jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

- Is Jack een Lelystedeling?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
OG

BerichtGeplaatst: 1 Apr 2009 20:30:29    Onderwerp: - Is Jack een Lelystedeling? Reageren met citaat

Hoeveel inwoners telt Lelystad nou? Ze hebben 2 duidelijke compositietekeningen vrijgegeven en er is niemand die hem ooit heeft gezien en/of herkend.

Ik begin nu ?cht te twijfelen, Confused !!

Geplaatst: 1 Apr 2009 20:30:29    Onderwerp:

Terug naar boven
Jef

BerichtGeplaatst: 1 Apr 2009 22:58:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lelystad heeft ruim 73.000 inwoners. Weet niet of je wel eens in een groot voetbalstadion hebt gezeten, maar is best wel veel mensen. In een stadion zitten ze nog gecentreerd, maar verdeeld over de grootste gemeente van Nederland (wel veel water), zijn dat best veel mensen.

Aan de andere kant, als je een filter/ filters los laat op de gebeurtenissen, denk ik dat ze nu ongeveer op een aantal van 1000 verdachten zitten (als hij uit Lelystad komt). Eigenlijk denk ik dat filter op nog geen 200 kan zitten, maar dat is puur gevoelsmatig en uitgaande wat er voor de gewone burger bekend is. Een op het eerste oog klein ogend detail kan (met de nadruk op 'kan') een grote doorbraak in deze kwestie/ zaak betekenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JH

BerichtGeplaatst: 1 Apr 2009 23:10:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat de politie zijn werk doen en wij als burger scherp blijven. Meer kun je mijn inziens niet doen. Hopelijk is het niet nodig om de dader nog een keer tot een daad te laten komen om hem te pakken te krijgen.
Zelf merk ik bij het uitlaten van de hond 's avonds de schrik er nog steeds erg inzit bij de mensen en dat door, waarschijnlijk, 1 persoon.
Snap het nog steeds niet en hoop het eigenlijk ook nooit te snappen wat iemand tot zulke afschuwelijke daden brengt.
Terug naar boven
jules_mudkips

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2009 08:07:07    Onderwerp: Reageren met citaat

JH schreef:

Snap het nog steeds niet en hoop het eigenlijk ook nooit te snappen wat iemand tot zulke afschuwelijke daden brengt.

verveling ? psychose ? ontevreden met het kapitalistische systeem ?

wie weet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rin

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2009 12:42:23    Onderwerp: Reageren met citaat

jules_mudkips schreef:
JH schreef:

verveling ? ontevreden met het kapitalistische systeem ?

wie weet...

Dat zouden voor jou begrijpelijke redenen zijn?
Enige wat ik kan bedenken is dan inderdaad een psychose of een reactie van iemand onder invloed van...., maar dan niet 4 keer op rij lijk me.
Terug naar boven
JH

BerichtGeplaatst: 2 Apr 2009 18:32:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Rin schreef:
jules_mudkips schreef:
JH schreef:

wie weet...

Enige wat ik kan bedenken is dan inderdaad een psychose of een reactie van iemand onder invloed van...., maar dan niet 4 keer op rij lijk me.

Rin, het vetgedrukte is niet van mij, want begrijpelijke redenen zijn er wat mij betreft niet, hiervoor bestaat geen begrip of wat dan ook.
Terug naar boven
jules_mudkips

BerichtGeplaatst: 7 Apr 2009 09:08:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Rin schreef:
jules_mudkips schreef:
JH schreef:

wie weet...

nee, daders met een geweldsdrang rationaliseren altijd naderhand, of soms al bij voorhand.

maar er is altijd een 'trigger', een boosheid die zorgt dat hij aan zijn behoefte moet voldoen.

En ach, als je je enorm verlaten voelt door de maatschappij kan ik me best inleven in het idee dat je dan voelt de maatschappij ook geen medelijden meer schuldig te zijn.

wat psychoses betreft: die zijn zelden-tot-nooit zo consistent in uitingsvorm als deze (elke keer weer een mes meenemen en toeslaan)

Laat ik over een ding duidelijk zijn voordat er een tokkie-style lynchparty georganiseerd wordt: dat je iets *begrijpt* wil nog niet zeggen dat je het er mee eens bent.

Ik begrijp dat sommige mensen door gebrek aan opvoeding, intellect, of welweten op Wilders stemmen, bijvoorbeeld.
Wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben.

hetzelfde geldt voor deze gevaarlijke gek, ik zou zijn redenen kunnen begrijpen op theoretisch niveau, wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lelystadse

BerichtGeplaatst: 20 Apr 2009 15:24:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat je met deze compositie tekening eens voor de grap op stadhuisplein moet gaan zitten met kop koffie in het zonnetje en kom dan na 4 uur maar terug om te vertellen hoeveel mensen er leken op de tekening....veel teveel!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: