| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 30 Nov 2007 20:29:05 Onderwerp: |
|
|
wist je dat ik me ernstig zorgen maak over het humor gehalte op het forum.
wist je dat ik me uiterste best ga doen om dat weer zo snel mogelijk op peil te brengen. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 30 Nov 2007 20:29:05 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 17:02:31 Onderwerp: |
|
|
IEMAND NOG WISTJE DATJES???????????????????? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 19:44:00 Onderwerp: |
|
|
bier in de kantine vijf keer duurder is dan in de supermarkt. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 19:45:37 Onderwerp: |
|
|
Wilmar het spel tijdens de training 40 45 keer stil legt, dit tot grote ergennis van de heer Sanders en dergelijke. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 19:46:35 Onderwerp: |
|
|
de knikeenden zo blij zijn dat zei niet meer dat eeuwige vierkantje hoeven te sprinten. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 19:48:38 Onderwerp: |
|
|
Heino van plan was om te stoppen met voetballen, als wij afgelopen zaterdag spelers af hadden moeten staan aan het eerste. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 17:39:41 Onderwerp: |
|
|
ik via via via mijn vader moet horen dat ik morgen met het eerste mee moet doen??? regelen ze dat tegenwoordig zo dat ik niet meer kan weigeren??? wist je dat ik morgen avond net zo goed een half hanen pakkan aantrekken naar het winterfest??
tis allemaal kut _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 19:41:05 Onderwerp: |
|
|
| mast schreef: | ik via via via mijn vader moet horen dat ik morgen met het eerste mee moet doen??? regelen ze dat tegenwoordig zo dat ik niet meer kan weigeren??? wist je dat ik morgen avond net zo goed een half hanen pakkan aantrekken naar het winterfest??
tis allemaal kut |
wist je dat ik dan binnen 5 minuten al gescoord zou hebben, in eigen goal welteverstaan. Meteen afgelopen met dat gedoe........wat een communicatie... _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 20:40:28 Onderwerp: |
|
|
Ik zou gewoon de vermoorde onschuld spelen en lekker met de eendjes meegaan. Wat heeft dat nou voor zin.... Arno bij ons en Has bij 1, zijn toch allebei aanvallers
Gewoon lekker bij ons ballen en dan ben je ruim op tijd voor het 1e _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 17 Dec 2007 12:03:59 Onderwerp: |
|
|
| .... Sanders afgelopen zaterdag na het winterfest compleet geparkeerd stond op de kolonieweg samen met vosje!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:41:45 Onderwerp: |
|
|
eenden-fan jan van der mast het biertje ook wel lekker vond smaken en tijdens het winterfest probeerde om de echte eendjes bij te houden met drinken?
wist je dat dit enigszin het eerste half lukt en daarna boven iedereen uit te horen was?
wist je ik me niet helemaal top voelde zondag ochtend maar me niet voor kan stellen dat mijn vader zich veel beter voelde als mij? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:49:41 Onderwerp: |
|
|
Ik blij ben dat er meer waren die behoorlijk an de drabk hadden geroken.
Ik echt sommige stukken kwijt ben (jaja ik weet nog wel dat ik op mijn strot ging tijdens stoelendansen)
Ik wel zo aardig ben geweest om Mosch zijn kostuum mee naar huis te nemen aangezien ik denk dat Mosch helemaal van de planeet was omdat ie bij binnenkomst aan de bar is gaan staan en daar ook he-lem-aal niet van weg is gegaan (hooguit om te pissen, al heb ik daar zelfs mijn twijfels over)
Hij dus ook het merendeel van de munten heeft opgezopen
Ik dat helemaal niet erg vind want ik had ook geen druppel meer moeten hebben! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 12:52:11 Onderwerp: |
|
|
Owhhh ik HEUS niet de hele avond aan de bar stond, HEUS niet TE veel heb gedronken, de munten voor het einde van de avond op waren en ik dus nog eens bij moest halen!!!! en ik het een topavond vond, ik me uitsteekbaar heb vermaakt, wel op een gegeven moment naar huis ging, ik niet weet waarom?, ik toch helemaal nie meer aan dat pak heb gedacht, ik Sanders dus w??r eens dankbaar ben, ik thuis nog wel knakworstjes heb gegeten whahaha, daar had ik zin in, daarna me bed in ben gedoken en nee Ralfpfff... ik neem niet de telefoon op als ik bezig ben...
IK VOND MOOI!! _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vosje Knikkuiken

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 18:13:10 Onderwerp: |
|
|
| Ik alleen maar even jou mooie pakje aan je wilde terugbrengen, ik helemaal voor niks naar je huis ben gereden, ik toen maar bij Sanders nog een pilsje gepakt heb(net alsof ik nog niet genoeg had gehad), ik de hele zondag naar de klote was, ik toch nog 8 munten in mijn broekzak vond?! Ik het ook een topavond vond! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 18:15:56 Onderwerp: |
|
|
Sorry Mosch dat ik je van alcoholmisbruik betichtte! Maar ik dacht als IK al zoveel gezopen heb hoe moet dat dan met Moschje (jij ging zo fanatiek van start!) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Dec 2007 18:15:56 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |