| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:54:39 Onderwerp: |
|
|
Hahaha Has, het zat jou ook al dwars
Ik vind zowiezo dat wij gewonnen hebben! Onderdeel originaliteit waren we 1e bierzuipen 3e (das ook gewoon een medaille) en ja als je een stoelendans kan winnen betekend het gewoon dat je niet genoeg gezopen hebt hahaha! Ik was blij dat ik er (bijna) meteen uitlag, anders was mijn mooie gezichtje weer es naar de klote en had ik mijn modellencarriere vaarwel kunnen zeggen! Ik was vast en zeker met mijn Hassus dwars door de beeldbuis geknald! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:54:39 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 18 Dec 2007 11:18:36 Onderwerp: |
|
|
KERSTAVOND IN DE WAGERIJ
Zoals afgelopen jaren is er weer een kerstavond in de Wagerij. Heb je dus geen zin om bij vader, moeder, schoonvader, schoonmoeder, tante, oom, opa, oma, neef, nicht, buren of kennissen de kerstavond door te brengen, dan is er in de Wagerij een top-feessie!
Voor E 23,50 kom je binnen en dan ben je ook klaar. Hapjes, drankjes, vuurwerk, het zit er allemaal bij in. Omdat we ieder jaar met een redelijk groepje er heen gaan lijkt me dit jaar ook weer mooi werk om met een aantal af te reizen naar Dieren-Zuid om daar enige biertjes (of andere versnaperingen) weg te tikken! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 12:42:30 Onderwerp: |
|
|
Wat een activiteiten weer! Ik merk dat ik de laatste tijd trouwens al bijna niet meer in de kroeg te vinden ben (puhhh), net als op dit forum ( guys, ik ben echt te druk opt werk, en heb gwn niet het geduld voor van die lange verhalen, jaja lezen en schrijven).
Helaas ben ik de hele kerst (avond, 1e en 2e) helemaal volgeboekt, dus mij zul je kerstavond niet int Wagerijtje vinden...
Op oudejaarsavond zitten we toch ook altijd in de kroeg??? Puhh ik weet het niet meer... Dan gaak volgens mij wel h?  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 18:21:05 Onderwerp: |
|
|
Als niemand gaat op kerstavond dan ga IK niet op oudejaarsdag!
Stelletje traditieverbreker! jemot toch niet bij de schoonfamilie op bezoek op kerstavond? (dat zou zoooooooo kansloss zijn!) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 20 Dec 2007 16:30:49 Onderwerp: |
|
|
Zegt h?t familiemens bij uitstek!  _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Dec 2007 10:55:25 Onderwerp: |
|
|
Nou inderdaad ik ga iedere zondag na dat ik naar de kerk ben gegaan bij een famielid op bezoek.
Kerel ik heb familie die ik al vanaf 10 jaar niet meer gezien heb.
Jij ja, jij loopt bij ieder familielid de deur plat. En vooral schoonfamilie! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 27 Dec 2007 20:40:18 Onderwerp: |
|
|
sanders, kun je heel populair lullen over wagerij op kerstavond..
maar... de enige die ik heb gezien van de eendjes was heino!
ik zeg schande voor iedereen! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 27 Dec 2007 21:21:23 Onderwerp: |
|
|
Has domme lul!!!
Ik ga daar toch niet in mijn eentje een kaartje kopen voor 23 euri terwijl er niemand gaat, immers ik heb het 5 x op de voetbal gevraagd... niemand ging, heb het op het forum gezet.... niemand ging. Dan ga ik toch ook geen kaartje kopen!!!
Maar was het wat? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 2 Jan 2008 17:05:58 Onderwerp: |
|
|
Ik besluit bij deze dat Zwijgen dan maar Toestemmen is!! Trouwens Sanders, ik zie jou tegenwoordig vaker in de Waag dan mezelf... Aan je 2e jeugd begonnen??? Hoe wast gisteren in Theo dan? Ik heb (gelukkig!!!!) geen ontbijtje van jullie mogen ontvangen? _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 3 Jan 2008 11:31:07 Onderwerp: |
|
|
Ja het was weeeeeer zeeeeer gezellig. Je kent het wel (of niet want jij beslit altijd 2 januari te werken) in het begin een beetje phoe hee roepen en je eerste biertje weg proberen te krijgen en later gewoon weer met zijn alle lopen lamballen op de dansvloer. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|