Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
silvia
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 07:32:02 Onderwerp: |
|
|
Ik heb,na overleg met Kiki, de afspraak voor aanstaande maandag (botox-injecties in haar armen) uitgesteld naar 31 oktober. Dit omdat de planning niet meer goed was, het kwam te dicht bij de botox-injecties in haar nek. Idealiter moet daar zes weken tussen zitten. En ook omdat haar armen nog heel ontspannen zijn.
Mocht de spanning toenemen en als je merkt dat ze met haar handen naar de canule gaat, laat het mij dan weten, dan neem ik opnieuw contact op met de arts.
Het is nog niet duidelijk wanneer Kiki's rolstoel gemaakt gaat worden. Ik heb Kim van Medireva daarover gemaild.
Daniëlle Bremer (ergotherapeut) heeft gevraagd wat er met de rolstoel gebeurd is, zodat we hiervan kunnen leren voor de toekomst. Ik heb haar de verslagen van Tirza en Amber van het forum gestuurd.
Het lijkt me goed om af te spreken, dat als je iets vreemds merkt aan de rolstoel, je standaard even samen met de verpleging probeert te kijken wat er is. Twee zien meer dan één en dan komt het ook in hun dossier te staan.
De rolstoel is van de Veste, dus valt onder hun verantwoordelijkheid. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 07:32:02 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
monique
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 20:09:15 Onderwerp: |
|
|
Nachtrust:
Tijdens mijn dienst gaf ze aan dat ze niet zo goed geslapen had. Het viel me op dat de voeding uit stond en bij het nakijken bleek dat ze 410 ml had gehad. Ik kreeg de indruk dat er in de nacht geen wissel van het pak had plaatsgevonden.
Ik heb dit nagevraagd bij de verpleging en zij bevestigden dat er inderdaad geen wissel was geweest. Sharon (als ik het goed heb) vertelde dat zij van de verpleging had begrepen dat er een overleg was geweest om die nacht geen wissel te doen, omdat Kiki anders wakker zou worden.
Ik vond dit een vreemde uitleg, juist omdat Kiki ook wakker zou worden als de voeding op is en het apparaat een piep geeft. Bovendien heeft ze de extra calorieën hard nodig en is een half pak voeding zeker niet voldoende. Dat weet de verpleging zelf ook.
Op het forum had Tirza hier niets over vermeld; sterker nog, zij had juist geschreven dat er helaas wél een wissel zou moeten plaatsvinden in de nacht. Ik heb Tirza hierover gebeld en verteld wat mij door de verpleging was uitgelegd. Zij gaf aan dat zij helemaal niet gesproken had over het weglaten van het tweede pak. Waar het dan precies fout is gelopen, is mij niet duidelijk.
Stemming:
Vrolijk. Later op de dag werd ze vermoeid door het zitten in de oude rolstoel. Ze heeft daarom ook een uurtje op bed uitgerust en wat gedoezeld.
Bijzonderheden fysiek: gbh
Training PEP/IMT:
Niet gedaan
doorbewegen
Gedaan, armen en benen
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gbh
Bijzonderheden voeding:
Zie bovenstaande.
Verder heb ik met Silvia overleg gehad en we hebben besloten kiki geen extra voeding te geven ovm misselijkheid.
Verschoon-momenten:
1.x ontlasting in de ochtend.
Activiteiten:
We hebben series gekeken en muziek geluisterd.
Sociaal contact:
We zijn naar Jos geweest. Was erg gezellig. Daar hebben we nog gefacetimed met Silvia
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
In de ochtend wilde ik Kiki met de lift in haar stoel zetten, toen deze er ineens mee stopte. Van alles geprobeerd. Ook aan de linten gezeten om toch haar iets verder in de stoel te krijgen. Ik heb hulp gevraagd aan Jilke en een collega. Met zijn 3en lukte het ons. De afstandbediening weer in de lader gedaan en later deed hij het weer.
Of deze nu niet goed was opgeladen of een fout dat weet ik niet. Er is in ieder geval een bericht eruit gedaan voor controle omdat de linten het ook niet deden.
Begin en eindtijd
7.45 uur - 16.15 uur |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 20 Aug 2025 15:35:34 Onderwerp: |
|
|
19-8-2025
Avond Kiki
Stemming: Kiki had goede zin vooral bij de bingo grote glimlach naar iedereen
Bijzonderheden fysiek:-
Training PEP/IMT:-
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding: goed tegen de avond verpleging gezegd dat ze in de nacht pak moeten wisselen!!
Verschoon-momenten: bij het naar bed gaan nog wat dunne ontlasting
Activiteiten: we hadden weer een gezellige bingo avond, en jawel hoor kiki pakte gelijk een prijs!
Een leuk foto-lijstje. En ook Wies had een prijs en Marga ( zij woont ook op de gang bij kiki)
Ik had in het begin als grapje gezegd dat we aan de winnaars tafel zaten< wat later ook zo bleek te zijn.
Sociaal contact: Wies en Marga en andere bewoners bij de Bingo
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik heb de verneveling uitgekookt
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: Door de bingo was ik later en we moesten ook nog even wachten.
Tijd: 15.30 tot22.00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 20 Aug 2025 15:40:16 Onderwerp: |
|
|
20-8-2025
Nachtrust: heel goed geslapen
Stemming: zin om weer te gaan zwemmen
Bijzonderheden fysiek:-
Training PEP/IMT: niet gedaan
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: ging vanmorgen en vanmiddag erg goed
Bijzonderheden voeding: in de nacht was er een nieuw pak aan gedaan
Verschoon-momenten: om acht uur ontlasting en om half elf ontlasting
Activiteiten: in de ochtend weer gaan zwemmen, in de middag douchen
Sociaal contact: met Paul bij zwembad
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik heb de was meegenomen, en alle hoezen van rolstoel ook vervangen
Tijd:7.45 tot 16.00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 20 Aug 2025 19:43:56 Onderwerp: |
|
|
Kiki ochtenddienst:
Ma 18/8
Nachtrust::
Goed geslapen
Stemming:
Vrolijk en opgewekt.
PEP/ IMT:
-
Doorbewegen:
Ik had verkeerd in de agenda gekeken. Ik dacht dat Kiki om 14.00 uur fysio had dus wilde haar na het verschonen laten liggen. Kiki wilde graag even liggen ivm haar rug. Na 14.15 nog steeds geen fysio. Bleek dat ze niet kwam vandaag. Kiki daarna toch maar terug in de stoel gezet.
Bijzonderheden fysiek:
Had wat last van haar rug aan het einde van de ochtend door lang in de oude stoel te moeten zitten.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
-
Bijzonderheden voeding:
Nachtdienst had een half pak 1.0 aangekoppeld in de ochtend. Dus gedurende de dag minder gegeven omdat ik later weer een kleinpak 1.0 heb gepakt om aan het einde van de dag weer in de normale routine te komen.
Verschoon-momenten:
Had in de middag last van diarree
Activiteiten:
In de ochtend naar de dagbesteding gedaan. Daar heeft Kiki eerst de krant door genomen met Mark en nog twee andere heren. Hierna samen verder gewerkt aan het bakje wat Kiki mozaïekt. We zijn nog even bij de lunch gebleven en daarna naar huis gegaan.
Sociaal contact:
Gekletst met Bo. Begeleiding dag besteding, Bo was net terug van vakantie. Kiki wilde graag vertellen over Silvia en haar operatie.
-
Tijd:
7.45- 15.30 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 20 Aug 2025 19:45:30 Onderwerp: |
|
|
kiki avonddienst:
Wo 20/8
Stemming:
Ontspannen, aan het einde van de dag een beetje moe.
Bijzonderheden fysiek:
Zat in de avond veel te smaken. Had tijden het zwemmen veel spasme en spanning. Verder wel ontspannen. Aan het einde van de avond ook nog wat slijm. Verder de hele dag rustig.
Doorbewegen:
-
-
PEP/ IMT:
-
Activiteiten:
In de middag gaan zwemmen. Kiki deed heel goed haar best. Ze was enthousiast. Hierna gaan douchen. Kiki had hier niet zo veel zin in. In de avond nog een lange wandeling gemaakt. Kiki wilde graag even winkelen dus we zijn naar de kruitvat en alberthein gelopen en daar wat rond gelopen.
Sociaal contact:
Even samen gekletst. Kiki wil in het nieuwe foto lijstje wat ze gister met de bingo heeft gewonnen een foto van haar en Carmen in doen.
Bijzonderheden voeding: [/]
Er zijn geen 0.8 pakken meer. Die komen waarschijnlijk donderdag weer binnen. Aan verpleging doorgegeven dat ze vannacht /begin ochtend een nieuw pak moet krijgen. Nachtvoeding op 57 gezet.
[b]Verschoon-momenten:
-
Benodigheden en hulpmiddelen:
Carmen heeft de stoel hoezen en de tilmat mee naar huis genomen om te wassen. Deze neemt ze morgen weer mee.
Bijzonderheden naar bed gaan:
Geen bijzonderheden. Even moeten wachten op de beademing. Kiki lag al bijna te slapen
Tijd:
11.45-21.00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 21 Aug 2025 15:34:15 Onderwerp: |
|
|
21-8-2025
Nachtrust: kiki had goed geslapen, omdat ik het zelf koud had gehad was ik bang dat kiki het ook koud had gehad. Maar dit was niet het geval.
Stemming: Hele goede zin, bij het koor veel gelachen
Bijzonderheden fysiek: vanmorgen om half tien een canule wissel gehad. Ging goed en snel
Training PEP/IMT: niet gedaan
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vanmiddag even wat slijm na vernevelen, maar kan ook komen door wissel, wat gevoeliger
Bijzonderheden voeding:-
Verschoon-momenten: in mijn dienst geen ontlasting gehad, alleen plas
Activiteiten: in de ochtend naar het koor, in de middag kwam Jos , even eens serie gekeken en samen een spelletje
Sociaal contact: Paul en Silvia kwamen even omdat zij een gesprek hadden, samen even op de kamer gepraat .
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: alle was weer schoon in de kast
Tijd: 7.45 tot 16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 21 Aug 2025 21:44:38 Onderwerp: |
|
|
Do avond 21/8
Stemming:
Vrolijk, veel hardop lachen.
Bijzonderheden fysiek:
De hele dag geen ontlasting gehad. Kiki gaf wel aan dat ze last van haar buik had maar ze wou er niks voor hebben. 's avonds 4.5 spuiten lucht uit de buik gehaald.
Doorbewegen:
Niet gedaan.
Gbh
PEP/ IMT:
-
Activiteiten:
Met Jos gekletst. Daarna hebben we homevideos gekeken en tijdens het eten een serie. Daarna zijn we aan een nieuw schilderij gevonden. Tijdens de avondzorg hebben we muziek geluisterd.
Sociaal contact:
Jos heeft het ziekenhuis laten weten dat hij akkoord is met de amputatie. Hij voelde zich er vrij kalm onder en hij zei dan ook dat het relatief goed met hem gaat.
Bijzonderheden voeding:
Nog steeds geen liter pakken voeding beschikbaar. Fieke heeft het nagevraagd en ze gaat proberen het dinsdag bezorgd te krijgen. Aangegeven dat ze hem nu nog moeten verwisselen in de nacht.
Verschoon-momenten:
-
Geen bijzonderheden.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
Vrij rustig
Tijd:
15:30-21:15
Laatst aangepast door maartje op 22 Aug 2025 22:24:38; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 22 Aug 2025 14:54:07 Onderwerp: |
|
|
Kiki ochtenddienst:
Vr 22-8
Had goed geslapen. Wel toen ik op de kamer kwamlag Kiki helemaal bloot.. blote buik en blote benen. De dekens tot voorbij haar voeten. Ze gaf aan het een beetje koud te hebben gehad maar niet storend. Verpleging hadden laken niet opnieuw over haar heen gelegd.
Stemming:
Heel erg vrolijk. Was ook om een specifieke scène uit keer en co heel hard aan het lachen. Dus deze scène een paar keer opnieuw afgespeeld. Kiki wilde er graag op uit vandaag.
PEP/ IMT:
-
Doorbewegen:
-
Bijzonderheden fysiek:
Had gedurende de ochtend van half 10 tot 11/half 12 heel erg veel sputum. Bleef maar hoesten met veel slijm. Uiteindelijk nogmaals de hoest machine gedaan maar die hielp niet voldoende. De verpleging gaf aan dat we het uitzuigen op dit soort momenten zo min mogelijk moeten doen. Alleen als er een duidelijke richel te horen is. Dit was helaas om de minuut zo. Dus was het lastig om haar weinig uit te zuigen. Rond half 12 werd het eindelijk rustig. Gedurende de middag niets meer aan de hand.
Ik vond kiki wat zwaarder geworden sinds ik terug ben. Ook ivm de broeken die moeilijk over haar billen gaan. Dus ik vroeg aan Fieke of Kiki was aangekomen. Ze hadden haar al een tijdje niet meer gewogen. Dus in de ochtend meteen even gedaan. 46.2 (Zonder schoenen, met kleren). Kiki was afgevallen ten opzichte van de vorige keer. Dit is al een tijd geleden. Toen woog ze 48kg.
Extra keer hoest machine in de ochtend.
Bijzonderheden voeding:
Fieke kwam vertellen dat er vanaf nu alleen nog maar een 1.0 pakken voeding zullen zijn. 0.8 is niet meer leverbaar. De standaard wordt dus altijd 1.0 . Hopelijk komen er snel liter pakken. Voornu moeten we het doen met halve liter pakken.
Verschoon-momenten:
Twee keer ontlasting in de ochtend ook dun
Activiteiten:
Ik durfde het begin van de ochtend niet aan om haar mee naar buiten te nemen door al het sputum. Om 1 uur was het al een tijdje rustig dus toch even naar de stad gegaan. Kiki wilde heel graag een rondje door de stad. Dit werd een klein rondje ivm de tijd.
Sociaal contact:
Even op de gang gekletst met Fieke en Esther.
-
Tijd:
7.45-15.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 22 Aug 2025 23:13:09 Onderwerp: |
|
|
Avonddienst: vrijdag avond 22/8
Stemming:
Vrolijk, hardop aan het lachen.
Bijzonderheden fysiek:
Weinig last van slijm
Doorbewegen:
Armen, benen, handen en voeten doorbewogen na het verschonen.
Geen bijzonderheden.
PEP/ IMT:
-
Activiteiten:
We hebben een serie gekeken en muziek gemaakt. Na het verschonen hebben we doorbewogen en Kiki gaf aan dat ze het fijn vond om even te blijven liggen. Kiki had nog een uurtje in bed gelegen en muziek geluisterd. Daarna hebben we nog wat muziek geluisterd en gedanst. Tijdens de avondzorg hebben we homevideos en een serie gekeken.
Sociaal contact:
Verpleging
Bijzonderheden voeding:
Gbh
[b]Verschoon-momenten:
-
Gbh
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
In het begin wat spanning, maar die trok snel weg en toen ik weg ging lag Kiki rustig.
Tijd:
14:45-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 23 Aug 2025 20:16:19 Onderwerp: |
|
|
Kiki ochtenddienst:
Za 23-8
Had goed geslapen
Stemming:
Heel vrolijk. Heeft de hele dag zitten lachen
PEP/ IMT:
-
Doorbewegen:
Geen tijd voor gehad
Bijzonderheden fysiek:
Had veel mond spasme en door het enthousiasme om Michelle ook veel spanning in haar lijf.
In de ochtend veel slijm en in de avond veel slijm beide net na de hoest machine.
Bijzonderheden voeding:
-
Verschoon-momenten:
Vanochtend diarree
Activiteiten:
Michelle was rond half 12 bij Kiki. Tijdens het kletste ging Kiki meteen met het praatjoek naar ik waardeer het contact met jou. Ze wilde zeggen hoe blij ze was met een vriendin als Michelle. Ze had Bobbie mee. Kiki genoot van Bobby’s aanwezigheid. Samen een wandeling door het bos gemaakt.
Hierna wilde Kiki heel graag winkelen met Michelle dus samen naar de stad gegaan. Bobbie was erbij dus we konden niet alle winkels in. Wel wilde ze graag de rituals winkel in om een lekkere handcrème te zoeken voor haarzelf. Samen naar de kaaij gelopen daar hadden ze een Ibiza markt veel gekletst en gewandeld door de stad en de markt. Hierna op hetvterras gezeten. Kiki wilde Michelle trakteren op wat lekkers. Michelle gaf Kiki een handcrèmepje van de rituals cadeau.
Rond 5 uur terug. In de avond een serie gekeken en gedoucht. Kiki wilde graag nog even douchen voor het slapen gaan.
Sociaal contact:
Op het terras is Nijmegen stad heel fijn gekletst met Michelle over de liefde relaties en familie. Michelle was openhartig over haar liefdes leven. Kiki was heel openhartig over haar relatie met Jos en genoot zichtbaar van dit contact.
In de ochtend wat appjes beantwoord. De Quickly Dancers opperde een weekendje weg met zijn alle naar Bio vakantieoord in Arnhem. Kiki wil hier graag mee mee.
Slang van de mobiele uitzuig apparaat vervangen. Zat schimmel in.
Tijd:
7.45-21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 24 Aug 2025 19:46:33 Onderwerp: |
|
|
Kiki ochtenddienst:
Zo 24-8
Had goed geslapen
Stemming:
Ontspannen en vrolijk, rond de middag even heel moe. Wilde even niets doen.
PEP/ IMT:
Gedaan. Met veel aanmoediging ademde Kiki flink door.
Doorbewegen:
Niet gedaan
Bijzonderheden fysiek:
Gedurende de dag viel het slijm wel mee. Voornamelijk in de ochtend en avond veel slijm.
Vandaag weer twee keer voornamelijk veel slijm en hoesten na het vernevelen en de hoestmachine.
Bijzonderheden voeding:
-
Verschoon-momenten:
-
Activiteiten:
Jos was er optijd deze ochtend. Toe Kiki helemaal klaar was een lange wandeling door het bos gemaakt. Familiepad Heumesoord. Het was heerlijk weer. Beide genoten van de wandeling.
In de middag wilde Kiki even niks concert van Aimée mann gekeken en Kees en co. Ook hier zat ze weer heel hard te lachen. Aan het einde van de middag wilde Kiki toch weer graag naar de stad. Ik dacht dat ze een grapje maakte omdat we gister al naar de stad waren gegaan. Maar ze meende het ze wilde weer naar de stad. Ze wilde naar de winkels waar ze gister niet naar binnen kon ivm met de hond. Dus was winkels in en uit geweest. Het was gezellig druk in de stad met overal (live) muziek ivm de introductie week denken we. We zagen overal jongeren in gekleurde t-shirts fietsen en feest vieren. Nog een rondje door de stad gedaan en rond 6 uur terug. De avond rustig aan gedaan. Kiki was nu wel echt moe.
Sociaal contact:
Voor de wandeling gekletst met Jos. Jos was moe bij aankomst. Lag zelfs even te dutten toen ik Kiki nog aan het klaar maken was. Hij was ook heel moeilijk te verstaan vandaag.
Bed helemaal verschoond en was gedaan. Ook de gele handdoek rol en de hoes van het kussen tussen haar benen uitgewassen.
Tijd:
7.45- 21.00 |
|
Terug naar boven |
|
 |
amber
|
Geplaatst: 25 Aug 2025 20:32:47 Onderwerp: |
|
|
Dagdienst maandag 25 augustus
Nachtrust: goed geslapen
Stemming: vrolijk
Bijzonderheden fysiek: in de ochtend kreeg ze last van slijm tijdens de hoestmachine. Ik had ook het idee dat de manier waarop de slang op haar canule werd vastgehouden daar mee te maken had. Daarna snel laten ontcuffen door Esther omdat ze weer zon aanval dreigde te krijgen. Dat hielp meteen. Ze had ook ontlasting gehad (niet bij het wakker worden) haar ook snel verschoond en toen was het slijm zo goed als weg.
Er waren wat kleine plekjes tussen haar billen.
Doorbewegen: Dorien is op vakantie dus ik heb alle fysio oefeningen gedaan. Alleen haar rechterbeen was te gespannen, de rest ging goed.
Training PEP/IMT : niet gedaan
Geen bijzonderheden
Bijzonderheden voeding: er waren alleen halve liter pakken
Activiteiten: homevideos gekeken, naar Robert Coppes geweest (gekletst en gemozaiekt, haar eerste werkje is af en ze wil nu een -groot- varken gaan mozaieken. Om hem op tijd af te krijgen wil Bo van de begeleiding en Elly een client haar meehelpen. ) fysio gedaan.
Sociaal contact:
Met Mark, Elly, Riek, Jacqueline en Bo van de Robert Coppes. Het was heel gezellig weer. Het blijft bijzonder hoe leuk Kiki contact kan hebben daar terwijl ze haar niet zien en zij zelf niet kan praten. Ze hoort er echt bij.
In de ochtend in de kapotte stoel, toen met de oude naar Robert Coppes en daarna weer in de kapotte.
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
7.45-15.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
evahoe
|
Geplaatst: 25 Aug 2025 21:40:21 Onderwerp: Avonddienst 25 augustus |
|
|
Avonddienst: 25 augustus
Algemeen bericht: ik heb het al wel eens vaker in het forum gezet, maar ik zou het heel fijn vinden als iedereen wil rapporteren op de afgesproken dag. Dat is de dag van je dienst, na afloop van (of tijdens) je dienst. Ik kan het natuurlijk begrijpen als het een keertje niet lukt en een dag later wordt. Echter is het de afgelopen maanden echt een terugkerend probleem voor me geweest op de maandag. En dat vind ik vervelend, omdat ik Kiki dan minder goed kan helpen. Bovendien voelt voor mijzelf ook onprofessioneel en onprettig en kan ik dan belangrijke informatie mislopen.
Stemming:
Kiki was vandaag vrolijk.
Bijzonderheden fysiek:
Kiki had in de namiddag veel last van spanning in haar benen
Doorbewegen:
Amber had Kiki al neergelegd en doorbewogen in de middag, Kiki wou voor het slapen liever langer in de stoel blijven zitten dan nogmaals doorbewogen worden.
Training PEP/IMT:
Vergeten te vragen
Kiki had weinig last van slijm en wou snel door met de hoestmachine.
Bijzonderheden voeding:
De 1L pakken zijn helaas op, dus ik heb doorgegeven aan de verpleging dat er nog 250ml in het pak zat en gevraagd of de nachtdienst wil letten op een tijdige wissel. Tijdens de 3de voeding een nieuw pak aangesloten en toen heb ik de slang ook gewisseld.
Activiteiten:
Regenwormen geprobeerd maar Kiki had tijdens haar eerste beurt al geen zin meer, dus hebben we gewisseld naar Leonardo. Daarna muziek geluisterd en gemaakt en tijdens mijn avondeten wou Kiki graag Kees en co kijken. Tijdens de avondzorg hebben we kerstmuziek geluisterd.
Sociaal contact:
Met de verpleging.
Morgen wordt de rolstoel opgehaald om gerepareerd te worden
Bijzonderheden naar bed gaan:
Kiki was in bed eerst nog erg beweeglijk, daarom hebben we eerst nog wat foto's gekeken en toen werd ze
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
14:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
silvia
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 08:35:19 Onderwerp: |
|
|
Monique schreef:
Dinsdag 26 augustus:
Nachtrust:
Goed geslapen.
Stemming:
Vrolijk. Later moe ivm veel sputumaanvallen bij Jos.
Bijzonderheden fysiek:[Veel sputum toen we bij Jos waren.. veel uitgezogen.
Training PEP/IMT:
Niet gedaan
doorbewegen
Gedaan, armen en benen
Bijzonderheden medicatie/vernevelen vitamine B12 gegeven
Bijzonderheden voeding:
Nog kleine pakken van 1.0
Verschoon-momenten:
1.x ontlasting in de ochtend. Dun
Activiteiten:
We hebben series gekeken en muziek geluisterd.
Sociaal contact:
We zijn naar Jos geweest. Was erg gezellig.
In de ochtend merkte ik van de oude rolstoel dat de armsteun wat naar beneden hing. Toen we bij Jos waren heeft Stijn (begeleider Jos) geprobeerd deze steun met een imbus vaster te maken. Dit is niet helemaal gelukt. Dus hier moet nog even naar worden gekeken.
Begin en eindtijd
7.45 uur - 15.15 uur. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Aug 2025 08:35:19 Onderwerp: |
|
|
|
|