| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 11 Sep 2007 18:07:49 Onderwerp: Bier prijzen! |
|
|
Ieder jaar gaat de contributie omhoog, en nu zijn ook nog eens de prijzen van het bier gestegen!
Een flesje Dommelsch kost nu gewoon 2 eurie's!!!
Kan aan mij liggen maar dat is 50 cent duurder!
Ben ik de enige of is dit niet normaal?
Word tijd dat er aktie's ondernomen worden!
"Nieuwe prijzen bier, Geeft ons minder plezier!" _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Sep 2007 18:07:49 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 11 Sep 2007 18:16:45 Onderwerp: |
|
|
Ik zag het net ook ja, tis inderdaad schandalig ja. Maar ja wat doe je eraan. We kunnen wel met zijn allen limonade gaan drinken dan verdienen ze er ook niets meer aan. Dus Zaterdag wordt de algemene limonadedag!!!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 12 Sep 2007 09:25:42 Onderwerp: |
|
|
Ze willen het er in de kantine n?g gezelliger op maken. Eerst niet meer roken, dan om 19.00 uur wieberen, dan de prijzen van het bier omhoog... Ehhhh... willen ze toevallig dat iedereen zn lidmaatschap opzegt??? Dat kunnen ze dan toch ook gewoon zeggen. Strax mag je ook niet meer komen voetballen!!!!!!!!!
Hier mag in de volgende ledenvergadering trouwens best iets over gezegd... ik ben trouwens wel de enige die jaarlijks TEGEN een contributieverhoging stemt... met ??n stem kom je er helaas niet...
? 2 voor een flesje bier Het lijkt de korenmarkt wel... ? 1,30 voor een tapje Jupileooo en ? 1,50 voor de heere Hertog...
Maar.... we hebben wel pinda's... en een nieuwe tap enzo... Ken mij het verrotten... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Sep 2007 10:46:56 Onderwerp: |
|
|
Ik moet wel zeggen dat het Jupiler glas wel de inhoud van een amsterdammertje heeft dus wat dat betreft veranderd er niet zo veel. Kannetjesprijzen blijven ook hetzelfde, al denk ik wel dat we straks met de meter goedkoper uit zijn dan al het gelomp met de kannetjes en het overschenken. Ik ben zoweizo een voorstander van mijn eigen bier!
Gewoon de Dommelschflesjes maar vergeten en gewoon Jupiler zuipen! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 15:00:20 Onderwerp: |
|
|
Ow! Dus ze komen er weer makkelijk van af...  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 16:02:24 Onderwerp: |
|
|
Ach jongens til er toch niet zo zwaar aan. Bier is cool!!! En het is al een stuk beter te zuipen dan die dooie zooi die we afgelopen jaren hebben gezopen uit die ouwe leidingen.
FF een snelle berekening
Vorig jaar was het:
1 Liter : 0.22L x 1,20 Euro = 5.45 Euro per Liter tapbier
1 Liter : 0.3L x 1,50 Euro = 4.99 Euro per Liter flesjes bier
Dit jaar is het:
1 Liter : 0.25L x 1,30 Euro = 5.20 Euro per Liter tapbier
1 Liter : 0.3L x 2.00 Euro = 4.99 Euro per Liter flesjes bier
OFTEWEL TAPBIER IS GOEDKOPER FLESJES DUURDER  _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 17:15:36 Onderwerp: |
|
|
Zo te zien heb jij niet op de Pabo gezeten... (hooguit op de nieuwe catalogus... ghe...) _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 13 Sep 2007 18:59:58 Onderwerp: |
|
|
Ok ok, ik ben onder de indruk van je reken kunsten maar het gaat me ook niet om de tappies maar gewoon om de flesjes, ik heb gister gevraagt aan dhr. bierTonVis waarom die flesjes zo duur zijn en raad eens wat ik als antwoord krijg "We moeten door de voorraad van de dommelsch flesjes heen"
Waarom maak je ze dan duurder en niet goedkoper?!?!?!  _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 14 Sep 2007 08:46:37 Onderwerp: |
|
|
Hahaha das inderdaad vaag ja. Ik heb de flesjes nu wel afgezworen _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 16:29:26 Onderwerp: |
|
|
even een andere domper, de prijzen zullen snel weer stijgen aangezien ons alom geprezen kabinet de bierprijzen weer omhoog gooid. zjupilijer zal dus ook de prijzen omhoog gooien en dan kan onze geliefde thuisbasis ook niet achter kunnen blijven.
even terug komen op de "meter" ik neem hem dinsdag wel mee naar de kantine dan is de kans groter dat hij bij jansen komt dan dat ik hem aflever.
ik zat namelijk te denken. hij ligt in dieren en zal hem met de auto af moeten leveren. ik ben vooral in het weekend in dieren, en dit is tevens de tijd dat ik aan het bier zit. Dit komt er dus eigenlijk op neer dat ik nooi in staat ben om de meter af te leveren... _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 17:19:21 Onderwerp: |
|
|
Sjeesus jij denkt daar over na zeg...
Literprijzen bier gaan met 3% omhoog dus dat merk je ECHT niet, ja of het bier word 1,31  _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 24 Sep 2007 22:20:09 Onderwerp: |
|
|
Ook daar ben ik nog tegen... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 25 Sep 2007 16:26:24 Onderwerp: |
|
|
nog zo iets.. eigenlijk zou dit in het topic email met email thuis horen..
waarom verhogen ze het als niemand het dan door heeft??
ik vind het gewoon niet kunnen dat ze altijd de bierdrinkers en rokers pakken.. dit zijn toch vaak de gezellige mensen! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 25 Sep 2007 23:10:18 Onderwerp: |
|
|
ze hebben het allemaal al lang met voorbedachte rade verhoogt zodat ze die 3ct die er aan zit te komen al lang weer hebben terugverdiend. waar blijft dus die 3ct? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 18:06:30 Onderwerp: |
|
|
Nou hier dan! Dit is echt lacheeeeeh
Heerlijk, Helder, ?. Hard Genaaid!
Op 18 April zijn Heineken, Grolsch, Bavaria en Inbev door de Europese Commissie schuldig bevonden aan het maken van illegale prijsafspraken. Dankzij dit kartel heb ook jij vanaf 1996 stelselmatig te hoge prijzen betaald in caf?s en supermarkten. Als bierdrinker ben je dus jarenlang Heerlijk, Helder? Hard Genaaid! Met de BierVerliesMeter kun je uitrekenen voor hoeveel jij als bierdrinker bent ?geflest?! Ook biedt deze website de mogelijkheid je ongenoegen te laten blijken en de brouwers op te roepen tot publieke boetedoening.
Vul dus nu de BierVerliesMeter in!
www.bierverliesmeter.com _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 12 Okt 2007 18:06:30 Onderwerp: |
|
|
|
|