Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
carmen
|
Geplaatst: 23 Jul 2025 17:22:14 Onderwerp: |
|
|
23-7-2025
Nachtrust: goed geslapen en ik kreeg vanmorgen gelijk een grote glimlach.
Wel was ze weer erg bezweet vanmorgen
Stemming: goed
Bijzonderheden fysiek: tussen de billen is het echt rood en wat kapot, onder haar arm ook erg rood Vanmiddag canule wissel gehad. Ging snel en goed.
Training PEP/IMT: -
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vanmiddag na de wissel en douchen kwam er wat slijm los.
Bijzonderheden voeding: bij tweede voeding alles vervangen
Verschoon-momenten: vanmorgen was het weer erg dun
Activiteiten: in de ochtend zijn we naar Berg en Dal geweest. Daar kwam Niek om weer samen met Paul en Kiki muziek te maken. Ook hebben we door de kamer heen gerold.
Sociaal contact: Paul en Silvia en Niek
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: in de middag kwam Silvia om samen even Kiki te douchen. Er was erg weinig bezetting dus ik kon niemand anders vragen. We hebben bewust niet geschoren omdat het zo rood en een beetje kapot is.
Om vijf uur beneden Milou opgehaald
Tijd:7.45 tot 17.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jul 2025 17:22:14 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
carmen
|
Geplaatst: 23 Jul 2025 17:26:03 Onderwerp: |
|
|
Verkeerde tijd:
7.45 tot 17.30 |
|
Terug naar boven |
|
 |
milou
|
Geplaatst: 23 Jul 2025 20:19:42 Onderwerp: Woe 23-7 |
|
|
23-7-2025
Stemming: Kiki was vrolijk vandaag, gezellige avond samen gehad.
Bijzonderheden fysiek: billen zijn nog wat rood, rode puntjes.
Door bewogen; in bed na het verschonen.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gb
Bijzonderheden voeding: 0.8kcl pak + nieuwe slang voor de avond aangehangen.
Verschoon-momenten: beide keren verschonen geen ontlasting.
Activiteiten: spelletje beneden gespeeld en daarna boven op de kamer ook nog. Tijdens het klaarmaken voor de nacht wilde Kiki veel muziek luisteren.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik vind de tandenborstel prima in gebruik, heb Kiki er niet meer expliciet naar gevraagd.
Bijzonderheden met naar bed gaan: Kiki had net voordat ik haar in bed bracht veel last van slijm, dit meerdere keren weggezogen maar Kiki ook gestimuleerd dit te proberen weg te slikken omdat anders door het wegzuigen telkens slijm geproduceerd wordt. In bed bleef ze er nog even last van hebben, nog 2x uitgezogen daarna werd het gelukkig minder.
De verpleging had het druk vanavond dus de zorg liep wat uit.
Tijd: 16:45-21:30 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 25 Jul 2025 19:47:53 Onderwerp: Avonddienst do 24/7 |
|
|
Middagdienst donderdag 24 juli
Stemming: prima, wel moe. Kiki gaf aan dat dat door het vele sputum kwam in de ohtend
Bijzonderheden fysiek: in de middag rustig met sputum. Niet meer dan normaal.
Doorbewegen: handen even doorbewogen in de stoel bij het masseren. Verder had Kiki geen behoefte aan doorbewegen.
Training PEP/IMT: niet gedaan.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden.
Bijzonderheden voeding: per ongeluk de nachtvoeding op de verkeerde hoeveelheid gezet. Ik had een 0.8 pak op 57 ipv 63 gezet.
Activiteiten: Toen ik aankwam was Jos er. We hebben even gekletst en muziek geluisterd tot de taxi kwam. Toen Jos was vertrokken zijn we in de fysioruimte geweest. Toen we weer boven kwamen hebben we even gedanst en een serie gekeken.
Sociaal contact:
Jos en verpleging. Niets bijzonders.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: geen bijzonderheden
Bijzonderheden naar bed gaan: de verpleging was erg druk dus we hebben even moeten wachten op de hoestmachine en vervolgens de beademing
tijd: 15:30-21:30 |
|
Terug naar boven |
|
 |
maartje
|
Geplaatst: 25 Jul 2025 20:40:58 Onderwerp: |
|
|
Vrijdag 24 juni
Nachtrust: kiki had goed geslapen en werd wakker met een glimlach. Ze was een stuk minder moe dan gisteren.
Stemming: goed, vrolijk.
Bijzonderheden fysiek: ontlasting in de ochtend iets aan de dunne kant. Verder geen bijzonderheden.
Doorbewegen: handen even doorbewogen in de stoel bij het masseren.
Training PEP/IMT: niet gedaan.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: in de ochtend had een invalkracht onder toezicht van Lisa de hoestmachine gedaan voor het eerst bij Kiki. Dit ging goed.
Bijzonderheden voeding: geen bijzonderheden.
Activiteiten: na de ochtendzorg kwamen Paul en Silvia Kiki ophalen om naar Jolein in Bakel te gaan. Kiki had het erg naar haar zin gehad en kwam heel vrolijk terug. In de middag heb ik Paul en Silvia afgelost. Na de verzorging hebben Kiki en ik gedanst en muziek gemaakt. Tijdens het eten hebben we een docu over Doe maar gekeken. Daarna hebben we nog even gedanst en tijdens de avondzorg hebben we Hubertien en Willemien en homevideo's gekeken. Ik heb Kiki haar handen gemasseerd.
Sociaal contact:
Verpleging. Kiki had de verpleegkundige die de hoestmachine deed (ik weet haar naam niet meer) een compliment gegeven dat ze het goed deed.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: het bed helemaal verschoond in de ochtend.
Bijzonderheden naar bed gaan: geen bijzonderheden.
tijd: 7:45-10:15 en 14:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 27 Jul 2025 19:52:32 Onderwerp: |
|
|
Kiki avonddienst:
Za 26 sept
Stemming:
Vrolijk en een mix van ontspannen en gespannen.
Bijzonderheden fysiek:
Had veel spanning, veel strekken weinig slijm.
Doorbewegen:
-
Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
-
PEP/ IMT:
Ik weet niet wat de training momenteel inhoud dus deze voor nu overgeslagen.
Activiteiten:
Samen gekeken naar leuke activiteiten voor de zomer. Ze wil graag op zo 31 aug, 7 sept en 21 sept naar de hortus ze organiseren dan gratis concerten van 14.00 tot 16.00. Al in de agenda gezet. In de avond een lange wandeling gemaakt. Tijdens de wandeling kwamen we Fenna tegen.
Sociaal contact:
Met Hester gebeld en haar vakantie blogje gelezen. Hester vertelde dat haar ouders gaan scheiden. Kiki stelde veel persoonlijke vragen. Dit vond hester niet erg. Ze vond het fijn dat Kiki zo betrokken was. Verder had ze genoten van de vakantie met Peter in Londen. En hebben ze herinneringen opgehaald van hun vakantie in Londen. Kiki gaf aan wel een beetje jaloers te zijn. Ze had ook wel een vakantie in Londen gewild.
Fenna tegen gekomen tijdens de wandeling. Fenna zag Kiki aan de andere kant van de straat er stopte gelijk even om met Kiki te kletsen. Fenna is een oud begeleider van Heeschebos. Ze heeft inmiddels een kindje van 1 jaar dat heel lief naar Kiki zwaaide. Kiki straalde helemaal ze vond het heel leuk om Fenna weer te zien en dat ze even tijd voor Kiki nam.
Bijzonderheden voeding: [/]
Er zat al een groot pak 0.8 aan voor de 3e voeding. Ik heb deze eraan laten zitten.
[b]Verschoon-momenten:
Had wat rode billen
Bijzonderheden naar bed gaan:
Geen bijzonderheden
Tijd:
14.40- 21.15
Kiki avonddienst:
Zo 27-7
Stemming:
Heel vrolijk toen Sanne er was. Later wat meer ontspannen. Was ook moe. Had een slecht nachtrust gehad daardoor haar vingers klem hadden gezeten tussen de polsbanden.
Bijzonderheden fysiek:
De billen waren flink kapot. Bloeden best wel. Geprobeerd het te laten luchten en drogen. Deed ook wel veel pijn zag ik aan Kiki. Gedurende de avond weinig slijm.
Doorbewegen:
-
-
PEP/ IMT:
Gedaan
Activiteiten:
Kiki kwam wat later binnen. Kwam van een concert af heel vrolijk samen met Sanne.
Sanne is nog even gebleven. Samen een potje kaarten gedaan. Sanne liet kiki niet winnen.
De was gedaan en tilmat uitgewassen
Banden opgepompt
Sociaal contact:
Nog even met Sanne gekletst hoe het met haar gaat en samen een concert gekeken. Sanne vertelde dat ze een vaste aanstelling heeft gekregen bij haar werk. Ook heeft ze sinds kort geen begeleiding meer.
-
[b]Verschoon-momenten:
Na binnenkomst moest Kiki verschoond worden. Had flinke diarree gehad. Ze was doorgelekt. Alle kleren moesten verschoond worden. Helaas was de andere tilmat nog niet schoon dus haar weer op de oude moeten zetten. Andere tilmat is inmiddels school. Misschien nog even de andere tilmat wassen zodat er weer een op voorraad is.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: was ontspannen. Banden nu wat strakker gedaan ivm de vingers die gister klem kwamen te zitten. Ik kon haar konijn niet vinden. Had nog veel spasme in de handen bij het naar bed gaan.
Tijd:
15.00- 21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 27 Jul 2025 21:01:44 Onderwerp: |
|
|
Kiki avonddienst:
Za 26 sept
Stemming:
Vrolijk en een mix van ontspannen en gespannen.
Bijzonderheden fysiek:
Had veel spanning, veel strekken weinig slijm.
Doorbewegen:
-
-
PEP/ IMT:
Ik weet niet wat de training momenteel inhoud dus deze voor nu overgeslagen.
Activiteiten:
Samen gekeken naar leuke activiteiten voor de zomer. Ze wil graag op zo 31 aug, 7 sept en 21 sept naar de hortus ze organiseren dan gratis concerten van 14.00 tot 16.00. Al in de agenda gezet. In de avond een lange wandeling gemaakt. Tijdens de wandeling kwamen we Fenna tegen.
Sociaal contact:
Met Hester gebeld en haar vakantie blogje gelezen. Hester vertelde dat haar ouders gaan scheiden. Kiki stelde veel persoonlijke vragen. Dit vond hester niet erg. Ze vond het fijn dat Kiki zo betrokken was. Verder had ze genoten van de vakantie met Peter in Londen. En hebben ze herinneringen opgehaald van hun vakantie in Londen. Kiki gaf aan wel een beetje jaloers te zijn. Ze had ook wel een vakantie in Londen gewild.
Fenna tegen gekomen tijdens de wandeling. Fenna zag Kiki aan de andere kant van de straat er stopte gelijk even om met Kiki te kletsen. Fenna is een oud begeleider van Heeschebos. Ze heeft inmiddels een kindje van 1 jaar dat heel lief naar Kiki zwaaide. Kiki straalde helemaal ze vond het heel leuk om Fenna weer te zien en dat ze even tijd voor Kiki nam.
Er zat al een groot pak 0.8 aan voor de 3e voeding. Ik heb deze eraan laten zitten.
[b]Verschoon-momenten:
Had wat rode billen
Geen bijzonderheden
Tijd:
14.40- 21.15
Kiki avonddienst:
Zo 27-7
Stemming:
Heel vrolijk toen Sanne er was. Later wat meer ontspannen. Was ook moe. Had een slecht nachtrust gehad daardoor haar vingers klem hadden gezeten tussen de polsbanden.
Bijzonderheden fysiek:
De billen waren flink kapot. Bloeden best wel. Geprobeerd het te laten luchten en drogen. Deed ook wel veel pijn zag ik aan Kiki. Gedurende de avond weinig slijm.
Doorbewegen:
-
-
PEP/ IMT:
Gedaan
Activiteiten:
Kiki kwam wat later binnen. Kwam van een concert af heel vrolijk samen met Sanne.
Sanne is nog even gebleven. Samen een potje kaarten gedaan. Sanne liet kiki niet winnen.
De was gedaan en tilmat uitgewassen
Banden opgepompt
Sociaal contact:
Nog even met Sanne gekletst hoe het met haar gaat en samen een concert gekeken. Sanne vertelde dat ze een vaste aanstelling heeft gekregen bij haar werk. Ook heeft ze sinds kort geen begeleiding meer.
-
[b]Verschoon-momenten:
Na binnenkomst moest Kiki verschoond worden. Had flinke diarree gehad. Ze was doorgelekt. Alle kleren moesten verschoond worden. Helaas was de andere tilmat nog niet schoon dus haar weer op de oude moeten zetten. Andere tilmat is inmiddels school. Misschien nog even de andere tilmat wassen zodat er weer een op voorraad is.
Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: was ontspannen. Banden nu wat strakker gedaan ivm de vingers die gister klem kwamen te zitten. Ik kon haar konijn niet vinden. Had nog veel spasme in de handen bij het naar bed gaan.
Tijd:
15.00- 21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 27 Jul 2025 21:03:39 Onderwerp: |
|
|
Donderdag 24-7
Nachtrust:
Weer vrolijk en had goed geslapen.
Stemming:
Vrolijk,werd alleen moe van het vele slijm.
Bijzonderheden fysiek:
Gedurende de ochtend veel slijm. Ze wilde een extra keer hoest machine.
Training PEP/IMT:
Doorbrengen:
Na het verschonen even laten liggen door het vele hoesten en slijm was Kiki erg moe geworden.
Bijzonderheden medicatie:
Rond twaalf uur nogmaals de hoestmachine erbij gepakt. Kiki kwam zelf niet van het slijm af. Na het liggen werd het rustig. Gedurende de middag geen last meer van slijm.
Bijzonderheden voeding:
-
Verschoon momenten:
Twee keer ontlasting
Activiteiten:
In de ochtend vrij weinig kunnen doen door het slijm. Hierdoor de kamer wat opgeruimd en spullen aangevuld. Niet naar het koor geweest. Kiki was wel gemist hoorde we later. Samen nog naar het filmpje gekeken wat ik op reis gemaakt had voor kiki wat bij het souveniertje hoorde. Jos was laat vandaag. Meteen een stuk gaan wandelen. Kiki genoot van het weer. Hierna samen de docu/concert van Marco Borsato gekeken.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Inco’s, uitzuigslangetjes, linnen en mondsponsjes aangevuld.
Bed verschoond. De Inco in de ochtend had het begeven, kon de hoeveelheid ontlasting niet aan waardoor haar bed vies was geworden.
Begin en eindtijd:
7.45- 16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 27 Jul 2025 21:10:05 Onderwerp: |
|
|
Dinsdag 22-7
Nachtrust:
Was erg vrolijk en had goed geslapen.
Stemming:
Vrolijk, opgewekt. Rond de middag wat moe.
Bijzonderheden fysiek:
In de ochtend veel ontlasting. De billen waren rood rond de middag werd dit minder. Ook nog ongesteld.
Training PEP/IMT:
Niet gedaan
Doorbrengen:
Niet gedaan. In de middag na het verschonen wilde ze even op bed blijven liggen.
-
Bijzonderheden voeding:
Eerst 0.8 opgemaakt daarna kreeg ik nog ene keer 0.8
Verschoon momenten:
Billen waren in de middag minder rood.
Activiteiten:
Iets later naar Jos vertrokken. Veel bij gekletst. Jos ook verteld dat Silvia 1 aug geopereerd gaat worden. Jos was blij voor haar. Verder wat filmpjes van de reis laten zien. Kiki was erg geïnteresseerd en wilde veel weten.
-
Begin en eindtijd:
7.45-16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
charel
|
Geplaatst: 27 Jul 2025 23:02:11 Onderwerp: |
|
|
Dinsdag 22-7
Nachtrust:
Was erg vrolijk en had goed geslapen.
Stemming:
Vrolijk, opgewekt. Rond de middag wat moe.
Bijzonderheden fysiek:
In de ochtend veel ontlasting. De billen waren rood rond de middag werd dit minder. Ook nog ongesteld.
Training PEP/IMT:
Niet gedaan
Doorbrengen:
Niet gedaan. In de middag na het verschonen wilde ze even op bed blijven liggen.
-
Bijzonderheden voeding:
Eerst 0.8 opgemaakt daarna kreeg ik nog ene keer 0.8
Verschoon momenten:
Billen waren in de middag minder rood.
Activiteiten:
Iets later naar Jos vertrokken. Veel bij gekletst. Jos ook verteld dat Silvia 1 aug geopereerd gaat worden. Jos was blij voor haar. Verder wat filmpjes van de reis laten zien. Kiki was erg geïnteresseerd en wilde veel weten.
-
Begin en eindtijd:
7.45-16.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
amber
|
Geplaatst: 28 Jul 2025 13:30:22 Onderwerp: |
|
|
Dagdienst zaterdag 26 juli
Nachtrust: goed geslapen
Stemming: vrolijk
Bijzonderheden fysiek: voetsteun van de rolstoel stond ver schuin naar beneden. 2 x ontlasting, bij het wakker worden en vlak voor 15.00
Redelijk wat slijm in de ochtend .
