Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Shyam
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 19:03:04 Onderwerp: Onveiligheid in lelystad |
|
|
Ik vindt het nogal eng om savonds over straat te gaan.
Ik vindt dit een goed insiatief en hoop dat deze site helpt om de dader snel te vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 19:03:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
bangmoeder
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 22:36:07 Onderwerp: |
|
|
ik vind het zeker een goede initiatief en hopelijk is het snel afgelopen.
Zo kan het echt niet meer |
|
Terug naar boven |
|
|
bangmoeder
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 22:38:44 Onderwerp: |
|
|
Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
brenda
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 22:39:38 Onderwerp: angst zit er goed in |
|
|
Ja dat hoop ik ook, ben bang dat dit nog niet is afgelopen, zolang hij is opgepakt, begint een beetje de vormen aan te nemen van een seriemoordenaar in spe. hoe meer aandacht aan dit geval hoe beter, nog even is het net als in de USA. |
|
Terug naar boven |
|
|
Frankie
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 22:39:53 Onderwerp: |
|
|
Ik ben tegenwoordig extra voorzichtig als ik over straat loop savonds. |
|
Terug naar boven |
|
|
sneeuwwitje
|
Geplaatst: 22 Mrt 2009 22:51:09 Onderwerp: gek in lelystad |
|
|
Ik ben het met alles eens, ze moeten die gek snel oppakken je zal er maar wonen en kleine kinderen hebben of je ouders zouden in zon buurt wonen. het lijkt wel steeds gekker te worden in de hele wereld iedereen van god los. _________________ Waneer zijn we weer veilig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Scared
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 01:21:34 Onderwerp: |
|
|
Brrrr Ik krijg rillingen van dit soort type?s !!! Wat een engerd zeg.. Hoop dat ie gauw achter de tralies beland dan kunnen we weer met een gerust hart over straat.. |
|
Terug naar boven |
|
|
lelystadse
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 13:37:02 Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet of ik dit een goed initiatief vind, het is simpel hier op deze site wordt nu op dit moment niet meer verteld dan je kan weten als je gewoon nieuws volgt.
Op deze site wordt wel de angst gevoed als je niet oplet kan dat heel gevaarlijk zijn.
Angst is een slechte raadgever voor mensen en leidt tot inpulsieve reactie en dat is het laatste wat men zou willen denk ik dan maar.
Je kan zelf veel doen aan je veiligheid, ga niet naar buiten zonder je mobieltje, meld je aan voor sms allert bij politie Flevoland, zorg dat je niet onnodig de donker plekken opzoek die verlaten zijn als dit niet nodig is, laat je hond uit met zijn tweetjes ook wel zo gezellig, kortom een beetje meer voorzorg nemen.
Is de angst nu groter ik weet het niet, maar ik weet wel dat als we niet opletten we dot met zijn allen veel groter maken dan we zouden dienen te doen.
Dit is een persoon die waarschijnlijk nu ook geneit van alel aandacht die er is en zolang er alleen de vage info bekend is die er nu is kan het iedereen zijn! |
|
Terug naar boven |
|
|
Frank
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 13:42:39 Onderwerp: |
|
|
Het is niet een fijne situatie om te weten dat er een persoon rond loopt die zomaar op mensen insteekt. Laten we hopen dat hij snel gepakt word voor er nog meer slachtoffers vallen. |
|
Terug naar boven |
|
|
brammetje
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 14:17:36 Onderwerp: Re.. |
|
|
Ik ben eigenlijk het bangste voor mijn vrouw en kinderen. Ik heb nog steeds de stille hoop, dat de politie hem snel op zal kunnen pakken. Al moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo'n hoge pet op heb van onze politie. Niet in nederland, maar zeker niet in Lelystad. |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 15:53:53 Onderwerp: Re: Re.. |
|
|
brammetje schreef: | Ik ben eigenlijk het bangste voor mijn vrouw en kinderen. Ik heb nog steeds de stille hoop, dat de politie hem snel op zal kunnen pakken. Al moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo'n hoge pet op heb van onze politie. Niet in nederland, maar zeker niet in Lelystad. |
politie zou wel willen,maar die mogen niks..want die prikker zal wel weer een slechte jeugd hebben gehad.die klootzak word door onze angst gevoed,en ik durf te wedden dat hij van al deze aandacht geniet. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 15:56:42 Onderwerp: |
|
|
bangmoeder schreef: | Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt. |
maar die camera's gaan daarna niet meer weg. dat soort maatregelen worden zelden/nooit meer opgeheven |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:08:51 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | bangmoeder schreef: | Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt. |
maar die camera's gaan daarna niet meer weg. dat soort maatregelen worden zelden/nooit meer opgeheven |
van mij mogen ze blijven hangen..pakken ze mischien ook die rot lui op die al die bushokjes vernielen. |
|
Terug naar boven |
|
|
jules_mudkips
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:15:14 Onderwerp: |
|
|
vigilante schreef: | jules_mudkips schreef: | bangmoeder schreef: | Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt. |
van mij mogen ze blijven hangen..pakken ze mischien ook die rot lui op die al die bushokjes vernielen. |
bushokjes zijn wel de LAATSTE plaats waar een seriemoordenaar toe zou slaan.
Goed belicht, garantie op verkeer langs de route, hogere kans op aanloop van mensen.
tevens: "wie essentiele vrijheden wil inleveren voor marginale veiligheid verdient geen van beide"
- wijze woorden. |
|
Terug naar boven |
|
|
vigilante
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:26:27 Onderwerp: |
|
|
jules_mudkips schreef: | vigilante schreef: | jules_mudkips schreef: | bangmoeder schreef: | Met zo een gekke die vrij rond loopt mischien is het een goede idee om webcams op straat te zetten.Ik denk dat iedereen zou het goed vinden tot die dader wordt gepakt. |
bushokjes zijn wel de LAATSTE plaats waar een seriemoordenaar toe zou slaan.
Goed belicht, garantie op verkeer langs de route, hogere kans op aanloop van mensen.
tevens: "wie essentiele vrijheden wil inleveren voor marginale veiligheid verdient geen van beide"
- wijze woorden. |
tja ik verwacht ook niet om in je eigen tuin te worden neergestoken.ik sta vaak toch echt wel alleen bij een bushokje hoor..vooral in de avond,als ik naar mijn werk moet.
deze jongen/man maakt het niks uit waar hij het doet.in een tuin..in een straat. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mrt 2009 16:26:27 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|