kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

september 2025
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
monique

BerichtGeplaatst: 23 Sep 2025 19:31:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nachtrust: Kiki gaf aan goed geslapen te hebben maar was wel helemaal nat van het zweet.
De plaid waar Jos op staat was gebruikt om haar handen te beschermen.
Graag dit plaid NIET hier voor gebruiken!
Kiki krabt het kapot!
---------‐-----------------------

Stemming:
Vrolijk.

Bijzonderheden fysiek: Ze was heel ontspannen vandaag.
Maar toen we van Jos terug kwamen wilde ze even een uurtje op bed liggen met ontspannings muziek. Ze is wat weg gedoezeld. Toen Carmen kwam wilde ze er weer uit en was ze weer klaar voor de avond.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan

doorbewegen
Niet gedaan. Kiki wilde het niet.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vitamine b12 gegeven verder geen bijzonderheden.

Bijzonderheden voeding:
Gbh

Verschoon-momenten:
1 x ontlasting in de middag

Activiteiten:
Vanochtend hebben we series gekeken en muziek geluisterd. Daarna zijn we naar Jos geweest.
Was erg gezellig en Jos was erg trots toen hij Kiki aan zag komen met zijn plaid over haar benen.
Jos heeft de corona vaccinatie gehaald, en we hebben het geregeld dat Kiki deze ook vandaag kon halen. Dus beiden zijn ze gevaccineerd.

Sociaal contact:
Jos

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
Kiki haar nieuwe rolstoel bandages zijn er. Ik heb deze alleen om haar linkerhand bevestigd. (Zit vast aan de rechter armsteun). Op deze manier kan ze niet meer te ver naar buiten met haar handen.
Vervangt dus de sjaal. Over een week komen ze terug om te kijken hoe het Kiki bevalt.

Begin en eindtijd
7.45 uur - 16.15 uur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Geplaatst: 23 Sep 2025 19:31:14    Onderwerp:

Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 23 Sep 2025 21:27:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Avond Kiki
Stemming: goed

Bijzonderheden fysiek: vanavond weer nat van zweet

Training PEP/IMT:-

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: omdat kiki even had gelegen ging ik kiki pas om vier uur vernevelen maar ging prima

Bijzonderheden voeding: Senna heeft om vijf uur alles vervangen

Verschoon-momenten: om acht uur dunne ontlasting

Activiteiten: Rond half vijf kwam Willem Schaap op visite, hij heeft twee foto"s voor Kiki meegenomen uit Senagal. En hij heeft hierover verteld. In de vroege avond naar de bingo geweest. Samen met Senna.
Ook had ik even Wies en haar buurvrouw meegenomen naar de bingo. Omdat de man van Wies zondag avond was overleden had ik haar even op haar kamer opgehaald.

En ik hoorde dat de vader van Emma plotseling was overleden. Ik neem morgen even een kaart mee en zal die dan persoonlijk met Kiki even afgeven bij Emma

Sociaal contact: Willem, Wies en medebewoners bij de bingo

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:-

Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd: de avond zorg is door Senna gedaan. Senna had eerst uitleg gehad door Boukje over uitzuigen!!
Kiki was met de hoestmachine wel erg gespannen en ging erg hoog ademhalen. Ik heb haar wel weer rustig kunnen krijgen.
Omdat we naar de bingo waren geweest zijn we wat later als normaal.

Tijd : 15.30 Tot 22.00
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2025 15:19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

24-9-2025

Nachtrust: Kiki had niet goed geslapen ze had veel over de dood nagedacht. Dit na aanleiding natuurlijk van de man van Wies. en de vader van Emma

Stemming: erg in zich zelf gekeerd

Bijzonderheden fysiek: veel strekken vandaag

Training PEP/IMT: -

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vernevelen ging vandaag zonder problemen

Bijzonderheden voeding: eind eerste voeding nieuw pak

Verschoon-momenten: om acht uur dunne ontlasting en bij het zwemmen
zeer dunne ontlasting

Activiteiten: in de ochtend even kleine wandeling binnen de Veste, daarna zwemmen en in de middag douchen

Sociaal contact: we hebben Emma even persoonlijk gecondoleerd en een kaart afgegeven

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: ik had de vernevelaar weer uitgekookt

Tijd: 7.45 tot 15.45
Terug naar boven
senay

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2025 21:27:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki avonddienst:  wo 24 sept

[b]Stemming: in haar zelf gekeerd, later op de avond vrolijk

[b]Bijzonderheden fysiek: schrammetje linker elleboog

[b] Doorbewegen: armen en benen

[b]Bijzonderheden medicatie/vernevelen: 3e hoest beurt kwam er veel slijm omhoog

[b]Activiteiten: zwemmen, douchen, series, muziek

[b]Sociaal contact: paul

[b]Bijzonderheden voeding: voor de nacht nieuwe pak + systeem aangesloten.

[b]Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:  kiki lag goed en vond het fijn te liggen.

[b] Tijd: 11.30-21.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
silvia

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2025 13:49:39    Onderwerp: Reageren met citaat

In overleg met Carmen heb ik vandaag een mail gestuurd aan Frank (arts), Ilke (kwaliteitsverpleegkundige), Fieke (Kiki's evv-er: eerstverantwoordelijke verpleegkundige) en de diëtisten van Kalorama.
Bram (wrsch een diëtist) antwoordde net. Diarree bij sondevoeding heeft vaak te maken met te koude voeding of te grote porties.
Nu zijn de porties bij Kiki niet heel groot.
Hij raadt aan om voeding te gebruiken die op kamertemperatuur is.
Als je een koud pak snel moet aanhangen, kun je het even in (een pan) warm water leggen.

Om het kleine slangetje beter schoon te krijgen na de nacht, raadt hij aan om het met een 10 ml spuitje door te spoelen. Dat zet meer kracht erop.
Overleg hierover maar even met de verpleging. Zij kunnen dit misschien ook elke ochtend doen.

Over de zweetaanvallen heb ik Anne-Marie (CTB) en Frank gemaild. Nog geen reactie.
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2025 15:51:07    Onderwerp: Reageren met citaat

25-9-2025

Nachtrust: kiki had gelukkig goed geslapen

Stemming: was prima

Bijzonderheden fysiek: ondanks de hele dunne ontlasting zien de billen er gelukkig goed uit

Training PEP/IMT: niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vandaag bij vernevelen helemaal ontspannen

Bijzonderheden voeding: eind tweede voeding weer alles vervangen

Verschoon-momenten: alleen om half elf weer dunne ontlasting

Activiteiten: in de ochtend naar Berg en Dal geweest. Muziek met Niek.
Samen met Paul muziek gemaakt en ook nog even met kiki door de kamer gedanst.
In de middag kwam Jos , op de kamer gebleven. Serie en een spelletje gedaan. ook nog even over vrijdag gehad.

Sociaal contact: Katinka kwam in de ochtend even bij kiki op haar kamer. Ze was door omstandigheden een tijdje eruit geweest. en komt nu weer een paar uurtjes per week werken.

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: -

Tijd: 7.45 tot 16.30
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2025 16:05:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen maandag heb ik drie nieuwe broeken meegenomen. Heeft iemand die al met Kiki gepast?
Ze zijn helaas erg wijd en vrij dun.
Ik heb er meer gekocht van deze drie modellen. Wil graag weten of Kiki ze wil houden of terugsturen.
Terug naar boven
charel

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2025 23:26:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Middag
• 16:00 uur: Aankomst bij Kiki. Alles prima, geen bijzonderheden. Carmen had een fijne dag gehad met haar.
• 16:15 uur: Samen met Kiki naar beneden Jos uitgezwaaid.
• 16:45 uur: Terug naar boven. Ik moest de fiattering en nog wat mails beantwoorden . Kiki keek ondertussen een concert en viel hierbij even in slaap. Ze gaf aan erg moe te zijn, maar verder geen klachten. Communicatie bleef goed. Afgesproken de avond rustig te houden.

Avond
• 18:00 uur: Senna kwam. Kort een spelletje gespeeld, maar Kiki stopte na 5 minuten vanwege vermoeidheid. Communicatie bleef goed, maar ze gaf opnieuw aan erg moe te zijn. Keek ook echt heel duf uit haar ogen.
• Kort daarna kreeg Kiki een hyperventilatieaanval. Ze was kortademig en het leek of de spierspanning/spasme haar ademhaling belemmerde. Saturatie gemeten: 92%. Met ademhalingsoefening (hand op buik) werd ze rustiger. Gevraagd of ze angstig was maar ze gaf aan van niet.
• 19:00 uur: Avondzorg gestart, omdat Kiki aangaf vroeg naar bed te willen en alleen rustig tv wilde kijken.
• Tijdens het ontkuffen en uitzuigen (door Senna, onder toezicht van Fieke) kwam er bloed via de canule. Oorzaak onbekend, mogelijk kleine beschadiging. Bij extra uitzuigen geen prop of stolsels gevonden.
• Tijdens verneveling trad opnieuw hyperventilatie op → verneveling onderbroken en na herstel hervat.

Rond 19:15
• Kort na het vernevelen begon Kiki plotseling heftig te braken en zat ze weer heel hoog in haar ademhaling en kreeg ze het echt benauwd. We hebben haar rechtop en voorover gebogen ondersteund zodat ze kon uitspugen. Het kwam snel en veel achter elkaar; heeft alles weer doorgeslikt. Het is Niet met zekerheid te zeggen of ze niet geaspireerd heeft. Wegzuigen lukte niet door de snelheid.
• Fieke heeft temperatuur gemeten: 38,0 °C.
• Saturatie daalde verder (<80%) met hoge hartslag. Besloten om haar op bed te leggen, snel aan de beademing te leggen en zuurstof toe te dienen (opgebouwd van 6 naar 10 liter). Hiermee bleef saturatie net boven de 85%. Kiki had het zichtbaar heel zwaar trok ook wit weg.

Verdere Observaties tijdens dit moment
• Veel spierspanning: hoofd naar achteren, benen strekken.
• Ook nieuw patroon gezien: ogen wegdraaien, mondbewegingen/spasmen en smakkende/gorgelende geluiden. Niet eerder zo bij Kiki gezien. Heeft op bed ook nog een grote hoeveelheid overgegeven.
• Kalorama dacht aan epileptische aanval. Mijn indruk: geen epileptische aanval, omdat de spastisch bewegingen overeenkomen met wat ze normaal aan bewegingen heeft. Wel vreemde en afwijkende bewegingen t.o.v. de mond van wat we van Kiki kennen.
Gedurende de avond heel veel slijmaanmaak ik de mond waar ze erg veel last van had.

Acties gedurende de avond.
• In overleg met arts de spoedeisende hulp gebeld.
Twee paracetamol om 19.30 gegeven.
De avond medicatie is niet gegeven. Na de laatste avond voeding ook geen voeding meer gegeven. Haar Braaksel was duidelijk maaginhoud (geen proppen slijm) maar geen regelrechte voeding. Het lijkt er dus niet op dat haar maag overvol zat, maar dat de voeding al verwerkt was.
• Paul gebeld (is meegegaan met ambulance). Sylvia later geïnformeerd die was telefonisch niet bereikbaar.
• Kiki is opgenomen in Radboud. Zij is daar stabiel, op de spoedeisende hulp ze gaat naar de medium care of IC voor beademingsondersteuning.
• Mogelijke oorzaken zijn nog onduidelijk het zouden bijwerking van coronaprik (2 dagen geleden) kunnen zijn óf beginnende longontsteking (nader onderzoek volgt).
• Sylvia kwam rond 22.15 op de spoedeisende hulp aan volledig bijgepraat. Gedurende de avond in het ziekenhuis bleef ze heel hard moeten werken (kortademig veel hoesten en spiepanning) waarvoor is lastig te zeggen.

• Senna heeft de kamer van Kiki verder opgeruimd en is daarna gegaan.
Terug naar boven
evahoe

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2025 17:03:59    Onderwerp: Dagdienst 26 september Reageren met citaat

Dagdienst vrijdag 26 september

Nachtrust:
Toen ik in het Radboudumc kwam was Kiki al wakker en veel aan het lachen.

Stemming:
Kiki voelde zich 's ochtends beter dan gisteravond. In de middag had ze weer een dipje, ze zweette enorm veel en gaf ook aan zich benauwd te voelen. De verpleegkundige die er was, Amber, stelde haar gerust dat al haar waardes goed waren en dat het zweette ook kon komen door de paracetamol. Wel ook aangegeven dat ze zeker moet blijven vertellen hoe ze zich voelt, dat is juist erg belangrijk.

Bijzonderheden fysiek:
De arts was eerst 's ochtends even langs toen Paul er ook was. Ze had gisteravond 4 sneltesten gehad voor verschillende griepjes en corona, deze waren allemaal negatief (dus heeft ze dat niet). Het wachten is op uitslag vanuit het laboratorium, daar wordt getest of ze eventueel een viraal virus heeft.
Kiki had de hele nacht op de beademing gelegen van het Radboud, voor terugkeren naar de Veste is het belangrijk dat ze eerst overstapt op het apparaat van daar en dan (overdag) gewoon weer zonder kan.
Kiki wou dit graag proberen en rond 11:00 is ze overgeplaatst op haar beademingsapparaat uit de Veste (die had ze mee in de ambulance en staat ook daar in het Radboud).
Rond 14:00 gaf Kiki aan zich benauwd te voelen. Haar waardes bleven goed, maar ze zweette enorm en daarom wou de arts haar toch weer wisselen naar het apparaat van daar. Daar kunnen ze van alles op instellen en veel meer waardes aflezen, die die Kiki normaal heeft is volledig ingesteld door het CTB. Er wordt pas morgen weer een poging gedaan om weer terug te wisselen naar haar eigen apparatuur (wat dus stap 1 is om naar huis te mogen).
Rond 15:00 weer verschoont, weinig ontlasting, waarschijnlijk vanwege de gemiste nachtvoeding afgelopen nacht.
Ze was wel weer helemaal doorweekt van het zweet, dus shirt vervangen.

Doorbewegen:
Om 12 uur was er een fysiotherapeut die Kiki al kende van haar opname in 2023, ze heeft kort Kiki's armen wat doorbewogen. Kiki zat toen net in de stoel en was eigenlijk meer toe aan rust dus na 5-10min ging ze weer

Training PEP/IMT :
Niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Medicatie meegekregen van de Veste vanmorgen toen ik een leesboek op ging halen. Dit overgedragen aan het ziekenhuis, die zeiden dat ze 1 soort miste (iets met een D wat ze 's avonds pas weer krijgt). Ze kunnen dat zelf bijbestellen. Lisa van de verpleging (Veste) had wel gezegd dat ze alle medicatie had gegeven en zelfs de cranberry zat er bij dus ik vond dit wel opvallend.

Bijzonderheden voeding:
We moesten wachten op toestemming van de arts op de voedingen te beginnen, daarom om 11:00 pas de eerste voeding gedaan.

Activiteiten:
Veel met zorg bezig geweest. Muziek geluisterd en voorgelezen.

Sociaal contact:
Paul was er de hele ochtend.

De verpleegkundige van het Radboud vroeg of ze voeding moesten bestellen maar zei er ook bij dat dit dan pas na het weekend er zou zijn. Aangegeven dat wij voeding vanuit de Veste meenemen voor Kiki. Silvia heeft vanmorgen 4 pakken meegenomen en Charèl had er gisteravond ook 1 meegenomen. Voeding blijven wij (Kiki-team) zelf doen zoals gebruikelijk.
Nieuwe slang en pak aangesloten voor de eerste voeding om 11:00.

Tijd (incl. Kwartier voor en na):
07:45-17:15

Laatst aangepast door evahoe op 27 Sep 2025 07:42:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
charel

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2025 20:31:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor dat ik naar Kiki ging ben ik naar Kalorama gegaan om daar de hoest machine op te halen en nog wat kleine andere spullentjes. Vanavond weinig bijzonderheden.
In de middag veel zweten en een hoge hartslag gedurende de avond werd ze rustiger rond 18.00 verschoond. En omgekleed was veer helemaal nat. Kiki wilde na het verschonen op bed blijven liggen. Kwart voor 7 kwam Silvia. Rond 8 uur heeft ze nog even in de stoel gezeten we hebben Kiki’s luchtbedje opgepompt. Rond kwart over 9 lag ze helemaal lekker niet zweten en veel meer ontspanning. In de avond hebben we wat filmpjes gekeken van de harde schijf. Kiki heeft ook weer de hoestmachine gedaan. Ze zag hier tegen op maar dat ging allemaal heel goed.

16.15-21.30

Laatst aangepast door charel op 29 Sep 2025 13:29:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 26 Sep 2025 22:04:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Er ligt op de plank links een badge, deze kun je meenemen als je naar de gang gaat, dan kun je zelf de deur van de afdeling openen.
Op de gang zijn toiletten en familiekamers. Daar kun je koffie of thee nemen.
In het restaurant beneden kun je allerlei etenswaren kopen.

Ik ben tot 22 uur bij Kiki gebleven. Ze had om 21 uur nog wat koorts, kreeg daarna paracetamol. Bij het inslapen nog redelijk veel spanning, hoofd naar achteren duwen, voeten verkrampen, soms trilbenen. Deze stop je door haar voeten en benen goed te buigen.
Ik heb haar armen enigszins gefixeerd met een handdoek, die ik om haar armen heb geslagen en daarna stevig ingestopt langs de matras.
Gezegd dat ze indien nodig fixatie banden kunnen gebruiken.
Ze hebben bij de balie een scherm, waarop ze kunnen zien of Kiki rustig ligt.

Ze kreeg vanavond de avondmedicatie pas vrij laat. Melatonine stond bij hen om 22 uur ingepland. Slim om rond 19.30 u te vragen of ze alle medicatie rond 20 uur willen geven.

Eva, ik denk dat Lisa de depakine vergeten is mee te geven. Dat is een drankje (rood).
Terug naar boven
silvia

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2025 16:18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki's eigen vernevelaar wordt nu gebruikt, als ze niet aan de beademing is.
Vraag na het vernevelen aan de verpleging om dit even in een warm sopje te leggen, anders doet hij het binnenkort niet meer.
Eventueel kun je het alvast in een bekertje water zetten, zodat de restjes medicatie niet indrogen.
De verpleegkundige van vandaag is optimistisch: als Kiki het vannacht goed doet op het beademingsapparaat van de Veste, kan ze mogelijk morgen naar huis.
Ze heeft nog wel wat koorts en er komt nog steeds slijm los uit haar longen. Maar het is geen longontsteking.
Jos is vanmiddag op bezoek geweest. Monique heeft hem gehaald en gebracht, terwijl ik bij Kiki was. Kiki werd wel moe van het praten.
De amputatie van zijn teen zal over ongeveer twee maanden zijn.
Terug naar boven
monique

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2025 19:36:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Nachtrust: Kiki gaf aan goed geslapen te hebben maar was wel wat onrustig vanochtend en erg bezweet.
Ze had nog wat verhoging 37.8

Bij het wassen kunnen de plakkers van haar lichaam eraf.
(Wel even zeggen, zodat ze de meldingen kunnen uit zetten)
Ook kan de Katheter worden losgekoppeld. even vragen.
Makkelijker met verschonen

---------‐-----------------------

Stemming:
Paul vroeg om cijfer hoe ze zich voelde- ze gaf het een 6
Rond 13 uur weer aan haar gevraagd toen gaf ze het een 7!
We hebben haar in de stoel gezet en dat heeft haar zeker goed gedaan.

Bijzonderheden fysiek: Ze is redelijk ontspannen. Ze zat rustig in haar stoel zonder te veel spierspanning.

Training PEP/IMT:
Niet gedaan

doorbewegen
Niet gedaan. Paul heeft haar armen wat doorbewogen toen ze in haar stoel zat.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: Vanochtend haar een pasta op haar tong gesmeerd. Dit is een soort antibiotica die iedereen krijgt als ze op de ic liggen.
Ik heb haar verneveld om 12.30 uur. Ze was vanochtend via de beademing al verneveld. Stond nu weer gepland om 12 uur maar nu via ons vernevel apparaat gedaan omdat ze niet aan de beademing zat. Een combi ampul gekregen van het IC voor de verneveling.
Verneveling in etappes gedaan. Iedere keer 10 sec geteld . Toen ontkoppeld en haar naar mijn hand op haar buik laten ademen. Totdat haar hartslag weer rustiger was. Ze is nog te benauwd om het in 1 x te doen.

Bijzonderheden voeding:
Nadat je elke voeding hebt aangezet moet de verpleging IC het in de computer zetten. Hier even op letten.

Verschoon-momenten:
1 x ontlasting in de ochtend
Later rond half 2 weer dunne ontlasting.

Activiteiten:
Vanochtend hebben we series gekeken en muziek geluisterd. Ik heb haar handen gemasseerd.

Om 12 uur is er weer bloedafgenomen voor het lab. Er kwam niet veel , daardoor moest iemand helpen van IC. Ze kneep wat in Kiki haar pols om het om gang te krijgen. Dit was wel wat pijnlijk maar Kiki kon weer gauw een glimlach laten zien.

Sociaal contact:
Jos heb ik opgehaald. Ze waren erg blij om elkaar te zien. Jos was erg opgelucht haar zelf te zien en moest ook wat huilen.

Gbh

Begin en eindtijd
7.45 uur - 16.15 uur
Terug naar boven
charel

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2025 19:43:29    Onderwerp: Reageren met citaat

kiki avonddienst:
Za 27-9

Stemming:
 Hoopvol. Kiki kreeg vandaag weer goed nieuws van de dokter dat het allemaal best goed ging en de waardes goed waren.

Bijzonderheden fysiek:
 Hele avond zonder beademing. Een ging heel goed. Alleen 1 liter zuurstof.

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
 Hoestmachine maakte veel slijm los.

Activiteiten:
 Toen ik aan kwam lag ze net in bed. Kiki was erg moe van het bezoek. Heeft tot kwart voor 5 in bed gelegen. Wilde hierna wel weer in de stoel. Werd tijdens het verschonen en de transfer toch weer best benauwd en kortademig. Ook weer flik zweten. Eenmaal rust op de kamer met een serie aan werd alles weer rustig en had ze ook weer een ontspannen en diepe ademhaling.

Bijzonderheden voeding:
 Geen bijzonderheden

Verschoon-momenten:
Twee keer dunne ontlasting billen zijn ook erg rood

Benodigheden en hulpmiddelen:
Kamer even opgeruimd en al Kiki’s spulletje in een tas gedaan. De kamer oogt weer wat rustiger

Bijzonderheden naar bed gaan & eindtijd:
 Avond verliep heel rustig. Silvia was er weer om 20.30

Tijd:
15.30-21.00
Terug naar boven
carmen

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2025 15:50:11    Onderwerp: Reageren met citaat

28-9-2025

Nachtrust: Ondanks dat ze in het Radboud lag had Kiki een goede nacht gehad.

Stemming: Vanmorgen heel goed, ze gaf zichzelfs vanmorgen zelfs een negen!! maar dat was denk ik ook om aan te geven : ik wil graag naar huis en voel me goed. Uit eindelijk waren we rond half twee weer terug op de Veste!

Bijzonderheden fysiek: de billen zijn nu echt heel rood en kapot!!!

Training PEP/IMT: niet gedaan

Bijzonderheden medicatie/vernevelen: vanmorgen hadden ze Kiki heel vroeg al verneveld. in de middag heb ik het weer op de Veste gedaan , wel met pauzes er tussen.

Bijzonderheden voeding: Bij tweede voeding alles vervangen

Verschoon-momenten: om acht uur hele dunne ontlasting en om half twee ook!!

Activiteiten: in de ochtend in het ziekenhuis wat muziek en wat gepraat met Paul . Maar er komt ook de hele tijd iemand binnen met een vraag of een meeting! Toen hebben we alles ingepakt en heb ik de auto gehaald . Kiki en Paul en alle spullen weer terug gereden naar de Veste. In de middag heel rustig aan gedaan, serie en wat muziek

Sociaal contact: -

Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden: Kiki mocht terug naar huis maar moet in de nacht nog wel zuurstof bij krijgen. Vannacht moeten ze om het uur haar saturatie checken.

Silvia kwam nu een paar uurtjes overbruggen.

Tijd: 7.45 tot 16.15
Terug naar boven

Geplaatst: 28 Sep 2025 15:50:11    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

Ga naar: