| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:58:42 Onderwerp: |
|
|
Een echtpaar gaat op vakantie naar Aruba. Ze pakken het vliegtuig maar net voordat ze op Aruba landen flikkerd het hele toestel uit elkander. Ze landen met parachute en al op een eiland. Maarrrrr de man zit op een ander eiland dan de vrouw. Ze kunnen elkaar echter wel zien en na een paar dagen krijgen ze juk d'r an en willen ze bij elkaar komen.
Maar moet naar en waarom??????
Jaja jongens een kannetje van Has hem raad!!!!!!!!!!!!!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:58:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 15:43:32 Onderwerp: |
|
|
Kep geen idee... maar de man zal wel weer mottn gaan zwemmen want die vrouwen zijn te lui... stom volk... dat god of darwin of dan ook deze wezens ?berhaupt heeft uitgevonden.
En strax wordt die dude door een Haai of Pelikaan opgevroten en dan hebben ze nog niet geneukt... Die gast kan toch ook gwn mastuberen... Ik snap het hele probleem niet. Misschien kan Dr. Verhaaf hier wat meer over vertellen...
Is dit antwoord niet ook al een kannetje van Has waard? Ja?! Meen je dat nou!!! BEDANKT! Ik zal em eerlijk met alle Eenden eerlijk delen... Has, je bent een HELD! _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 18:16:58 Onderwerp: |
|
|
Ja dan moet je wel eerst het goede antwoord geven uiteraard! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 19:44:06 Onderwerp: |
|
|
snap het probleem zowiezo niet. Als ze elkaar kunnen zien kunnen ze toch ook neuken. Als dat ding begint te groeien komt er geen ent an, dan haal je met gemak dat andere eiland...
zo weer een probleem opgelost.
u _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 19 Dec 2007 21:44:44 Onderwerp: |
|
|
Wat ken zo'n ding toch hard worden... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 20 Dec 2007 10:33:22 Onderwerp: |
|
|
Ik moet zeggen dat jullie ongelovelijk ver in de buurt zitten. Jullie zitten zelfs zo warm dat de ijspegels an mien neus hungen!
Als ik het antwoord nu al geef dan zit er ook geen kannetje voor ons in. En met Ons bedoel ik natuurlijk degene die hem wint (ons dus)! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 20 Dec 2007 16:28:39 Onderwerp: |
|
|
Dat van die ijspegels komt gwn door de kou hoor... ik neem aan vanaaf optie 2?!... weet trouwens toch al niet of ik het red want op deze laatste werkdag (morgen alw??r cursus) moet ik misschien overwerken... JAJA... ik ja!!!!
Nou dan hoop ik dat Has het misschien zelf weet, kannie daarna meteen ff een kannetje voor ONS halen... ook voor zichzelf, zo ben ik dan ook wel weer... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Dec 2007 10:58:41 Onderwerp: |
|
|
Moschje waar was je laffe herder!!!???
Ik weet wel dat ineens de lichten bij de Wagerij aan gingen en ik naar huis moest.
Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag
Twas weer gezellig, en idd optie 2 _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: 2 Jan 2008 17:09:01 Onderwerp: |
|
|
San hou me niet langer in spanning: DOE DAT ANTWOORD NOU MAAR!! _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 3 Jan 2008 11:27:43 Onderwerp: |
|
|
| knikeend schreef: | Een echtpaar gaat op vakantie naar Aruba. Ze pakken het vliegtuig maar net voordat ze op Aruba landen flikkerd het hele toestel uit elkander. Ze landen met parachute en al op een eiland. Maarrrrr de man zit op een ander eiland dan de vrouw. Ze kunnen elkaar echter wel zien en na een paar dagen krijgen ze juk d'r an en willen ze bij elkaar komen.
Maar moet naar en waarom??????
Jaja jongens een kannetje van Has hem raad!!!!!!!!!!!!!! |
Jammer jongens ik had de intillegentie op het forum toch van een hoger niveau geschat.
Het goede antwoord is :
De vrouw moet naar de man zwemmen, immers, het is makkelijker zwemmen met een lege doos dan met een volle zak! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Wijnands Knikeend

|
Geplaatst: 15 Jan 2008 00:56:22 Onderwerp: |
|
|
Hij is goed! De identiteit van de middelste eend is al achterhaald las ik. Daffy D. _________________ Boogie! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 15 Jan 2008 13:44:49 Onderwerp: |
|
|
Ghe ik ken ze ook niet!  _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 15 Feb 2008 19:22:47 Onderwerp: |
|
|
Deze week liep ik bij het gemeentehuis waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde.
Toen zag ik dat een Amerikaanse toerist in alle ernst naar die vlag stond te staren.
Tot hij mij vroeg wat nu eigenlijk de betekenis was van de kleuren rood, wit en blauw.
Ik zeg tegen hem:
"Dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland.
Als we de belastingaangifte in de bus krijgen, worden wij rood van woede.
Als we vervolgens het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg.
Om ons dan ook nog een keer blauw te betalen!"
De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde:
"Bij ons is het ook al precies hetzelfde,
alleen zien wij er nog sterretjes bij ook!" _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 15 Feb 2008 19:24:46 Onderwerp: |
|
|
Van de week was er in het nieuws:
"Chinees jongetje achtergelaten in de trein in Haarlem"
Dat is inderdaad wel bijzonder,
want meestal wordt Chinees afgehaald. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Feb 2008 19:24:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |