| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 30 Okt 2007 14:00:20 Onderwerp: WAT KAN JIJ NOU EIGENLIJK???? |
|
|
De eendjes... Een schitterend team!
Maarrrr we hebben zo ongeveer 20 eendjes of meer (incl. begeleiding) dus daar moet wel heel wat talent tussen lopen.
Dus wat kan je eigenlijk, wat is je opleiding/werk/hobby.
Uiteraard bierzuipen kunnen we allemaal, dus dat hoef je niet te melden maar je moet het zien als er wat geregeld is dat er altijd achteraf iemand komt met: Ow dat had ik zo gratis van het werk mee kunnen nemen, mijn vader werkt daar en daar, mijn moeder kan goed cake bakken, mijn zus is heel goed met de mond, mijn tante kan goed kleding naaien, ik werk bij een handtassen fabrikant dus ik zorg wel voor nieuwe tassen.
Zoiets dus _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Okt 2007 14:00:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 15:46:49 Onderwerp: |
|
|
haha sanders.. is dit weer ??n van de manieren om aan ralf te vragen wat voor een opleiding hij doet?!?! hij doet fiscale economie..
maar even on-topic:
Ik ben Bas van der Mast, kom oorspronkelijk uit Dieren maar woon sinds 2 jaar in Nijmegen.
Ik studeer momenteel in Arnhem en doe de opleiding vastgoed / makelaardij. Dit zal ik nog minstens 3 jaar moeten doen.
Ik werk op dit moment bij de spelerij als uitvinder, dus mochten er kleine dingen gemaakt moeten worden kan ik zo af en toe als het rustig is wel aan het werk gaan.
Verder heb ik natuurlijk veel hobbies waaronder het voetballen bij de eendjes. Verder hou ik erg van puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste missende stukje!! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bermings Koning Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 15:55:41 Onderwerp: |
|
|
Haha weer een mooi onderwerp;
Ik ben Nick Spierings en ben 19 lentes oud en woon al mijn hele leven in Dieren. Ik volg de opleiding Multimedia vormgeving in Arnhem en ben nu bezig met mijn eindstage. Ik loop stage bij een videoproductiebedrijf en ben werkzaam als, web-designer, camera-man en video-editor. In mijn vrije tijd doe ik niet veel, een potje ballen een beetje relaxen, pokeren en natuurlijk heel Nederland afreizen voor de beste en hardste feesten! _________________ rare vogels toch, die Knikeenden |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 15:58:57 Onderwerp: |
|
|
citaat:
Ik loop stage bij een videoproductiebedrijf en ben werkzaam als, web-designer, camera-man en video-editor.
Nou nick, dan denk ik dat jij maar eens een hele wedstrijd van ons moet gaan filmen. dan kunnen we deze op een trainings avond terug kijken met positief commentaar en kritiek. ik denk een goede leer-ervaring waar we ook nog eens wat aan hebben!
Daarnaast is het natuurlijk ook een mooie smoes voor optie 2!!! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 19:04:04 Onderwerp: |
|
|
Ow Nick wat zal jij het heeeerlijk druk krijgen bij het voetbal, Gazelle Nieuwland wil een nieuwe website, de site van de eendjes kan nog veeeeeel professioneler, iedere wedstrijd filmen en edit-en. Sjonge jij mag wel full-time in dienst bij Nieuwland! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Nov 2007 20:08:13 Onderwerp: |
|
|
Sanders je moet niet zoveel druk leggen bij de jonge eendjes. Je moet Nick rustig laten wennen aan het hoe en wat. Dus daarom stel ik voor om Nick rustig te laten beginnen. Hij hoeft (naar mijn mening) nog niet full-time aan de slag voor Gazelle, maar hij kan er wel degelijk voor zorgen dat de eendjes een professionele site krijgen (ookal vind ik dat we al een redelijk goede site hebben) en hij kan ook korte filmfragmenten maken en dit op een dvd'tje zetten.
Titel: Eenden op niveau
en welk niveau dat dan is. maakt niet uit, dus bloopers, sublieme acties, supporters, wisselspelers etc. _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bermings Koning Knikeend

|
Geplaatst: 3 Nov 2007 18:57:24 Onderwerp: |
|
|
Haha, het enige wat jammer is dat ik zelf geen filmcamera heb, en van stage lenen zit er niet in, die dingen daar zijn 50.000 per stuk dus die mag ik niet ff op het voetbalveld zetten :p.
Qua websites: Ik moet 40 uur in de week stage lopen dus heb het erg druk, moet nu ook zelf een website maken voor een geluidsbedrijf dus ook in me vrije tijd heb ik het druk zat, heb vandaag afgesproken dat ik nog wel het een en ander wil doen voor de website van gazelle zelf, als dat klaar is zal ik wel kijken of ik iets leuks kan maken voor de eendje. deze website ziet er namelijk nog wel goed uit  _________________ rare vogels toch, die Knikeenden |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 4 Nov 2007 17:11:46 Onderwerp: |
|
|
Jij is goed bezig Nick! Maar eh Dopper ik maak hier dus uit op dat jij NIKS kan? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 6 Nov 2007 16:10:49 Onderwerp: |
|
|
heel leuk dat sanders zegt dat dopper helemaal niets kan (is ook mijn mening) maar sanders.. wij hebben ook nog geen idee wat jij kan/doet! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 6 Nov 2007 17:35:44 Onderwerp: |
|
|
Nou het was ook de bedoeling van deze topic dat een ander ook eens wat doet. Uiteraard heb ik het niet tegen iedereen maar bij de meeste blijft het wel bij voetballen, trainen en lappen op zaterdag. Het gaat erom dat er verborgen connecties, talenten en andere aanverwante zaken hier opdoemen. Zoals Nick een hele grote kan worden voor Gazelle (2). _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 20:32:31 Onderwerp: |
|
|
ik kan trouwens ook steeds beter posten IN TEGENSTELLING TOT ANDEREN!
volgens mij zijn sanders en ik enige posters geweest in de afgelopen dagen.. beetje jammer eendjes! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 21:04:56 Onderwerp: |
|
|
Ik sluit me bij je aan Has! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 23:25:43 Onderwerp: |
|
|
Ook helemaal mee eens! Ik zou eens minder moeten gaan werken en meer gaan posten... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 13 Nov 2007 00:28:22 Onderwerp: |
|
|
zoals ik andere topics ook te lezen is.. idd minder werken, gewoon weer studeren. je bent nooit te oud om iets te leren! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Nov 2007 14:08:59 Onderwerp: |
|
|
In het dagelijks leven zijn ook genoeg leermomenten zie eenn ander topic _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Nov 2007 14:08:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |