Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Mailen met E-mail Verhaaf
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 16:11:46    Onderwerp: Mailen met E-mail Verhaaf Reageren met citaat

Daar is ie dan...

Het grote Verhaaf Topic. Laten we proberen deze topic niet meteen te verneuken maar gewoon een vraag stellen en we zullen wel kijken wat Verhaaf hier op wil-kan en mag antwoorden

(PS: in het krantje kunnen vanwege sponsors etc geen al te vunzige vragen en atwoorden worden opgenomen)

Geplaatst: 19 Sep 2007 16:11:46    Onderwerp:

Terug naar boven
Wijnands
Knikeend

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 16:45:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe groot is de kans dat je een beer tegenkomt op de veluwe?

Op verzoek anoniem gepubliceerd

Laatst aangepast door Wijnands op 19 Sep 2007 17:53:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dopper
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 17:34:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Geachte Dhr. Verhaaf,

Ik zit al een tijdje met een dubbel gevoel in m'n maag. Een (ex-)teamgenoot van ons beweert nog steeds stellig een ware KnikEend te zijn. Dat is natuurlijk hartstikke fijn om te horen, want het is ook gewoon een relaxte vent. Het probleem is alleen dat ik hem nooit meer tussen de Eendjes zie lopen tijdens de trainingen en/of wedstrijden. Zaterdag was hij toevallig weer eens van de partij, maar uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij er de aankomende weken weer niet bij zal zijn. Mijn vraag aan u is: Moet ik deze (ex-)teamgenoot nog steeds zien als een ware KnikEend of moet ik hem gewoon als een gevlogen Eend beschouwen?
Hopelijk kunt u mij spoedig raad geven.

Een radeloos Eendje...
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2007 11:32:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou die spoedige raad blijft achterwege... als iemand het te kwaad wil issie nou al lang van de brug gejumpt... (en dan bedoel ik niet jumpend ? la Hilbrand Nawijn op de muziek van Jekyll & Hyde gewoon voor je plezier van de brug af h?)...

@ Dopper... ehhhhhh... wie bedoel je daarmee????
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 23 Sep 2007 18:51:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Die ene denk ik
Dopper
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 09:40:48    Onderwerp: Reageren met citaat

En ik maar denken dat ik hier mijn berichtjes anoniem kon posten. Crying or Very sad
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 12:50:19    Onderwerp: Reageren met citaat

In het clubblad zul je anoniem verschijnen... Tenminste als Drs. Verhaaf eens een keer de vragen beantwoord!!! Evil or Very Mad
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 15:58:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Geachte Verhaaf,
Normaal gesproken stinkt zweet (oud zweet wel te verstaan). Hoe komt het dat mijn handen nog wel gewoon lekker fris ruiken en dat terwijl ik een uur geleden ontzettende zweet handen had?

Groeten een stinkend zweendje??
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 22:35:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet echt een boeiende vraag maar ik vroeg het me gisteren toch af... Hoe kan het toch dat een boot... Die 1900 ton weegt... Toch blijft drijven... Ik vind het nog steeds vreemd... Laatst gooide ik een baksteen in het water en wat denk je... Die zinkt gewoon... Is dat omdat ie te licht is? Zou die baksteen 1900 ton wegen blijft ie dan ook drijven????
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 16:21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

nou zit ik vandaag ook alweer met een aantal dilemma's..

tegenwoordig zit iedereen te zeuren over de warmte op aarde. als het nog warmer wordt dan smelten de ijskappen en stroomt alles onder. maar ijs heeft toch een grotere massa dan water? dan zou dus eigenlijk het waterpeil moeten zakken als het ijs smelt?? e-mail?

hoe komt het dat als je in een rijdende bus staat, en je springt niet 2 meter achteruit terecht komt??

waarom zoeken wij naar buitenaards leven?? als we het vinden zijn ze dommer dan ons hebben we er niets aan. zijn ze slimmer dan vinden ze ons wel...

en de belangrijkste: hoe komt het dat ik een wit plekje in mn haren heb?! hij is dan wel erg mooi maar hoe ontstaat het??

waarom heeft de esso op velperbroek een slot op de deur als het toch 24/7 open is?

waarom staat er op wc papier een uiterste verkoopdatum, kan het bederven?
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:29:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Wijnands schreef:
Hoe groot is de kans dat je een beer tegenkomt op de veluwe?

Op verzoek anoniem gepubliceerd

hahahaha wat een topic schitterend heren.
maar ff ter zake.

De kans dat je een beer op de veluwe tegenkomt is evenklein als op de binnenweg in Rotterdam zoniet kleiner.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.

Groetjes Verhaaf
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:33:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Dopper schreef:
Geachte Dhr. Verhaaf,

Ik zit al een tijdje met een dubbel gevoel in m'n maag. Een (ex-)teamgenoot van ons beweert nog steeds stellig een ware KnikEend te zijn. Dat is natuurlijk hartstikke fijn om te horen, want het is ook gewoon een relaxte vent. Het probleem is alleen dat ik hem nooit meer tussen de Eendjes zie lopen tijdens de trainingen en/of wedstrijden. Zaterdag was hij toevallig weer eens van de partij, maar uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij er de aankomende weken weer niet bij zal zijn. Mijn vraag aan u is: Moet ik deze (ex-)teamgenoot nog steeds zien als een ware KnikEend of moet ik hem gewoon als een gevlogen Eend beschouwen?
Hopelijk kunt u mij spoedig raad geven.

Een radeloos Eendje...

Een echte knikeend voetbalt bij.......... U raadt het al, De Knikeenden.
U kunt deze gevlogen eend dan ook als verleden tijd beschouwen. Dat wil niet zeggen dat hij nooit meer welkom is, maar dat de toegangsprocedure om weer terug te komen bij De Eenden veel zwaarder zal zijn dan dat normaal het geval is.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.

Groetjes Verhaaf
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:38:10    Onderwerp: Reageren met citaat

mast schreef:
Geachte Verhaaf,
Normaal gesproken stinkt zweet (oud zweet wel te verstaan). Hoe komt het dat mijn handen nog wel gewoon lekker fris ruiken en dat terwijl ik een uur geleden ontzettende zweet handen had?

Groeten een stinkend zweendje??

Op andere lichaamsdelen is dat zeker waar dat de transpiratie na een uurtje begint te ruiken.
Bij u handen is dit echter niet het geval, omdat u in de tussentijd zeer waarschijnlijk andere dingen heb vast gepakt, de geurt slijt als het ware van u handen af.

Groetjes Verhaaf
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:42:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Mosch schreef:
Niet echt een boeiende vraag maar ik vroeg het me gisteren toch af... Hoe kan het toch dat een boot... Die 1900 ton weegt... Toch blijft drijven... Ik vind het nog steeds vreemd... Laatst gooide ik een baksteen in het water en wat denk je... Die zinkt gewoon... Is dat omdat ie te licht is? Zou die baksteen 1900 ton wegen blijft ie dan ook drijven????

Nee dit is niet helemaal het geval heer Mosch. Het gaat niet zozeer om het gewicht van de boot of de baksteen, maar om de grote.
Onder een boot kunnen veel meer mensen lopen om die boot omhoog te duwen zodat hij niet onder water komt, dan onder een baksteen. Zeker als je die baksteen het water in gooit, dan is hij al gezonken voordat iemand er onder heeft kunnen te zijn te komen om die baksteen terug omhoog te duwen zodat hij blijft drijven.

Groetjes Verhaaf

Laatst aangepast door VERHAAF op 25 Sep 2007 17:47:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:46:16    Onderwerp: Reageren met citaat

mast schreef:
nou zit ik vandaag ook alweer met een aantal dilemma's..

tegenwoordig zit iedereen te zeuren over de warmte op aarde. als het nog warmer wordt dan smelten de ijskappen en stroomt alles onder. maar ijs heeft toch een grotere massa dan water? dan zou dus eigenlijk het waterpeil moeten zakken als het ijs smelt?? e-mail?

hoe komt het dat als je in een rijdende bus staat, en je springt niet 2 meter achteruit terecht komt??

waarom zoeken wij naar buitenaards leven?? als we het vinden zijn ze dommer dan ons hebben we er niets aan. zijn ze slimmer dan vinden ze ons wel...

en de belangrijkste: hoe komt het dat ik een wit plekje in mn haren heb?! hij is dan wel erg mooi maar hoe ontstaat het??

waarom heeft de esso op velperbroek een slot op de deur als het toch 24/7 open is?

waarom staat er op wc papier een uiterste verkoopdatum, kan het bederven?

Het spijt mij heel erg, maar om het overzichtelijk te houden, kunt u maar 1 vraag per e-mail stellen. Dank voor u medewerking.

Groetjes Verhaaf

Geplaatst: 25 Sep 2007 17:46:16    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7

Ga naar: