| |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 18:24:42 Onderwerp: |
|
|
| Mosch schreef: | Verhaaf,
Mij viel juist op dat je veelal onvermoeibaar en vol strijdlust de hele rechterflank bestreek, echter zelden werd ingespeeld... Met al je charmes wist je zelfs de grensrechter te overtuigen niet te vlaggen als je meters buitenspel liep (behalve die ene keer dan, maar toen was het echt 20 meter buitenspel)...
Toch begrijp ik dan niet, dat je meerdere malen niet werd ingespeeld, ondanks dat je vrijer als de spreekwoordelijke vogel stond...
Is dit een vorm van het gemis van spelritme met die maten van je?... En komt dat weer doordat je regelmatig op trainingsavonden de "dag/avond van je leven" meemaakt, maar dan buiten het zicht van onze Gevederde vrienden? Ik moet toegeven: Deurne-uit, wat wil je nog meer... Maar dit terzijde...
P.S. Je omschrijving van DRAAK, geweldig, ik zeg: klopt al een bus!
Groeten, Moschkovitch |
Het gemis van spelritme met me maten is absoluut niet aan de orde. Spelritme opzich misschien wel, dit komt natuurlijk omdat ik meer splinters zit te trekken dan wedstrijden speel. Het spelritme met me gevleugelde vrienden kan het probleem niet wezen, het spel van de Eendjes is immers al jaren een goed geoliede machine. Er zijn meer lieden in ons elftal de wel is een training verstek laten gaan, die komen ook geen tekort aan ritme met de gevleugelde vrienden.
En mocht ik niet komen trainen dan ben ik alsnog met voetbal bezig want bijvoorbeeld Deurne uit was weer zeer leerzaam, (het bier smaakte trouwens ook goed) het was geweldig om te zien hoe Chung Soo Lee(of hoe die bamibakkert ook mag heten)een stukadoor uitspeelde, dat die bal vervolgens over de achterlijn belande zij hem vergeven want hij was voor het eerst sinds zijn komst een man gepasseerd. Even terugkomen op dat bier drinken, De prijs die daar in de kantine gehanteerd werd was wederom lager dan die van GZNl. Als ik ook even een vraag mag stellen?>> Kan er niet een tweewekeijks item in De Knikeend verschijnen over de gehanteerde bier prijzen in de vele kantines die wij jaarlijks bezoeken? Andr? Mosch lijkt mij de aangewezen persoon om dit finaciele verhaal een mooie draai te geven. Een prijs/kwaliteit verhoudings onderzoek per kantine lijkt mij een prima item om de beste kantine die onze competitie rijk is naar voren te toveren.
Terug naar de vraag. Dat ik maar bleef lopen heeft te maken met de speeltijd die je krijgt, als je maar 15 minuten speelt is het makkelijk om maar te blijven gaan, zeker als je zo'n hekel aan verliezen heb zoals ik. Dat het niveau niet helemaal is zoals het wezen moet zie ik zelf ook, ik denk echter dat dit het snelst weer terug komt door gewoon veel te spelen op de juiste positie.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.
Groetjes Verhaaf _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 18:24:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 19:45:43 Onderwerp: |
|
|
| knikeend schreef: | Geachte heer Verhaaf,
Afgelopen dinsdag werd de aloude vraag gesteld: "Hoe laat is het in Middels?". Uiteraard heb ik niet zoals u, een fantastisch brein en kon ik niet op deze vraag antwoorden. Ten eerste zou ik graag willen weten waar Middels ligt en ten tweede hoe laat het daar nu is, of op het tijdstip dat het mij gevraagd werd (Dat was op 4 Maart 2008 om 19.52 uur).
Ik hoop dat u mij antwoord kan geven. |
Middels licht op een eiland in de zee Honolulu genaamd, Als je Honolulu op fietst dan moet je meteen links en dan licht Middels op een berghelling achter die blokhut. Middels is een klein pitoresk dorpje waar nooit wat gebeurd, de tijd lijkt er werkelijk stil te staan, het is daarom nog steeds 19.52 uur.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u altijd nog bellen met de kindertelefoon. tel nummer 0800 0432.
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 6 Mrt 2008 19:56:06 Onderwerp: |
|
|
Deze week werd bekend gemaakt dat alle postkantoren gaan sluiten. Nu post ik regelmatig op het forum terwijl ik op (of in het) kantoor zit, heeft dit nu dus consequenties voor mij of het forum van de eendjes? |
Dat het sluiten van de postkantoren consequenties voor het forum heeft is nog afwachten. Er zijn mensen die overdag andere werkzaamheden hebben dan posten op het forum, zij verdienen de centen door hard te werken, zij posten dus ook in hun vrije tijd en dus is het voor hun hobby of voor de lol. Er zijn ook mensen die posten op kantoor, die zijn dus aan het schijnwerken, wat eigenlijk betaald posten genoemd mag worden. Of deze personen ook in hun vrije tijd gaan posten waag ik te betwijfelen, ik zou immers ook niet voor niks een straatje leggen. Het is dus nog even afwachten wat de consequenties voor het forum zijn tot dat de postkantoren zijn.
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 10 Mrt 2008 15:29:33 Onderwerp: |
|
|
Beste Verhaaf,
Als we het dan toch even over posten hebben dan heb ik ook nog wel een vraag...
Een keeper wordt vaak een 'sluitpost' genoemd. Dat betekent dus eigenlijk dat de keeper altijd ervoor moet zorgen dat hij het laatste beriggie op het forum heeft gepost. Echter, wat schetst mijn verbazing??? Al onze keepers (te weten Niel, Sieb, Dennis ofwel Kees) posten helem??l niet... Moeten wij nu een andere keeper gaan regelen of is het woord 'sluitpost' gewoon misleidend?
Graag verneem ik van u, want... ik doe geen oog meer dicht... ik MOET gewoon weten wat u hierover te melden heeft, o wijze heer Verhaaf... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 1 Apr 2008 17:21:08 Onderwerp: |
|
|
| Mosch schreef: | Beste Verhaaf,
Als we het dan toch even over posten hebben dan heb ik ook nog wel een vraag...
Een keeper wordt vaak een 'sluitpost' genoemd. Dat betekent dus eigenlijk dat de keeper altijd ervoor moet zorgen dat hij het laatste beriggie op het forum heeft gepost. Echter, wat schetst mijn verbazing??? Al onze keepers (te weten Niel, Sieb, Dennis ofwel Kees) posten helem??l niet... Moeten wij nu een andere keeper gaan regelen of is het woord 'sluitpost' gewoon misleidend?
Graag verneem ik van u, want... ik doe geen oog meer dicht... ik MOET gewoon weten wat u hierover te melden heeft, o wijze heer Verhaaf.... |
Wat een heerlijke vraag weer van U Meneer Mosch. Hier kan ik natuurlijk weer lekker de ouderwetse Koninginnensoeptheorie op los laten. Het woord sluitpost is een misleidend woord, net zoals er geen Koningin in de Koninginnesoep zit of nog beter een turk hoeft niet altijd dronken te zijn, zodat iedereen zegt z??? die Islam.
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 2 Apr 2008 10:28:11 Onderwerp: |
|
|
Beste verhaaf,
ik als studentzijnde kom natuurlijk regelmatig met vraagstukken te zitten waarop antwoorden gegeven moeten worden.
maar nu, ik zit wederom hard aan de studie en ben bezig met een beetje knippen en plakken. nu vraag ik mij af: waarom plakt lijm niet aan de binnenkant van het potje??
omdat ik in het weekend ook nog wel eens wil werken, heb ik ook een vraag vanuit de werkende kant van het leven. wordt er in een theefabriek ook koffiepauze gehouden? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Apr 2008 10:23:14 Onderwerp: |
|
|
Geachte heer Verhaaf,
Regelmatig beleeft u uw dag van uw leven als u naar uitwedstrijden van uw club gaat. Nu vraag ik u toch: Wat was nou ECHT de mooiste dag van uw leven? Was dat Deurne uit, waar de balletjes uit de jus erg lekker waren? Was dat onlangs nog, toen u, in plaats van uw club te bekijken in actie, u in de kantine van de plaatselijke hockeyclub vertoefde? Of was dat de laatste overwinning op aartsrivaal Ajax in het seizoen 2005-2006? Het kan misschien natuurlijk ook wat anders zijn... _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Apr 2008 10:25:49 Onderwerp: |
|
|
Geachte heer Verhaaf,
De oplettende knikeend onder ons, ziet u steevast uw tas via de muur in de hoek pleuren tijdens binnenkomst in de kleedkamer. Mijn vraag aan u is, waarom doet u dat (is het bijvoorbeeld bijgeloof) en zou u dat ook doen als de kleedkamer geen muren of geen hoeken had? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 17 Apr 2008 23:12:22 Onderwerp: |
|
|
De oplettende knikeend onder ons, ziet u steevast uw tas via de muur in de hoek pleuren tijdens binnenkomst in de kleedkamer. Mijn vraag aan u is, waarom doet u dat (is het bijvoorbeeld bijgeloof) en zou u dat ook doen als de kleedkamer geen muren of geen hoeken had? |
Het in de hoek pleuren van de tas is inderdaad een soort bijgeloof. Net zoals het steevast ietwat aan de late kant het trainingsveld opkomen waggelen, met een bakkie pleur in de hand die door Robbie gezet is natuurlijk wel. Maar het in de hoek gooien van de welbekende tas heeft natuurlijk meerdere redenen. Het is ook een vorm van luiheid, dat wil dus zeggen dat die tas natuurlijk geen meter verder gedragen word dan nodig is. Maar het heeft nog een reden en dat is een test of de medespelers die dag wel scherp zijn, want zei moeten natuurlijk weer aan de kant duiken om die tas te ontwijken, mocht dat gelukt zijn dat geeft dat toch wel aan dat hij goed in de dag zit Ik zal de tas ook zeker gooien als er in de kleedkamer geen muren aanwezig zijn. Maar dan zal ik de snelheid toch wel aanpassen. Niet dat ik hem een stuk te ver gooi want dan gaat het gooien van de tas met als reden de luiheid van de mens natuurlijk niet meer op. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 17 Apr 2008 23:26:15 Onderwerp: |
|
|
Regelmatig beleeft u uw dag van uw leven als u naar uitwedstrijden van uw club gaat. Nu vraag ik u toch: Wat was nou ECHT de mooiste dag van uw leven? Was dat Deurne uit, waar de balletjes uit de jus erg lekker waren? Was dat onlangs nog, toen u, in plaats van uw club te bekijken in actie, u in de kantine van de plaatselijke hockeyclub vertoefde? Of was dat de laatste overwinning op aartsrivaal uit Neerlands grootste poels des verdefs oftewel 020 in het seizoen 2005-2006? Het kan misschien natuurlijk ook wat anders zijn... |
Al vorens ik de vraag ga beantwoorden moet ik eerst even iets rechtzetten. Het nuttigen van een alcoholische versnappering gaat in mijn geval niet ten kostte van het clubbezoek zoals hierboven wel beschreven staat.
Als je echt serieus de dag van mijn leven wilt weten dan gaan wij even terug naar 21 Februari 2002 oftewel Glasgow Rangers-FeijenoordRotterdam. Wat een geweldige voetbalstad is Glasgow toch mijne heren. Mocht u een bezoek aan Glasgow brengen ga dan ook zeker even langs "Red Horse Shoe" een Pub met de langste bar van Europa, wat een sfeer en een bier. Een bezoek aan een dranklokaal Anni Millers mag ook zeker niet ontbreken in de stedentrip, dit lokaal ademt voetbal en drank uit, mooi dat dat KAN. De sfeervolle wedstrijd eindigde overigens in 1-1 wat genoeg was om het in De Kuip af te kunnen maken. Dit was echt de dag van me leven. Ik kan het iedereen aanraden om een wedstrijd in Glasgow te bezoeken daarbij maakt het weinig uit of je nou naar de Rangers of Celtic gaat. _________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
VERHAAF Koning Knikeend

|
Geplaatst: 17 Apr 2008 23:31:35 Onderwerp: |
|
|
| VERHAAF schreef: | | knikeend schreef: | Geachte heer Verhaaf,
Regelmatig beleeft u uw dag van uw leven als u naar uitwedstrijden van uw club gaat. Nu vraag ik u toch: Wat was nou ECHT de mooiste dag van uw leven? Was dat Deurne uit, waar de balletjes uit de jus erg lekker waren? Was dat onlangs nog, toen u, in plaats van uw club te bekijken in actie, u in de kantine van de plaatselijke hockeyclub vertoefde? Of was dat de laatste overwinning op aartsrivaal uit Neerlands grootste poels des verdefs oftewel 020 in het seizoen 2005-2006? Het kan misschien natuurlijk ook wat anders zijn... |
Al vorens ik de vraag ga beantwoorden moet ik eerst even iets rechtzetten. Het nuttigen van een alcoholische versnappering gaat in mijn geval niet ten kostte van het clubbezoek zoals hierboven wel beschreven staat.
Als je echt serieus de dag van mijn leven wilt weten dan gaan wij even terug naar 21 Februari 2002 oftewel Glasgow Rangers - Faajenoord. Wat een geweldige voetbalstad is Glasgow toch mijne heren. Mocht u een bezoek aan Glasgow brengen ga dan ook zeker even langs "Red Horse Shoe" een Pub met de langste bar van Europa, wat een sfeer en een bier. Een bezoek aan een dranklokaal Anni Millers mag ook zeker niet ontbreken in de stedentrip, dit lokaal ademt voetbal en drank uit, mooi dat dat KAN. De sfeervolle wedstrijd eindigde overigens in 1-1 wat genoeg was om het in De Kuip af te kunnen maken. Dit was echt de dag van me leven. Ik kan het iedereen aanraden om een wedstrijd in Glasgow te bezoeken daarbij maakt het weinig uit of je nou naar de Rangers of Celtic gaat. |
_________________ am*dam waar leg dat dan? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Blue Bird Knikkuiken

|
Geplaatst: 22 Apr 2008 15:42:17 Onderwerp: Moeder |
|
|
Beste mnr Verhaaf,
Ik ben behoorlijk in de war... Zoals u weet speel ik in hetzelfde team als bij broer (hoerrrrr). Maar in de kantine wordt er vaak hevig gediscusieerd over een moeder. Maar is nou mijn moeder? Is dat de moeder van hoerrr ?Of heb ik meerdere moeders? Want volgens mijn broer is mijn moeder zijn moeder.
En als ik vrolijk door de kantine waggel hoor ik overal kreten zoals; JE MOEDER! Welke moeder wordt hiermee bedoelt?
Zoals u weet komen rond deze leeftijd deze levensvragen opdoemen. Ik hoop dat u mij hiermee kan helpen
Alvast bedankt,
Pino |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|