jack de prikker
discussie plaats over de recente steekpartijen in Lelystad
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Gelegenheidsprikker

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dovid



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 08:46:16    Onderwerp: Gelegenheidsprikker Reageren met citaat

BS"D

Goedendag , naar wat we uit de voorvallen kunnen opmaken , betreft het een gelgenheidsprikker, vermoedelijk iemand met een gestoorde persoonlijkheid .

Een echte moordenaar gaat anders te werk , waarbij een eenvoudig mes tot verschrikkelijk moordwapen kan worden aangewend .
In mijn jongere jaren , zo'n 30 jaar terug , hebben we in Militaire Dienst waar ik toen zat , veelvuldig het verdedigen tegen mesaanvallen beoefend , en om daartoe in staat te zijn en te begrijpen wat de eessentie is van een mesaanval , hebben we ook veelvuldig het mesvechten beoefend , waarbij zeer snel resultaten werden behaald , waaraan ik nu te danken heb dat ik nog op de wereldbol rondloop .

Kijkt U eens op sites van Arnis ( philipijns mesvechten e.d. ) , dan kunt U zien dat een eenvoudige stok , een goede begeleider kan zijn indien U de deur uit moet .
Zoek eventueel een sportschool in de buurt waar Arnis / Escrima wordt beoefend , dan zult U snel in staat zijn een willekeurige tegenstander met mes uit te schakelen , met behulp van een kleine stok .

Wat ondertussen belangrijk is :

niet alleen op rustige plekken vertoeven
men moet constant alert zijn ( uit gewoonte , niet panisch )
laat je niet onverwacht verassen
neem altijd een ongeveer 50 / 60 cm lange stok mee , vooral 's Avonds

neem zand mee in een van uw zakken , om in de ogen van een aanvaller te kunnen strooien . Dat kan ook peper zijn en andere bijtende poeders .
Uiteraard een spuitbusje met brandende spray is zeer effectief .

dat moet dan wel snel voorhanden zijn , bent U rechtshandig en houdt U de stok in uw rechterhand , dan moet U het verdedigingsmiddel aan uw linkerkant beschikbaar hebben . ( linkerzak )

wat ook een goed idee is , om als verdedigings-middel een klein busje met fel-gekleurede verf met U mee te dragen . Dat kunt U goed in de ogen spuiten van de aanvaller , terwijl hij niet onopvallend kan ontkomen .
Bovenstaand helpt echter alleen maar indien men niet in paniek raakt , en niet uit angst verstart .
Dit laatste kan men echter slechts leren door praktisch Arnis / Escrima te gaan beoefenen . Arnis / Escrima is geen sport !

Ook voor vrouwen is het zeer effectief , want lichamelijke kracht is niet echt belangrijk , doch slechts souplesse en snelle aan te leren behendigheid .

Is men niet alert , dan help ook een schietwapen niet , is men wel alert , dan kan een stok goede diensten bewijzen .
Men kan een aanval afslaan door op de knokkels te slaan van de hand die het mes vashoudt , terwijl met een tik op de slapen ( de zijkant van het hoofd ) een aanvaller direkt neer gaat .

Voorts schouders , hals / nek / adamsappel / elleboog etc. ( heeft de dader een dikke jas aan , heeft het geen nut op de elleboog te slaan )
Gebruik het gezonde verstand !

Moet men veel op smalle paadjes lopen , dan is het gevaarlijk om een onbekend iemand te passeren , vooral in het donker .
Schaamt u dan niet om een klein spuitbusje met felgekleurde verf in uw hand paraat te hebben , laat de onbekende persoon eerst passeren , terwijl U een stapje zijwaarts doet zodat U meer afstand kunt houden , observeer de persoon goed , met de spuitbus in de aanslag .

Hij mag de spuitbus best zien , want mocht hij willen anvallen , dan weet hij dat er weinig kans is dat hij wegkomt , vooral als het slachtoffer hard schreeuwt tijdens het activeren van de spuitbus .
Richt op de ogen ! Draagt hij een beschermende bril , dan kan hij niets meer zien en zal de bril afzeten . Ga door om in de ogen te spuiten , onderwijl ( brand ) schreeuwend .

Laat uw leven niet verknallen dor de een of andere gek , wees allert uit gewoonte zonder paniek , begin mentaal te oefenen hoe en waar iemand U zou kunnen aanvallen , en hoe uw reactie hierop is .
Laat U "aanvallen" door familie-leden , en dmv droogoefenen , komt U al snel op een peil dat " Jack de Prikker " U liever niet tegen zou komen .


Het is te hopen dat deze gek snel wordt gepakt .
Ook al is hij gepakt , blijf oefenen , zodat U altijd paraat bent .

Vriendelijke Groeten

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 23 Mrt 2009 08:46:16    Onderwerp:

Terug naar boven
lelystadse



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 13:21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

/B/lockade Runner schreef:
Soms zie ik meisjes lopen en die zijn mooi van buiten maar lelijk van binnen. Dus prik ik 'm er in en vul ik ze op. Very Happy


aplaus voor uw zo zeer waardevolle opmerking
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frank



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 3
Woonplaats: Nederland

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 13:46:53    Onderwerp: Reageren met citaat

/B/lockade Runner schreef:
Soms zie ik meisjes lopen en die zijn mooi van buiten maar lelijk van binnen. Dus prik ik 'm er in en vul ik ze op. Very Happy


Wees trots op jezelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jules_mudkips



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 16:12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

hij heeft geenstijl gehaald, dus trots is hij wel.

als de post niet door geenstijl zelf werd gemaakt, want er zat maar een half-uurtje tussen de post hier en het moment dat zij er artikel over postte.

Dus ze waren het OF zelf, of er zit hier iemand de paniekerige NSB'er uit te hangen.

(of optie 3: pure toeval, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
B!AzHa



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 1
Woonplaats: Lelystad

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 20:36:58    Onderwerp: Wat een Bullshit die Geenstijl!! Reageren met citaat

Yo!

Ik denk ik ga even op geenstijl checken. Je weet toch... Wat alternatief nieuws ipv al die linkse nieuwszenders!
Afijn... Zie ik staan dat Jack de prikker mis gepakt is?
Deze man is echt niet zo stom op te gaan reageren op dit forum! Als dat wel zo is dan eet ik mijn petten op. Geloof me ik heb er een boel!

Greetz B!AzHa Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jules_mudkips



Geregistreerd op: 23 Mrt 2009
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2009 21:12:41    Onderwerp: Re: Wat een Bullshit die Geenstijl!! Reageren met citaat

B!AzHa schreef:
Yo!
Geloof me ik heb er een boel!
Greetz B!AzHa Twisted Evil


foto's of het is niet waar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jay lenowlesky



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 16:04:34    Onderwerp: Re: Wat een Bullshit die Geenstijl!! Reageren met citaat

B!AzHa schreef:
Yo!

Ik denk ik ga even op geenstijl checken. Je weet toch... Wat alternatief nieuws ipv al die linkse nieuwszenders!
Afijn... Zie ik staan dat Jack de prikker mis gepakt is?
Deze man is echt niet zo stom op te gaan reageren op dit forum! Als dat wel zo is dan eet ik mijn petten op. Geloof me ik heb er een boel!

Greetz B!AzHa Twisted Evil


het is waarschijnlijk niet jack de prikker die gepakt is
de politie verklaarde dat het waarschijnliijk toch niet dezelfde dader zou zijn
maar ze sluiten het niet uit
hoogst waarschijnlijk loop t deze serie prikker dus nog rond
_________________
http://jackdeprikker.wordpress.com/2009/03/26/11/
http://twitter.com/jackdeprikker
http://jackdeprikker-hyves.hyves.nl/
http://jay-leknowleskey.blogspot.com/
http://www.cpahotspot.com/?ref=55026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    jack de prikker Forumindex -> Jack de Prikker Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.