| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Wijnands Knikeend

|
Geplaatst: 20 Sep 2007 03:43:46 Onderwerp: |
|
|
Geweldig  _________________ Boogie! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Sep 2007 03:43:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:39:25 Onderwerp: |
|
|
Heee Sanders hoest nou? Alles lekker? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:39:57 Onderwerp: |
|
|
Jaja hij is fijn bij jou ook alles lekker? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:40:36 Onderwerp: |
|
|
Nou wat ik me nou toch weer heb mee gemaakt... _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:41:25 Onderwerp: |
|
|
Wat dan? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:49:03 Onderwerp: |
|
|
Ik ging laatst naar de Wagerij en ik ga daar aan de bar zitten, komt er in een keer zo'n blinde vent met zon stok en een blindegeleidehond aan de bar zitten. Ja die natuurlijk niet he die lag naast hem op de grond. Die kerel besteld een biertje, steekt een peukie op en in een keer zegt ie: "Wil iemand een mop horen over blonde vrouwen?"
In een keer zegt dat vrouwke achter de bar: "Voordat je die mop vertelt moet je wel even vijf dingen weten
1 de vrouw achter de bar is een blonde.
2 de uitsmijter is een blonde vrouw
3 de eigenaresse is een blonde vrouw met een zwarte band in karate
4 de vrouw naast je is blond 190 lang en 100 kilo
5 de blonde vrouw tegenover je is een professioneel worstelaarster
Denk goed na, wil je nou nog steeds die mop vertellen?"
Die blinde denkt een seconde na en zegt dan "Nee, als ik hem 5 keer moet uitleggen heb ik er geen zin meer in! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:53:39 Onderwerp: |
|
|
EENDJES
Drie vrouwen sterven allemaal samen in een auto-ongeluk en gaan allemaal naar de hemel. Sint Pieter, die al staat te wachten op de drie ontvangt hen met open armen en zegt: "Er is maar 1 regel hier in de hemel... Trap niet op de eenden!"
En dus komen ze voorbij de hemelpoort en inderdaad, overal zitten eenden! Niet ??n, niet tien, maar duizenden. Het is zelfs bijna onmogelijk om NIET op een eend te trappen, hoewel ze alledrie enorm hun best doen om de beestjes te vermijden.
Het onvermijdelijke gebeurt, en de eerste vrouw stapt per ongeluk op een eend. Plots komt Sint Pieter tevoorschijn met de lelijkste man die ze ooit gezien heeft! Hij ketent hen alletwee vast en zegt: "Uw straf voor het trappen op een eend is het spenderen van de rest van uw dagen, geketend aan deze man!"
De volgende dag trapt de tweede vrouw per ongeluk op een eend, en hop daar is Sint Pieter weer, die echt wel alles in de gaten houdt, vergezeld van een andere, extreem lelijke man. Opnieuw ketent hij hen vast met hetzelfde verhaal.
De derde vrouw heeft dit alles goed aanschouwt, en omdat ze niet wil geketend worden aan een lelijkaard tot het einde harer dagen, is ze erg, ERG voorzichtig met het plaatsen van haar voeten.
Enkele maanden gaan voorbij waarin ze erin slaagt om niet op eenden te trappen, maar op een dag komt Sint Pieter naar haar met de knapste man die ze ooit heeft mogen aanschouwen: atletisch figuur, zeer gespierd, gebruinde tint en zelfs een allerleuk kapsel. Sint Pieter ketent hen vast zonder een woord te zeggen, waarop de vrouw zegt: "Ik vraag me toch af wat ik in godsnaam heb gedaan om aan jou vastgeketend te worden!"
"Ik weet niet wat jij gedaan hebt", zegt de man, "maar ik heb gewoon op een eend getrapt!" _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 12:57:04 Onderwerp: |
|
|
EEND EN HET STINKDIER
De familie eend steekt de straat over, en op dat zelfde moment komt er een auto aan en rijdt de hele familie plat behalve kleine eendje. Even later komt de familie stinkdier, steekt ook de straat over en weer komt er een auto aan die de familie stinkdier plat rijdt, behalve kleine stinkdier.
Het eendje en het stinkdier komen elkaar aan de overkant van de straat tegen en het eendje vraagt: 'wat voor een dier ben ik eigenlijk?' Het stinkdier zegt: 'nou je bent geel en hebt een oranje snavel, dus je moet wel een eendje zijn.' 'Maar wat voor iets ben ik eigenlijk,' vraagt het stinkdier. 'Nou, je bent zwart en je stinkt dus jij moet wel een Turk wezen.' _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Wijnands Knikeend

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 16:14:10 Onderwerp: |
|
|
Druk op werk sanders? _________________ Boogie! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Sep 2007 17:17:07 Onderwerp: |
|
|
Ja ik merk dat de studenten ook weer vanaf 7 uur smorgens in de weer zijn met de studieboeken, daarna naar school gaan, dan naar hun bijbaantje gaan,dan huiswerk maken en dan moe maar voldaan in slaap suffen.  _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Wijnands Knikeend

|
Geplaatst: 22 Sep 2007 00:41:01 Onderwerp: |
|
|
Deze student niet hoor  _________________ Boogie! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 22 Sep 2007 11:27:04 Onderwerp: |
|
|
Studeer jij dan???? Echt niet... Wat doe jij eigenlijk de hele dag????
@ Sannie: die mop met dat stinkdier... whahahahahaha... gew???ldig... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 16:18:27 Onderwerp: |
|
|
@ sanders, ik vind hem k niet correct
het had ook een marokaan kunnen zijn.. _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 16:19:08 Onderwerp: |
|
|
IK BEN ALWEER EEN KNIKKUIKEN!
JOEHOE!! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 22:22:20 Onderwerp: |
|
|
En ik, na de 500 post-grens te hebben overschreden, nog steeds maar een ?ber Knikeend  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Sep 2007 22:22:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |