| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 29 Aug 2007 17:58:46 Onderwerp: Carnaval(swagen) |
|
|
We kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen, maar over een half jaar barst het carnavalsgedruis weer los!!!
Misschien denk je nu nog "jezus daar heb ik 0 zin in" maar het is toch ieder jaar weer een groot feest!
Erica heeft een wagen, De Boys heeft een wagen, Gazelle mocht van Adje Interim Rene Arentshorst geen wagen maar die is weg en wees eerlijk, we hadden het toch wel gedaan.
Blauw geel, Baluw geel, homosexueel moet dus ook een wagen (vind ik persoonlijk)
Vorig jaar waren er een aantal van het 2e en 3e al aardig enthousiast over het bouwen van een wagen, maar dan loop je toch al tegen enkele punten aan.
1 De Trekker, Tim J. wilde dit wel verzorgen (ik neem aan nog steeds)
2 De Platte Kar, dat wordt een lastig verhaal
3 De ruimte om te bouwen, ook dat is een lastig verhaal
4 Materialen, aangezien we nu nog VER voor de carnaval beginnen
hebben we ruim de tijd om dit bij elkaar te sprokkelen, zo heb ik bijvoorbeeld nog een nieuw aanrechtblad, incl. gootsteen, ideaal om de wagen te voorzien van een bar. Ook heb ik nog zand en stenen (geen idee waarvoor we dat kunnen gebruiken)
5 Geluidsinstallatie, ook daar voorzie ik geen problemen aangezien we 23 hobby dj's bij Nieuwland hebben lopen.
6 Vrijwilligers om te bouwen, ook dat zal niet zoveel problemen opleveren , aangezien het traditie is dat er bij gezopen wordt.
7 Een Thema, ook dat is geen probleem omdat er genoeg e geesten in ons midden rondlopen om wat fraais te bedenken cq uit te voeren.
Van de 7 punten dus 5 vrijwel te realiseren.
WIE O WIE HEEFT HIER ZIN AN EN DOET ER MEE AAN HET REALISEREN VAN DIT PROJECT?????
IK HEB ER ZIN AN!!!!
Vragen, oplossing en of opmerkingen, altijd !!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 29 Aug 2007 17:58:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Wijnands Knikeend

|
Geplaatst: 29 Aug 2007 23:39:18 Onderwerp: |
|
|
Tim wil wel doen. Reken niet op mij ik heb een grafhekel aan carnaval en alles wat met bier te maken heeft _________________ Boogie! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 30 Aug 2007 10:19:33 Onderwerp: |
|
|
Mooi Bram de 1e 4 woorden waren genoeg... ik vraag niet er NIET mee wil doen maar er WEL mee wil doen! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 30 Aug 2007 14:31:31 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk wil ik helpen;) Maar ter info: ik ga in september weer studeren, heb en mn eentje naast mn werk wel een huishouden te runnen, en wil naast het voetbal ook nog wat tijd met me meissie doorbrengen... dus ik geef me zeker niet op als fulltime bouwer... parttime wil ik wel als hulppie fungeren... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 30 Aug 2007 18:50:56 Onderwerp: |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH CAAAAAARNAAAAVAAAAAAAAAAALL!!  _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 31 Aug 2007 12:47:36 Onderwerp: |
|
|
Mooi das al 3, ik verwacht ook niet dat we dag en nacht aan het bouwen zullen gaan, want zo'n kar kun je zo mooi en ook zo niet mooi maken als je zelf wilt...
Vraag even rond in je omgeving er eventueel een kar beschikbaar wil stellen en/of een ruimte.
We zouden eventueel ook een kar kunnen aanschaffen al zijn deze niet goedkoop, ook kunnen we deze dan gebruiken voor al onze kampioenschappen!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 31 Aug 2007 15:57:31 Onderwerp: |
|
|
Sanders, kun je anders niet een platte kar van marktplaats af halen. Pleur je die gewoon bij Gazelle neer, ergens achter de kleedkamers, of op de parkeerplaats. En dan bouw je er van alles om heen... Beetje opknappen enzo, en zo heeft de club ook volgend jaar het probleem niet meer dat er geen wagen is voor een kampioenschap... Win win situatie zeg ik...
Heb al gekeken voor een advertentie op plaatsmarkt;
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/96280660-platte-kar.html?
Nu nog een spetterend idee/ontwerp... weet toevallig dat onze toby B. al wat tekeningen heeft klaar liggen voor een kar (inside information)!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 1 Sep 2007 10:45:27 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad das een goeie maar ja we moeten wel in de wintermaanden bouwen dus een overdekte plek zou wel lekker zijn. We moeten denk ik ook wel een flinke kar hebben want nu is er misschien weinig animo maar let op als de tijd rijp is ben je zo met weet ik hoeveel man.
Laat Tobi die zooi maar ff online knallen. Ik vind nu al mooi! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pekingeend Knikkertje

|
Geplaatst: 5 Sep 2007 12:01:29 Onderwerp: |
|
|
Ik zeg akkoord! Graag wil ik ook mijn twee linkse handen laten part time laten wapperen voor een knikeenden mobiel....
Count me in! _________________ ----------------------------
To eend, or not to eend! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 7 Sep 2007 15:24:18 Onderwerp: |
|
|
Ik heb nu contact met iemand voor een platte kar. Deze is 2x6,5 meter en we mogen hem voor 100 euri ophalen. Het is me nog niet helemaal duidelijk of die afmetingen de gehele kar zijn of de grootte van het plateau.
Meer info volgt! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 10 Sep 2007 12:22:20 Onderwerp: |
|
|
Afmeting van het plateau dus moet genoeg zijn voor een man of 10 lijkt mij. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Sep 2007 09:17:38 Onderwerp: |
|
|
Vinnie gaat es op zijn werk vragen of we daar mogen vertoeven met de wagen. Veel goede ideeen gehoord zaterdag en ik vond het weer gezellliiiiiiiiggg. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 18 Sep 2007 17:19:57 Onderwerp: |
|
|
Moet die auto de kar vooruit trekken?
Dan denk ik dat het weer een verloren zaak gaat worden...
Ik wil mij ook bij deze wel aanmelden voor het knutselwerk, al ben ik alles behalve technisch, maar dat is algemeen bekend. Ik wil ook best met idee?n proberen te komen, maar dat valt over het algemeen vies tegen. _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Sep 2007 10:27:31 Onderwerp: |