kiki
verslag van dagelijkse zorg en bezighededen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


N.a.v. teamvergadering

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
milou



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2024 15:54:09    Onderwerp: N.a.v. teamvergadering Reageren met citaat

Hoi allemaal, hopelijk gaat het goed met jullie en Kiki! 😊
Ik begreep dat er in de afgelopen teamvergadering is gesproken over het overdragen van bepaalde activiteiten/besproken onderwerpen van collega's die gaan stoppen of minder werken.

Ik zal het ea even opsommen:
-Lezen met Kiki: Romans lazen we veel. We waren in het boek met het hartjespapier 'de kunst van de vreugde' begonnen. Ook boeken van de Bridgerton serie is ze enthousiast over (Intieme scènes en romantiek vindt ze leuk en dat heeft ze +/- een half jaar geleden ook aangegeven behoefte aan te hebben om over te lezen)
Vaak, niet altijd, bespraken we (met praatboek) ook wat we gelezen hadden, wat ze ervan vond wat het met haar deed etc.

-Onderwerp intimiteit/romantiek: Dit kwam ter sprake nadat we 'de burggraaf' (boek van bridgerton) samen met Jos lazen. Dit boek had ze cadeau gekregen van Jos. Door enkele scènes in het boek gaf Kiki aan ook 'weer' meer behoefte te hebben aan intimiteit. In de brede zin, dus het erover hebben, erover lezen, het te ervaren samen met Jos. Dit is toen ook eens in de teamvergadering besproken. Dus als je boeken/films/series kent of het gesprek aan wilt gaan, Kiki staat hiervoor open.

-Intimiteit met Jos: Fysieke intimiteit wilden ze allebei meer opbouwen. We hebben toen uitgeprobeerd met de tilmat bij Jos 'op schoot', daarna hebben ze een Luchtbedmatras gekocht. Hier hebben ze 2/3x samen tegen elkaar aan kunnen liggen voor ruim 30min. Dat was goed gegaan en vonden ze erg fijn. Charel en ik hadden rustige muziek aangezet en zijn in de woonkamer gaan zitten voor privacy.
Senay uitgelegd toendertijd waar alles lag en hoe ze samen lagen. Fotos staan ook bij Kiki op haar mobiel.
Door beenklachten bij Jos zag hij dit de laatste tijd niet zitten.

-Iedere dinsdag de tilmat en hoofdsteunhoezen (in de zomer bij zweten) verwisseld en werden door Silvia gewassen.

-Filter van Mobiele uitzuigapp. Om de 2 weken vervangen, dat heb ik toen eens met Esther of Nanda afgesproken. Ik schreef er altijd de datum van die dag op. Ook de slang van mobiele uitzuigapp. Werd niet altijd vernieuwd wanneer de rest van de slangen op Kikis kamer werden vernieuwd. Dan deed ik het zelf en ook weer met de datum van die dag. 


@Monique als jij ooit wilt bellen over dingen rondom het contact met Kiki en Jos of het gaan liggen op het luchtbed op de dinsdag dan kun je me altijd even appen of bellen!

Dit is wat ik me nu zo even kan bedenken wat ik niet perse heb overgedragen aan anderen.

Groetjes aan Kiki en tot snel weer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 28 Sep 2024 15:54:09    Onderwerp:

Terug naar boven
charel



Geregistreerd op: 10 Sep 2024
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2024 16:06:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiki ochtenddienst:
28-9

Nachtrust::
Goed geslapen had wel nog een korte broek aan en het was niet echt warm op ee kamer in de ochtend.

Stemming:
Ontspannen en vrolijk.

PEP/ IMT:
-

Doorbewegen:
-

Bijzonderheden fysiek:
Kikis haren zater heel erg in de klit, erg lang er overgedaan om de haren weer uit de klit te krijgen.
In de ochtend 240ml lucht uit de buik gehaald

Bijzonderheden medicatie/vernevelen:
Vernevel apparaat deed het weer heel slecht viel steeds uit. Aan de lader gelegd en zo verneveld.

Bijzonderheden voeding:
Geen bijzonderheden

Verschoon-momenten:
Twee keer ontlasting

Activiteiten:
Om 11 uur even naar Buur gelopen voor de buur-dag. De kraampjes waren nog niet open dus we zijn door gelopen. Een ochten wandeling gemaakt en om 12.oo verschoond gegeten en klaar gemaakt voor de stad. Helaas deed het vernevel apparaat het weer heel slecht. Duurde erg lang. Om half 2 naar de stad gegaan voor een voorstelling in de lindenberg. OPPRETTIG hele leuk musical met opera achtig muziek. 6 jonge mensen speelde een verhaal over liefde, uithuwelijking en muziek. Kiki heeft de hele voorstelling zitten genieten. We zaten eerste rij. Konden alles goed zien en kiki genoot het meest van de muziek. We moesten vooral en naderhand back stage de zaal in en uit. Zo konden we ook even achter de schermen kijken. Alles wat netjes geregeld en mensen ontvingen ons goed.

Sociaal contact:
-
Bijzonderheden hulpmiddelen en praktische benodigdheden:
-
Tijd:
7.45- 17.15
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    kiki Forumindex -> Dag voor dag Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.