Doorbewegen: benen , bij de ochtendzorg voor ik de schoenen aandeed.
Training PEP/IMT : --
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: redelijk veel slijm en wat gestrest bij het vernevelen
Bijzonderheden voeding: gb
Activiteiten: naar Jos geweest, Veronica en Martin waren er , net terug uit Amerika. Ze hadden 270 foto's mee die hebben ze met Jos en Kiki bekeken op de computer. Veel verhalen erbij over het schieten en alles wat ze gezien en gedaan hadden. Jos en Kiki hebben allebei een knuffeltje van een zwarte beer gehad, die hebben ze ook echt gezien daar. Ze hebben het goed gehad, het was wel heel warm en daardoor hadden ze minder dan gepland gedaan.
Ook muziek gemaakt.
Vlak voor de overdracht belde Hester nog. Ze vertelde dat haar ouders gaan scheiden en dat ze daar wel verdrietig over was. Kiki wilde graag verder kletsen als Charel er was dus hebben we het kort gehouden. Hester heeft nog een verslagje naar Kiki gestuurd.
Sociaal contact: Jos en Veronica en Martin. Hester.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: zie verhaal rolstoel
Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.15
Dagdienst zondag 27 juli
Nachtrust: niet goed geslapen, omdat haar vingers klem in overstrekking hadden gezetten in de band aan haar andere arm. De vingers bleven in een overstrekte stand staan dus heeft Roland even gekeken en voorzichtig doorbewogen. 2 paracetamol gegeven tegen de pijn, na een uurtje ging het beter. Ze was wel moe, maar nog steeds wel vrolijk en zin in haar plannen
Stemming: moe maar wel vrolijk.
Bijzonderheden fysiek: zie verhaal nachtrust.
Doorbewegen: benen bij het schoenen aandoen.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen bijzonderheden, ging goed. Ik merk dat ze dan wel een beetje gespannen is als het een paar keer niet fijn is, maar als ik dan haar hand vasthou en wat zing voor haar ontspant ze weer en gaat het gewoon goed.
Activiteiten: muziek gemaakt, met Sanne naar restaurant Plasmolens hof geweest. Daar was een gratis optreden van een singer songwriter.
Foto's in Kiki haar app, die wil ze misschien nog naar Sanne sturen.
Veel bijgekletst met Sanne. Toen we kwamen was het erg druk maar het personeel was lief en hield voor ons in de gaten wanneer er een plekje bij het optreden in de buurt vrijkwam. Zo konden we steeds dichterbij opschuiven.
Ik rook de hele dag ontlasting en had haar een paar keer neergelegd met vals alarm. Maar volgensmij had ze wel ontlasting toen we terug kwamen. Sanne is nog even mee naar boven gegaan om daar verder te kletsen.
Sociaal contact: Sanne
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik had het idee dat de voetsteun weer wat verschoven was naar beneden.
Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45-15.45
Dagdienst maandag 28 juli
Nachtrust: goed geslapen
Stemming: rustig, wel vrolijk
Bijzonderheden fysiek: geen ontlasting tijdens mijn dienst. Wel rode plekken op haar billen. Een aantal keer met sudo ingesmeerd.
Doorbewegen: benen bij schoenen aandoen.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: gb ging goed
Activiteiten: Willemien en Hubertien gekeken, naar Robert Coppes geweest. Daar gewandeld en verder met haar mozaïek werkje.
Sociaal contact: mensen bij Robert Coppes.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: voetsteun is naar mijn idee nog steeds niet optimaal, maar vanochtend teveel haast om er nog veel mee te doen.
Tijd (incl. Kwartier voor en na): 7.45- 14.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
evahoe
|
Geplaatst: 28 Jul 2025 20:36:04 Onderwerp: Avonddienst 28 juli |
|
|
Avonddienst: maandag 28 juli
Stemming:
Kiki was vrolijk.
Bijzonderheden fysiek:
Nog steeds rode plekjes op de billen, deze steeds goed ingesmeerd met sudo crème en een extra keer verschoond.
Doorbewegen:
Door de wandeling
Training PEP/IMT:
Vergeten te doen
Weer meer last van omhoog komend slijm.
Bijzonderheden voeding:
Voor de nacht een 0.8 1L pak aangesloten op 63 ml/uur+ nieuwe slang.
Activiteiten:
Kiki wou eerst vooral muziek luisteren. Daarna een aflevering Floortje naar het einde van de wereld gekeken.
Na het eten nog een wandeling door het bos gemaakt. We waren de banden nog aan het poetsen toen het ineens begon te regenen! Linker wiel was nog erg vies toen we naar binnen vluchten, daarna ben ik in alle drukte die ook nog vergeten te poetsen, sorry!
Sociaal contact:
Met Celine (verpleging) bij de avondzorg.
De verpleegkundige die de beademing aansloot gaf nog de tip om goed op te letten dat de handdoek voor over het beademingsapparaat alleen over de voorkant en de bovenkant ligt, maar de achterkant van het apparaat vrij houdt. Daar zit namelijk de batterij, en die kan (vooral in de zomer) erg warm worden.
Celine (verpleging) zal morgen wat formulieren voor me uitprinten om bijvoorbeeld het wisselen van de binnen canule af te tekenen. Zouden jullie die in het bovenste laadje van de kast links voor me willen bewaren tot mijn dienst vrijdag?
Kiki lag snel goed en rustig. Nog 1x uitgezogen in bed maar daarna niks meer gehoord.
Tijd (incl. Kwartier voor en na):
15:30-21:15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
silvia
|
Geplaatst: 29 Jul 2025 21:28:11 Onderwerp: |
|
|
Dinsdagavond 29 juli
Stemming: Prima, gezellig.
Bijzonderheden fysiek: Kiki was moe. Aan het einde van de dag veel slijm, in mond/keel en canule. Ze moest ervan zweten.
Besproken dat ze graag in de vroege middag een uurtje aan de beademing wil. Je kunt vragen of ze dit zittend of liggend wil.
Ontlasting voor de nacht. Nog rode plekjes op de billen. Gezalfd met de twee grijze tubes.
Doorbewegen: Niet gedaan.
Training PEP/IMT: Wel gevraagd, maar ze was er te moe voor.
Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Er kwam veel slijm los. Extra keer ontcufft.
Bijzonderheden voeding: Nieuw literpak en nieuwe slang voor de nacht.
Tabletje B12 gegeven.
Activiteiten: Muziek geluisterd, samen gepraat, wat appjes gestuurd.
Sociaal contact:
Kiki wilde even bij Pieter binnen lopen om te vragen hoe het met hem is. Hij lag te slapen in bed. Kat vertelde dat hij erg veel slijm had gehad en daar doodmoe van was.
Met Michelle geappt, ze is nu op vakantie in Noorwegen, ze komt zaterdag 23 augustus bij Kiki op bezoek.
Aan Arjan gevraagd hoe het met zijn babydochter Loeki gaat, ze slaapt al redelijk door. Hij heeft nu twee dochters, Mees en Loeki.
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Canulegazen waren op.
Bijzonderheden naar bed gaan: Ik ging iets voor 21.30 uur uit haar kamer. |
|
Terug naar boven |
|
 |
silvia
|
Geplaatst: 30 Jul 2025 06:51:30 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een schoenlepel in de bovenste la van het witte kastje gelegd. |
|
Terug naar boven |
|
 |
senay
|
Geplaatst: 30 Jul 2025 21:14:58 Onderwerp: |
|
|
Kiki avonddienst: woe 30 juli
[b]Stemming: vermoeid later opgewekt en vrolijk
[b]Bijzonderheden fysiek: plekje op de bil, na t douchen heeft silvia het goed ingesmeerd. Voor t slapen gaan zag het er al een stuk rustiger uit. Ik heb t na t verschonen weer goed ingesmeerd.
[b]Bijzonderheden medicatie/vernevelen: geen
[b]Activiteiten: douchen, series gekeken, muziek geluisterd. Klein rondje buiten gelopen. En gedanst.
[b]Sociaal contact: silvia
[b]Bijzonderheden voeding: voor de nacht nieuwe pak + systeem aangesloten.
[b]Verschoon-momenten: douchen en voor t slapen gaan.
[b]Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: kiki was vrolijk en opgewekt ineens, maar vond t wel fijn om te liggen.
[b] Tijd: 13.30-21.15 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Jul 2025 21:14:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |