milou
|
Geplaatst: 28 Sep 2024 15:54:09 Onderwerp: N.a.v. teamvergadering |
|
|
Hoi allemaal, hopelijk gaat het goed met jullie en Kiki! 😊
Ik begreep dat er in de afgelopen teamvergadering is gesproken over het overdragen van bepaalde activiteiten/besproken onderwerpen van collega's die gaan stoppen of minder werken.
Ik zal het ea even opsommen:
-Lezen met Kiki: Romans lazen we veel. We waren in het boek met het hartjespapier 'de kunst van de vreugde' begonnen. Ook boeken van de Bridgerton serie is ze enthousiast over (Intieme scènes en romantiek vindt ze leuk en dat heeft ze +/- een half jaar geleden ook aangegeven behoefte aan te hebben om over te lezen)
Vaak, niet altijd, bespraken we (met praatboek) ook wat we gelezen hadden, wat ze ervan vond wat het met haar deed etc.
-Onderwerp intimiteit/romantiek: Dit kwam ter sprake nadat we 'de burggraaf' (boek van bridgerton) samen met Jos lazen. Dit boek had ze cadeau gekregen van Jos. Door enkele scènes in het boek gaf Kiki aan ook 'weer' meer behoefte te hebben aan intimiteit. In de brede zin, dus het erover hebben, erover lezen, het te ervaren samen met Jos. Dit is toen ook eens in de teamvergadering besproken. Dus als je boeken/films/series kent of het gesprek aan wilt gaan, Kiki staat hiervoor open.
-Intimiteit met Jos: Fysieke intimiteit wilden ze allebei meer opbouwen. We hebben toen uitgeprobeerd met de tilmat bij Jos 'op schoot', daarna hebben ze een Luchtbedmatras gekocht. Hier hebben ze 2/3x samen tegen elkaar aan kunnen liggen voor ruim 30min. Dat was goed gegaan en vonden ze erg fijn. Charel en ik hadden rustige muziek aangezet en zijn in de woonkamer gaan zitten voor privacy.
Senay uitgelegd toendertijd waar alles lag en hoe ze samen lagen. Fotos staan ook bij Kiki op haar mobiel.
Door beenklachten bij Jos zag hij dit de laatste tijd niet zitten.
-Iedere dinsdag de tilmat en hoofdsteunhoezen (in de zomer bij zweten) verwisseld en werden door Silvia gewassen.
-Filter van Mobiele uitzuigapp. Om de 2 weken vervangen, dat heb ik toen eens met Esther of Nanda afgesproken. Ik schreef er altijd de datum van die dag op. Ook de slang van mobiele uitzuigapp. Werd niet altijd vernieuwd wanneer de rest van de slangen op Kikis kamer werden vernieuwd. Dan deed ik het zelf en ook weer met de datum van die dag.Â
@Monique als jij ooit wilt bellen over dingen rondom het contact met Kiki en Jos of het gaan liggen op het luchtbed op de dinsdag dan kun je me altijd even appen of bellen!
Dit is wat ik me nu zo even kan bedenken wat ik niet perse heb overgedragen aan anderen.
Groetjes aan Kiki en tot snel weer! |
|