Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Godfather78
|
Geplaatst: 8 Jun 2009 22:47:57 Onderwerp: Jack de Prikker Toch Opgepakt eindelijk? |
|
|
Er gaan geruchten dat een bewoner van lelystad uit de voorstraat jack de prikker is, en dat hij afgelopen weekend is opgepakt door de politie, weet iemand of dit waar is? kan iemand dit ook bevestigen?
Hopelijk is het eindelijk raak. en geen kutsmoes weer, ik kan de info nml nergens vinden op internet nog
//GF _________________ Ik ben iemand die anderen helpt, wanneer ik kan helpen, thats my nature. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Jun 2009 22:47:57 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
merel
|
Geplaatst: 11 Jun 2009 09:14:11 Onderwerp: Dit heb ik er over gevonden |
|
|
Jack de prikker? meldt zich bij politie
donderdag 11 juni 09:32
LELYSTAD - Een 25-jarige man uit Lelystad heeft zich bij de politie gemeld met de mededeling dat hij de seriesteker is die in Lelystad zou rondsluipen. ?Ik ben Jack de prikker en als ik morgen vrij ben, dan steek ik jou neer?, zei hij tegen een politieagent.
Dat viel niet in goede aarde en hetzelfde geldt voor het dreigement dat hij een paar politieagenten overhoop zou schieten. Hij schold de dienders ook uit voor allerlei lelijke dingen. Hij bedreigde en beledigde de politie in Lelystad op 31 maart 2009. Hij bekende dat hij dat had gedaan, omdat hij dronken was. De officier van justitie en politierechter in Lelystad waren het eens over zijn straf: 21 dagen achter de tralies. Daarbij woog zijn strafblad zwaar mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Godfather78
|
Geplaatst: 11 Jun 2009 17:03:25 Onderwerp: Niet de juiste dus |
|
|
OKay duidelijk het was dus een wannabe prikker, _________________ Ik ben iemand die anderen helpt, wanneer ik kan helpen, thats my nature. |
|
Terug naar boven |
|
|
|