| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 9 Nov 2007 11:46:30 Onderwerp: |
|
|
nou sanders mooi betoog.. maar ik betaal nog altijd meer belasting dan dat ik terug krijg..
over mijn loon bij de spelerij heb jaren lang 42% (ongeveer) belasting betaald! schofterig! en daarnaast de ov.. lekker zo wordt je gedwongen om tijdens je studie met de trein te gaan en dus nooooit op tijd komt, tentamens mist en daardoor verplicht moet stoppen, waardoor je langer studeerd en straks moet gaan lenen zodat de overheid al die kosten (ov - collegegeld) weer dubbel en dwars terug verdiend!!!
daarnaast heb je nog die briljante ministers die denken dat wij studenten het ook wel makkelijk af kunnen ZONDER enige voorziening.. die man moeten ze ook weg trappen. plasterk alleen de naam zegt al genoeg, pisvent. ze moeten de vergoedingen juist verhogen!!
Daarnaast ben ik toch echt van plan om deze studie te halen en daarna toch maar eens als werkende man de maatschappij in zal gaan. en dus een nette, belastingbetalende broodwerker zal worden! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Nov 2007 11:46:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 9 Nov 2007 13:28:08 Onderwerp: |
|
|
Tuuuurlijk ik zou nog een zak geld achter die studenten aanflikkeren! Je hebt al studenten avonden waar je voor een stuiver een kan bier kan krijgen. Musea's zijn toegankelijk tegen zeeeer gereduceerde tarieven (en soms zelfs gratis). Als een student zijn diploma behaald na 10 keer switchen en er 12 jaar overgedaan te hebben zou hij nog een vergoeding moeten krijgen ook? Waarom krijgen mensen die vanaf hun 16e werken geen bonus omdat ze al 15 jaar lang extra belasting gaan betalen voordat de studiebollen een keer gaan werken? (en dan overigens meteen 3x zoveel verdienen dan Jan Modaal) En dan heb ik het nog niet eens over al die studenten die naar het buitenland gaan om vervolgens onze staatskas helaaml nooit meer bij te vullen, terwijl ze daar net 12 jaar van gestudeerd hebben...
Nederland moet een stuk minder sociaal!!!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 20:28:17 Onderwerp: |
|
|
wat een verhaal... 3 keer meer verdienen dan jan modaal.. nou mocht dat zo zijn dan hebben we met 2 jaar al die verloren werkjaren ingehaald met ons huidig belasting systeem..!!
met zn allen naar het buitenland gaan, als het hier zo doorgaat dan hoeft dat ook niet meer. op vakantie in dieren! we moeten het toch een beetje in evenwicht houden h?
ik weet niet of jij zit te wachten om goedkoop dan al niet gratis naar musea te gaan, maar ik niet. enige museum dat mij zal zien is madam tussauds als ik dood ben. dan zetten ze me daar waarschijnlijk nog wel neer...
en ik zou maar eens dankbaar zijn voor al die studenten die er elke dag zo hard mogelijk aan werken om zoveel mogelijk te zuipen, want op bier zit tegenwoordig ook accijns om de staatskas te spekken.
nu ik er zo over nadenk, ik denk dat ik de overheid meer spek dan menig jan modaal _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 12 Nov 2007 21:13:04 Onderwerp: |
|
|
Kerel, de meeste studenten zuipen biertjes van 20ct bij hun studentenvereniging, wat kan je daar nu nog voor belasting vanaf halen??
En nee, ik zit ook niet te wachten op een museumbezoek, maar ik vind dat je in je studentenjaren, waar je zo rijkelijk voor beloond wordt ook wel wat cultuur moet opsnuiven, dat is wel het minste wat je kan doen voor Jan M.
Ik hoop voor jou dat je na je studie toch zooooooo gigantisch goed bent voor onze samenleving anders kan jij persoonlijk de komende 40 jaar mijn biertjes lappen in de kantine (ik ga er van uit dat ik gaande weg wat minder ga zuipen, toch?) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 13 Nov 2007 00:25:13 Onderwerp: |
|
|
al is het bier nog zo goedkoop, accijns zit er wel op hoor. Alleen de kastelijn maakt het wat dragelijker voor ons arme studenten...
Nou Jan M zal het ook niet veel uitmaken of wij studenten nou wel of niet een museum bezoeken.. misschien jan kut??
nou ik hoop dat ik na mijn studie idd goed mag zijn voor de belasting.. zou ik niet erg vinden...
ik vond het commentaar deze keer wat minder.. begin je overtuigd te raken van het studentenleven?? ben je jaloers? wil jij wel werken? of wil je eigenlijk ook weer de schoolbanken in? het bier voor 20 cent proeven? doordeweeks biertjes kopen zonder brakke ochtenden? geen 9-17 dagen meer???? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Nov 2007 14:10:45 Onderwerp: |
|
|
Has ik kom hier op terug maar ik moet nu toch echt weer even aan het werk! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 13 Nov 2007 14:22:19 Onderwerp: |
|
|
haha ok. _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |