| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 11 Aug 2007 10:59:09 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad ja, kepput nu ook gezien en zal nooit meer filmpjes van zulk soort badgasten posten... en al helemaal geen wijven.... tenzij ze zwaar lekker zijn _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Aug 2007 10:59:09 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 15 Aug 2007 14:24:51 Onderwerp: |
|
|
Hoest Brammie? Waar blijven de mopjes, grappen en grollen??? Heb je alles in je vakantie opgemaakt  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Blue Bird Knikkuiken

|
Geplaatst: 6 Sep 2007 09:10:05 Onderwerp: |
|
|
Uhm...om nog even terug te komen op de vossenjacht.
Na uitstekend speurwerk is de date met Robbie HIV is gewonnen dooorr......(tromgeroffel)
Onze duitse herder;
Andre Mosch!!!!
(Robbie HIV is op vrijdag 14 sept. tussen 9.00 en 13.00 op te halen bij Blue Bird Events. Gelieve te retourneren voor dinsdag 18 sept. 11.00) |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 6 Sep 2007 14:31:42 Onderwerp: |
|
|
YES!!!!!!!! Eindelijk win ik ook es wat (want ?k heb zaterdag gwn 3 punten laten liggen). Bedankt Pinjo... En wat een leuke prijs Mijn dag kan niet meer stuk... en mijn weekend ook niet... :S
Krijg ik er ook nog een programma bij (ik neem aan dat Blue Bird EVENTS allemaal leuke EVENTS voor ons heeft georganiseerd)? En een handleiding (voor Robbie HIV, ik weet niet, bijt ie?)... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 6 Sep 2007 19:16:53 Onderwerp: |
|
|
"Want ik heb zaterdag 3 punten laten liggen"
Het gaat echt niet goed meer met hem
Maar WIJ hebben wel 3 punten!!! Mhuwahahahahahaha!!!  _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Blue Bird Knikkuiken

|
Geplaatst: 7 Sep 2007 14:26:15 Onderwerp: Wilmar komt terug!! |
|
|
Omdat door het niveau van de training gister behoorlijk depressief ben geworden (ik ben niet de enige denk ik) ben ik blij dat onze Oppereend Wilmar terug komt van vakantie. Maar hoe kunnen we laten blijken dat we erg verheugd zijn met de terugkomst van de trainer?
suggesties:
- We ontvangen Wilmar met een luid aplaus als hij ons weer komt trainen.
- Als Wilmar terug komt van vakantie dat we voor zijn huis hem opwachten met spandoeken (Welcome home Wilmar of We hebben je gemist Wilmar) en mischien iets van muziekje erbij (fanfare ofzo)?
Nog andere suggesties?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 7 Sep 2007 15:06:32 Onderwerp: |
|
|
Jammer Pino, IK ben net terug van vakantie en heb als jullie lievelingsknikeend niet eens een kaartje ontvangen op mijn vakantieadres dat ik op vakantie was van jullie.
Maar misschien kunnen we Wilmar wel op Schiphol opwachten, hij komt pas volgende week terug ofzo??? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 11 Sep 2007 09:13:21 Onderwerp: |
|
|
Is Willie nou al terug... Of blijven jullie vanaaf allemaal demonstratief thuis... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 11 Sep 2007 17:18:22 Onderwerp: |
|
|
Ik kom echt Zoooooo wel.... orde op zaken stellen, ben even een weekje weg en het escaleert helemaal uit de klauwen, of zou het door de afwezigheid van Wilmar komen??? Als er weer zo schijt getraind wordt dan weet ik al wel hoeveel punten we zaterdag gaan behalen...
Willie komt vrijdag weer thuis geloof ik _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 12 Sep 2007 09:29:20 Onderwerp: |
|
|
En hoe was het?
Ik heb ook weer een trainingkje 'iedereen loopt te zeiken op iedereen' achter de rug... ik vind het toch gezellig...  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Sep 2007 10:38:59 Onderwerp: |
|
|
Hij was goed! Goed op smaak ook! We worden weer Kampioen! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 08:50:13 Onderwerp: |
|
|
BELANGRIJKBELANGRIJKBELANGRIJKBELANGRIJK
Wie kan er even een (beknopt) verslag maken van de wedstrijd van vorige week tegen DFS (3-0) Ik was er niet. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 14:54:32 Onderwerp: |
|
|
Sorry, kep ook nie de hele wedstrijd kunnen kijken  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|