| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 13:59:30 Onderwerp: DE NIEUWLAND KANTINE MEDLEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Ik quam op het geweldige idee om een nieuwland kantinemedley te gaan maken (medley= allerlei liedjes achter-elkaar geplakt)
Zo kunnen we onder andere
Tosh la quelle ton fazant (of iets dergelijks)
Ze winnen nooit van de eenden
Wij zijn blauw wij zijn geel
Heee Hooo Heee HEHEHEE (we worden kampioen eenden-style)
Pohoohoornoo
Wij staan bovenaan (het derde)
Ik heb geen zin in een fleske water
etc. etc. etc.
Zijn er nog meer nummers? (vast wel)
Vragen we Berry Gorter voor een mooie galmerige intro "goedenmiddag dames en heren, bij Nieuwland..." vind ie mooi.
Kan iemand dit, gaan we gewoon eens op een zaterdag opnemen, muziekje eronder lijkt me werelds!
Iemand iedeeen???? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 2 Nov 2007 13:59:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 2 Nov 2007 14:43:01 Onderwerp: |
|
|
Heey sanders,
Ik kreeg een email melding van je dat deze topic was geopend, dus ik zal meteen even reageren.
Wij hebben namelijk een soort gelijk idee drie jaar geleden ook eens uitgewerkt. We hebben toen voor de van wimjan een hele cd ingezongen op allerlei bekende liedjes, aangezien we wimjan tiems toen op elk nummer mee zongen. Dit hebben wij toen bij boellie in de schuur gedaan door simpel weg een microfoon in een krat bier te zetten en allemaal er omheen gaan zitten en lekker te gaan blerren, vervolgens alles opnemen met een , zodat je het digitaal hebt. Eventueel wat bewerken en je hebt je eigen ingezongen muziekje. Heel af en toe draait deze cd nog wel eens in de kantine.
Maar persoonlijk lijkt het me toch mooier om de orginele versies aan elkaar te mixen en dan wat geschreeuw er door heen mixen. Hiervoor zou je good old tobias het beste kunnen benaderen. Hij maakt namelijk elke maand de het-derde cd met een programma mixmeister pro. Eventueel ook te downloaden bij ons op de site geloof ik.... Vrij simpel programma waar je makkelijk nummertjes aan elkaar kunt plakken! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 15:29:42 Onderwerp: |
|
|
Kijk dat is info waar we wat aan hebben. Men neme, een kist bier, een microfoon en een pc (in die volgorde) mooi jongens wanneer???? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 15:49:25 Onderwerp: |
|
|
lijkt me een gezellig en goed idee!!
misschien ook een beetje hazes zodat de rest van de kantine ook een beetje kan meebleren! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 2 Nov 2007 16:10:24 Onderwerp: |
|
|
| Een mengpaneel zou ook heel handig kunnen zijn. Er staat er zelfs nog eentje bij gazelle. Alleen een goede microfoon met lang snoer en een pc heb je dan nog nodig... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 16:15:20 Onderwerp: |
|
|
ik zeg op dezelfde dag als het inzingen, een karaoke!! jaja show your talents! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 18:29:47 Onderwerp: |
|
|
| sjaak schreef: | | Een mengpaneel zou ook heel handig kunnen zijn. Er staat er zelfs nog eentje bij gazelle. Alleen een goede microfoon met lang snoer en een pc heb je dan nog nodig... |
Nou zelfs de pc hebben we bij nieuwland! nou nog een goeie Mic _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 5 Nov 2007 13:54:15 Onderwerp: |
|
|
Tobias wilde wel met zijn mix-meister pro aan de slag, Toby vond wel dat de "medley" minimaal 60 minuten moet duren, uiteraard prachtig maar dan moeten we wel de juiste tunes hebben. Hoe heet dat, A-capella maar dan zonder de A-capella en met de muziek. Dat wordt dus downloaden deze week. Ik geloof dat Ton ook nog het echte clubblied op een casettebandje heeft staan, misschien is het wel mooi om die er ook in te verwerken. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 6 Nov 2007 17:03:05 Onderwerp: |
|
|
is idd wel leuk om met het echte clublied te beginnen.. moeten zaterdag maar even een lijstje maken met nummers die erin thuis horen.. _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 6 Nov 2007 17:22:49 Onderwerp: |
|
|
Juist, dus zaterdag geen mexxen in de kantine maar brainstormen, komt vast goed! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 16:42:31 Onderwerp: |
|
|
nog even een plaatje die natuurlijk ook niet mag ontbreken:
guido weijers - als we gaan (dan gaan we met zn allen)
! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 17:06:20 Onderwerp: |
|
|
Le Parade des Tetas (Jaa La lala la lala la la laaaa) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 17:07:09 Onderwerp: |
|
|
Eye of the Tiger (Bert van Tent)
Tent van Bert Bert van TEEEEEEEEEEEEEEEENT (welke was dat ook alweer?) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 17:38:14 Onderwerp: |
|
|
haha jeetje ik kan er niet opkomen... misschien kun je hem al wel zoeken op internet als tent van bert?? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 8 Nov 2007 17:47:58 Onderwerp: |
|
|
IK ben ook voor plaatjes zoeken en niet mexxxen... gheghe... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Nov 2007 17:47:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |