te vaak.
2 keer met dit gebeuren en 1 keer met de schietpartij op 26-1 en beide zaken zijn nog niet opgelost. |
|
Terug naar boven |
|
|
|