Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:57:46 Onderwerp: |
|
|
je mag geenstijl.nl hiervoor bedanken |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:57:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 17:26:39 Onderwerp: |
|
|
jen schreef: | sjonge jonge had het kunnen weten natuurlijk, maar is het dan geen idee om het met een bepaalde inlog te maken een registratie net als het forum dat houdt vaak wel van die figuren tegen/weg nu is het zo simpel om in de chat te komen.Of is er geen moderator/beheerder die hierop toeziet het is toch zonde het is op zich een goed initiatief en serieus genoeg.
maar op deze manier een beetje een lachertje. |
de moderator kan ze toch gewoon bannen? |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 17:39:42 Onderwerp: |
|
|
heb even gekeken in de chat,maar idd wat een zooitje. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 17:59:39 Onderwerp: |
|
|
Tja dankzij wat publiciteit en geloof me er komt vatst meer zoals vanavond bij RTL vandaag, SBS6 Hart van Nederland en inderdaad geenstijl en dan zal de chat en dit forum straks vollopen.
De chat kan je maar beter sluiten of er moet 24/7 controlle zijn en ik ga ervan uit dat men wel zo slim is om alles te loggen inclusief IP.
Ook het forum dient goed te worden gemodereerd en geloof me dat is niet makkelijk, iedereen kan zijn eigen account activeren, je hoeft maar weinig info te verstrekken en voor je het weet heb je tientalle botjes, spammers hier morgen zitten en je forum vol onzin.
Internet is een medium waar vooral op dit soort forums graag de "anonieme" poster even lekker ongeneerd wil uithalen en zich even lekker "stoer" wil uiten net als bij de bedreigingen van scholen .........
oftewel we zullen zien heoveel leden er morgen zijn en of dit forum dan vol zit met allerlei jackdetikkers zodat de serieuze mensen in het niet verdwijen en wegblijven. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:23:34 Onderwerp: |
|
|
opzich mazzel dat alle stijllozen (geenstijlers) de chat indoken en niet het forum opgingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
/B/lockade Runner
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:28:33 Onderwerp: |
|
|
vigilante schreef: | jen schreef: | sjonge jonge had het kunnen weten natuurlijk, maar is het dan geen idee om het met een bepaalde inlog te maken een registratie net als het forum dat houdt vaak wel van die figuren tegen/weg nu is het zo simpel om in de chat te komen.Of is er geen moderator/beheerder die hierop toeziet het is toch zonde het is op zich een goed initiatief en serieus genoeg.
Kunnen de mods uberhaubt mensen bannen van een gratis forum? Ik bedoel, gratisforums.com? lamezor _________________ We do not forgive, do not forget |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:31:33 Onderwerp: |
|
|
ja kan, maar de meeste gaan achter 7 boxxies zitten |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:42:30 Onderwerp: |
|
|
dat bedoel ik ook, de chat is volledig html/:80 gedreven, dus met een webproxy kan je minstens 9000 keer opnieuw proberen. |
|
Terug naar boven |
|
|
boXXXy
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:57:57 Onderwerp: FAIL |
|
|
terwijl je voor een prikkie een flexibel en beheersbare chat hebt _________________ its win |
|
Terug naar boven |
|
|
bladerunner Site Admin
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 19:19:56 Onderwerp: chatbox |
|
|
De chatbox is tijdelijke uitgeschakelt, omdat er mensen zijn die zich niet goed kunnen gedragen.
Wij zoeken naar een oplossing en zullen hem zo snel mogelijk weer online maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 19:22:16 Onderwerp: |
|
|
protip:zonder images deze keer |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 21:22:36 Onderwerp: |
|
|
/B/lockade Runner schreef: | vigilante schreef: | jen schreef: | sjonge jonge had het kunnen weten natuurlijk, maar is het dan geen idee om het met een bepaalde inlog te maken een registratie net als het forum dat houdt vaak wel van die figuren tegen/weg nu is het zo simpel om in de chat te komen.Of is er geen moderator/beheerder die hierop toeziet het is toch zonde het is op zich een goed initiatief en serieus genoeg.
Kunnen de mods uberhaubt mensen bannen van een gratis forum? Ik bedoel, gratisforums.com? lamezor |
Dat is geen probleem beheerpannel, banbeheer daar kan je bannen op naam, ip, email adres.
En voor de proxie is dat ook mogelijk kwestie van even google in gaan en daar zoek je de bekende ip range en die blok je volledig |
|
Terug naar boven |
|
|
DhrDamien
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 21:59:25 Onderwerp: |
|
|
Nou mensen, ik begrijp dat er bans gaan plaatsvinden omdat mensen nutteloze posts gaan maken. Maar om mezelf alvast in te dekken: een forum is om te discussieren, niet? Dan zou ik het op prijs stellen als het verhaal ook van een andere kant belicht kan worden. En dat jullie niet er voor gaan zorgen dat er alleen maar optimistische csi-fans gaan discussieren. Want het is erg vervelend als er niemand tegengas kan geven wanneer er te waanzinnige idee?n plaatsvinden, denk aan de mensen die al patronen zoeken voor moorden die in de verste verte nog niet aan 1 persoon te linken zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Booster77
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 22:51:50 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | je mag geenstijl.nl hiervoor bedanken |
Voor het onder de aandacht brengen van een site die is opgericht om een, zeker voor Lelystadse normen, schokkende zaak onder de aandacht te brengen?
Ok GS doet het op de manier zoals het het altijd doet, maar het doel lijkt me gehaald persoonlijk, niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
bladerunner Site Admin
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 15:41:58 Onderwerp: CHATBOX VERNIEUWD. |
|
|
Vanavond is er een nieuwe verbeterde chatbox online, die beter te beheren is, en waar geen fotomateriaal is te publiceren.
Zodat de mensen die wel iets nuttigs te vermelden hebben hier ook aan toe kunnen komen.
En overige mensen die niet normaal op een chat kunnen zitten direct te verwijderen.[size=18][/size] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 24 Mrt 2009 15:41:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|