Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
koos
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 09:25:16 Onderwerp: Voorbehoedsmiddel |
|
|
Gefeliciteerd met dit initiatief!
Ik hoop ook dat de politie deze site een warm welkom heet.
Want, heel vaak hebben gewone burgers lumineuze ideetjes over hoe nu verder.
Ik draag zelf als "voorbehoedsmiddel" al tijden een klein spuit busje met verf bij me.
Er zijn teveel plekken in Lelystad waar de fietser zich eenzaam door parken en over bruggen moet begeven, ook als het niet donker is.
Degene die mij aanvalt, heeft al snel een flinke dot verf te pakken.
Verf die je niet zo makkelijk verwijderd! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 09:25:16 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 13:23:36 Onderwerp: |
|
|
Voorbehoedsmiddel is een condoom, de pil een spiraaltje ik ga er dus van uit dat u doelt op een voorzorgs middel.
Verf, parfum of simpel weg een mini deospuit kan je inderdaad uit een benarde positie bevrijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
brammetje
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 14:21:43 Onderwerp: |
|
|
Ik vind deze site een goed initiatief. Mensen kunnen hier hun angsten, zorgen en gedachten over Jacky kwijt. Eigenlijk ben ik heel benieuwd of Jacky misschien zelf ook geregistreerd is of zich registreert op deze site? |
|
Terug naar boven |
|
|
WimHeitinga
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 15:18:26 Onderwerp: |
|
|
brammetje schreef: | Ik vind deze site een goed initiatief. Mensen kunnen hier hun angsten, zorgen en gedachten over Jacky kwijt. Eigenlijk ben ik heel benieuwd of Jacky misschien zelf ook geregistreerd is of zich registreert op deze site? |
Volgens mij heb je zelfs sympathie voor de Jack.
Mag ik je even erop wijzen dat het volgens de beschrijvingen een neger is ? Een half mens, half beest. Die hier gekomen zijn om van het blanke welvaart te profiteren, en blanke meisjes te playen danwel verkrachten.
Jack de Prikker is een neger, en verdient daarom al geen sympathie. Net als de rest van Afrika. |
|
Terug naar boven |
|
|
koos
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 15:33:47 Onderwerp: Voorbehoedsmiddel |
|
|
Lelystadse:
Je kunt je Voor veel meer dan alleen kinderen Behoeden.
Je kunt je b.v. Behoeden Voor een aanval (aanvaller of aanvallers)
Maar condooms enzzzz zijn ook voor-behoeds-middelen, da's waar..
Volgens mij is dit woord hier zeker op zijn plaats! |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:05:41 Onderwerp: |
|
|
WimHeitinga schreef: | brammetje schreef: | Ik vind deze site een goed initiatief. Mensen kunnen hier hun angsten, zorgen en gedachten over Jacky kwijt. Eigenlijk ben ik heel benieuwd of Jacky misschien zelf ook geregistreerd is of zich registreert op deze site? |
Mag ik je even erop wijzen dat het volgens de beschrijvingen een neger is ? Een half mens, half beest. Die hier gekomen zijn om van het blanke welvaart te profiteren, en blanke meisjes te playen danwel verkrachten.
Jack de Prikker is een neger, en verdient daarom al geen sympathie. Net als de rest van Afrika. |
Ah, een slecht vermomde geenstijl trol, geenstijl en stormfront zijn daar ----> |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 17:32:34 Onderwerp: |
|
|
WimHeitinga schreef: | brammetje schreef: | Ik vind deze site een goed initiatief. Mensen kunnen hier hun angsten, zorgen en gedachten over Jacky kwijt. Eigenlijk ben ik heel benieuwd of Jacky misschien zelf ook geregistreerd is of zich registreert op deze site? |
Je oproep dat iemand jouw naam gebruikt plaats je voo rmij nu in een ander daglicht...volgens mij zijn er maar weinig mensen die jouw nu zouden willen zijn........onbeschoft, discriminerend, generaliserend en totaal los van alle realiteit. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 17:55:44 Onderwerp: |
|
|
@lelystadse
u hebt u laten 'trollen' |
|
Terug naar boven |
|
|
koos
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:01:44 Onderwerp: |
|
|
Redactie, kan die meneer Jules-Mudkips a.u.b met zijn ongenuanceerde uitdrukkingen over Afrikanen verwijderd worden van dit scherm.Bedankt. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:02:58 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | @lelystadse
U bedoelt?
Hoe dan ook ik heb niets, deze poster heeft elke norm en waarde gebroken die elk forum bezit...sociaal gedrag conform de Nederlandse wetgeving. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:09:59 Onderwerp: |
|
|
lelystadse schreef: | jules_mudkips schreef: | @lelystadse
U bedoelt?
Hoe dan ook ik heb niets, deze poster heeft elke norm en waarde gebroken die elk forum bezit...sociaal gedrag conform de Nederlandse wetgeving. |
trollen; een geschokte en/of verontwaardigde reactie uitlokken |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:12:28 Onderwerp: |
|
|
koos schreef: | Redactie, kan die meneer Jules-Mudkips a.u.b met zijn ongenuanceerde uitdrukkingen over Afrikanen verwijderd worden van dit scherm.Bedankt. |
leer lezen, prutser, je bedoelt "WimHeitinga"
|
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:13:16 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | lelystadse schreef: | jules_mudkips schreef: | @lelystadse
U bedoelt?
trollen; een geschokte en/of verontwaardigde reactie uitlokken |
Ja ja...ik vermoedde al zoiets.
Maar goed het blijft een zeer onbeschofte reactie en blijkbaar vind de webbeheerder een hoop goed hier, iets te veel als je het mij vraagt. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:21:05 Onderwerp: |
|
|
die moet ook eten/werken.
denk neit dat er iemand FTE is ingehuurt om te modden hier, maar dat de oprichter dat in zijn vrije tijd doet
Laatst aangepast door jules_mudkips op 23 Mrt 2009 18:24:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:21:58 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | koos schreef: | Redactie, kan die meneer Jules-Mudkips a.u.b met zijn ongenuanceerde uitdrukkingen over Afrikanen verwijderd worden van dit scherm.Bedankt. |
leer lezen, prutser, je bedoelt "WimHeitinga"
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 18:21:58 Onderwerp: |
|
|
|