Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Mailen met E-mail Verhaaf
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dopper
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 15:31:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Bied jij je bij deze aan om Dr. Verhaaf tijdelijk te vervangen????

Assistent Mosch

Geplaatst: 15 Nov 2007 15:31:22    Onderwerp:

Terug naar boven
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 15:45:21    Onderwerp: Reageren met citaat

goed plan, anders komen we nergens meer met onze problemen.. udv mosch???
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 30 Nov 2007 20:24:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Alvorens ik weer verder ga tot de orde van de dag, en dat is natuurlijk het beantwoorden van de veel gestelde vragen in de welbekende topic, wil ik u allen bedanken voor de medogenoze steun die ik van jullie heb mogen ontvangen tijdens mijn verblijf in de ziektewet DANK U.

Ik hoop dat ik u weer van vele onduidelijkheden de duidelijkheid kan verschaffen.
Laat de vragen maar komen.
U zeit gegroet.
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2007 11:21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Geachte heer Verhaaf,

Omdat we de laatste tijd niet zoveel punten pakken vroeg ik mij een aantal zaken af:

Als je met een puntertje de winnende treffer maakt, heet het dan een driepuntertje? Als je met een puntertje scoort maar je verliest toch, dan is het dus eigenlijk helemaal geen puntertje?
Als je bij de kapper bent en je vraag om je haar wat BIJ te punten, waarom halen ze er dan toch wat AF?

Ik hoop dat u er geen punt van maakt om mij zo snel mogelijk te antwoorden want ik krijg er een punthoofd van!
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 3 Dec 2007 19:27:49    Onderwerp: Reageren met citaat

knikeend schreef:
Geachte heer Verhaaf,

Omdat we de laatste tijd niet zoveel punten pakken vroeg ik mij een aantal zaken af:

Als je met een puntertje de winnende treffer maakt, heet het dan een driepuntertje? Als je met een puntertje scoort maar je verliest toch, dan is het dus eigenlijk helemaal geen puntertje?
Als je bij de kapper bent en je vraag om je haar wat BIJ te punten, waarom halen ze er dan toch wat AF?

Ik hoop dat u er geen punt van maakt om mij zo snel mogelijk te antwoorden want ik krijg er een punthoofd van!

Het probleem dat we de laatste tijd wat minder punten pakken licht duidelijk aan het puntertje dat de laatste tijd ontbreekt in ons spel. Vaak willen spelers zo mooi mogelijk scoren, (zeker als je trotse koploper bent) dus het puntertje word minder gehanteerd omdat dat toch vaak als een simpel intikkertje word gezien. De driepuntertje is bij voetbal helaas uit den boze, bij basketbal word deze punten telling wel gebruikt, het gaat hierbij om de afstand waarvan af de bal door de ring gedeponeerd word doen laten belanden hebben gegooid.
De punter moet bij de eendjes weer vaker gebruikt worden, (tenzij het op wat voor een manier dan ook mogelijk is om de bal met het hoofd binnen te knikken, dan heeft deze manier van scoren natuurlijk de voorkeur) willen wij aan het einde van het seizoen genoeg punten hebben verzameld om gezamelijk te kunnen genieten van de taart punten van de kampioenstaart punt uit.
Ik hoop u hiermee van u punthoofd af geholpen te hebben, is dat niet geval probeerd u het dan met de bijtel.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.

Groetjes Verhaaf
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2007 13:26:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijnheer Verhaaf,

Ik zat laatst met die dikke Van Dale een beetje te ouwehoeren en opeens kwamen we op het woord kantine (u misschien minder bekend maar voor velen een prima plek voor de derde helft, al zal u dat ook weinig zeggen). De dikke meneer Van Dale zei hier hetvolgende over:

kan?ti?ne (de ~ (v.), ~s)
1 verblijflokaal waar men laaggeprijsde consumpties kan kopen => schaftlokaal

Nu weet ik dat een vriend van mij regelmatig in de kantine komt en daar regelmatig 2 euro (x2 +10% = fl 4,40) op de zaterdag moet neertellen voor een fleske met 0.3L gerstennat. Nu zie ik wel eens dat er in zo'n grootverpakking 24 ingaan en dat zou dus betekenen 48 euro per kratje! Terwijl dat beste ding in de plaatselijke supermarkt zo'n 5 keer goedkoper is.

Nu is mijn vraag dus ook. Moet de kantine van Gazelle nog wel de naam Kantine houden en de prijzen (drastisch) omlaag doen, of moet men de volledige vergunning aanvraag doorlopen en er een bar/dancing van maken en tot 03.00 uur in de morgen pas dicht gaan?
Vosje
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2007 17:28:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat the fuck? kosten de flesjes inmiddels 2 euro in de kantine? Dat zijn toch geen prijzen meer Sad

Ben ik dan ook al zo lang niet meer in de kantine geweest dat ik dat niet weet? Van de tap is toch nog wel 1,20?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 13:21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekker Ralf, 1,30 is het nu (doordeweeks is een fles trouwens 1.75 en tapbier weet ik eigenlijk niet.)
sjaak
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 13:56:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg over op de heineken nu het nog kan. Krijg je een mooie bar voor terug en de bierprijzen kunnen weer omlaag... Win win situatie lijkt mij...
Maar vos, betaal je nooit voor je bier ofzow?? Ben jij zo'n profiteur??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 14:34:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou ook niet precies weten hoeveel een biertje kost hoor.. wij kopen namelijk niet persoonlijk bier, wij kopen bier als team. leg de inhoud van je knip op tafel en er kan bier gekocht worden.

dus vos, geen schande ik weet de bierprijzen ook niet. en eigenlijk zijn diegene die het wel weten de gierigen onder ons, die niet in het teamverband drinken maar elke keer zelf halen omdat ze bang zijn tekort te komen.
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 16:37:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus je noemt mij gierig????? Ik weet niet hoeveel het tapbier door de weeks kost dus ik deel alleen doordeweeks?

Raar verhaal maar ik ben het ergens wel met je eens. Ik weet dat een kan 7,50 kost en een meter 14 euro of zo???

Jezus ik denk toch wel dat als ik voor al dat bier aandelen in de club had gekregen ik nu de scepter zou zwaaien bij Nieuwland!
sjaak
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 18:05:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Die kans heb je afgelopen zomer gehad om met de scepter te gaan zwaaien! Dus niet achteraf zeuren hahaha... Maar mast, hoe doe je dat dan toch steeds met die bar diensten?? Laat je de mensen nooit afrekenen dan?? Ik heb je namelijk toch nog wel redelijk vaak aan die kant van de bar gezien...
En die prijs voor een meter ligt volgens mij aan de stand van de AEX aangezien die elke week nog wel eens wil verschillen..
Terug naar boven
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 19:35:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijnheer Verhaaf,

Ik zat laatst met die dikke Van Dale een beetje te ouwehoeren en opeens kwamen we op het woord kantine (u misschien minder bekend maar voor velen een prima plek voor de derde helft, al zal u dat ook weinig zeggen). De dikke meneer Van Dale zei hier hetvolgende over:

kan?ti?ne (de ~ (v.), ~s)
1 verblijflokaal waar men laaggeprijsde consumpties kan kopen => schaftlokaal

Nu weet ik dat een vriend van mij regelmatig in de kantine komt en daar regelmatig 2 (x2 +10% = fl 4,40) op de zaterdag moet neertellen voor een fleske met 0.3L gerstennat. Nu zie ik wel eens dat er in zo'n grootverpakking 24 ingaan en dat zou dus betekenen 48 per kratje! Terwijl dat beste ding in de plaatselijke supermarkt zo'n 5 keer goedkoper is.

Nu is mijn vraag dus ook. Moet de kantine van Gazelle nog wel de naam Kantine houden en de prijzen (drastisch) omlaag doen, of moet men de volledige vergunning aanvraag doorlopen en er een bar/dancing van maken en tot 03.00 uur in de morgen pas dicht gaan?

Het goedkoop aanbieden van dranken en andere versnapperingen is inderdaad iets dat in een KANTINE moet plaats vinden. Nou missen we ten op zichte van Erica en Dierenseboys de Zondag waar de kantines een extra dag van omzet genieten. Maar dat dit dan terug verdient moet worden bij GN door de prijzen zo op te schroeven vind ik wel erg ver gaan. Je denkt er vaak niet over na maar het is inderdaad gekken werk dat een flesje bier zo vaak over de kop gaat. Van het woord KANTINE is dus eigelijk ook geen sprake meer. Je kan het natuurlijk ook meteen zien als je bij de bar komt: want wat staat daar? een superluxe kassa, Het is er ??n waar de gemiddelde winkelier op het Callunaplein jaloers op word. Zo'n ding kost vele vele honderden Eurie's, zoniet rond de duizend. Ik weet natuurlijk niet uit welk potje dat ding betaald is, maar ik kan mij er toch niet aan onttrekken dat de duur betaalde contributie hier een belangrijk oordeel in vormt, en dat kan toch absoluut niet de bedoeling zijn, omdat het hier een voetbalclub betreft en geen winkelier. Ik kan me nog herrinneren dat er vorig jaar 3 goaltjes op het trainingsveld aanwezig waren, een vierde was kapot gegaan en geld voor een nieuwe was er blijkbaar niet (daar was de natuurlijk kassa voor gekocht) Het vierde goaltje is toen nog tot stand gekomen door prima laswerk van Ronald Verrijzer, die zijn laatst verdiende centen met tegenzin in een veel te dure kassa gooit omdat hij een veel te duur biertje heeft gekocht bij een club met een dergelijk hoge contributie die in de nabije omgeving door geen andere club geevenaard word.

Het verruimen van de openingstijd lijkt me dan ook een logisch vervolg op deze gang van zaken, want meer open is meer omzet zou men denken, ware het niet dat de KNVB hier roet in het eten gooit omdat de kantine na een bepaald aantal uren na de laatste wedstrijd gesloten moet zijn. De KNVB gaat er natuurlijk nog van uit dat het nog wel een kantie is, omdat zei niet op de hoogte zijn van de prijzen die gehanteerd worden in ons clubhuis.
De Nieuwe naam en locatie van de club
GN PUK (Gazelle Nieuwland Plukt U Kaal)
Plukmekaalstraat 2a
Dieren
0313 422549
sjaak
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 11:43:09    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaha geweldig....
Terug naar boven
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 18 Jan 2008 11:19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Geachte heer Verhaaf

Zoals u weet ben ik een fervent liefhebber van de dikke. De dikke Van Dale welteverstaan. Nu las ik in het clubblad dat er een nieuw ballenvangers geplaatst gaan worden achter de goals. Nu zie ik in die dikke dat:

bal?len?van?ger (dem)
1 vangnet voor ballen die buiten het speelterrein terecht zouden komen

Nu is mijn vraag als die dingen er staan, komen er dan nooit meer doeltrappen en corners aangezien ballen nu nooit meer buiten het speelterrein komen???

Geplaatst: 18 Jan 2008 11:19:45    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7

Ga naar: