| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 21 Mei 2008 14:06:29 Onderwerp: NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW NIEUW |
|
|
Binnenkort gaat de nieuwe site online!
Te bereiken via:
www.gazellenieuwland.nl
En in plaats van Profcoach, de homo site, zal op de nieuwlandsite een EK managers-spel staan. Deelname is gratis en je bent gewoon een coole boy als je meedoet. Voorlopig strijden we gewoon om de eer, maar misschien worden er nog prijzen beschikbaar gesteld, zoals een 94 inch LCD scherm, 2000 , een rol in de nieuwe James Bond film etc etc.
Hou dus www.gazellenieuwland.nl in de gaten, want deze week zal deze online gaan. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 21 Mei 2008 14:06:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 21 Mei 2008 17:02:55 Onderwerp: |
|
|
Klinkt allemaal heel tof, maar kan je dit niet gewoon posten als de site daadwerkelijk online is
Maar bij deze zal ik meedoen aan het EK-managerspel
Waarom zijn het allemaal serieuze prijzen? Het gaat toch over voetbal... Dus waar is de bierprijs? _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 21 Mei 2008 18:53:09 Onderwerp: |
|
|
Ben benieuwd!
EK-spel doe ik uiteraard gewoon weer aan mee  _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 09:29:45 Onderwerp: |
|
|
Ok, volgens mij kan je ook dus afzondelijk strijden in een poule (allah profcoach). Wie daar wint moet gewoon 3 kannen indoen!
Maar ik hou jullie wel op de hoogte aangezien het voor sommigen verdraaid lastig is zelf te kijken wanneer de site online is. Ik wil jullie gewoon alvast teasen... (jaja je kan wel merken dat ik vroegah marketing gedaan heb) _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 10:11:49 Onderwerp: |
|
|
Nou ik heb in ieder geval geen marketing gedaan. Ik mag dan wel een CITO-score van 548 hebben behaald, maar ik weet ook heus niet wat teasen is...
Wat is 'teasen'?
Teasen is een beetje plagen tijdens het flirten, door letterlijk of figuurlijk steeds een stukje dichterbij te komen, maar dan toch ook steeds weer een beetje afstand te nemen als die ander ook dichterbij komt. Wel leuk af en toe, maar zet die ander niet voor aap. _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 12:12:33 Onderwerp: |
|
|
Ik heb me al aangemeld voor het EK-spel maar kan niet inloggen... Volgens Han zou ik dan een mailtje krijgen... tot op heden hepk die nog nie gehad... KAN dat kloppen? _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 12:34:48 Onderwerp: |
|
|
Ja je zit aardig goed Dopper, ware het niet dat deze uitleg meer op de liefde en dat gezwans is. Maar in grote lijnen klopt het. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 14:21:49 Onderwerp: |
|
|
Mosch hoe kan jij je ingeschreven hebben voor het EK-spel als de site nog niet eens online is?
Worden er mensen bevoorrecht?  _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 14:33:58 Onderwerp: |
|
|
Het is al wel online.... Maarrrr alles staat nog in een zgn testfase, deze locatie kunnen we niet vrijgeven. De site moet dus nog via bovenstaande link te bereiken gaan worden te doen nog zijn te komen. Het is een technisch verhaal, waar Han dan weer alles van weet.
Er kan niet gesjoemeld worden, je kan tot (dacht ik) een kwartier voor de wedstrijd nog een voorspelling voor die wedstrijd doorgeven. Eerder invullen (zoals Mosch probeerd) heeft dus geen enkel voordeel, het is eerder een nadeel. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 16:13:46 Onderwerp: |
|
|
Ok, het klinkt inderdaad erg interessant.
Gelukkig snap ik dat ook allemaal niet en wacht ik wel gewoon totdat de site dan een keer zo online is dat ik hem ook kan bezoeken.
En als Mosch moet gaan voorspellen is dat al een nadeel voor Mosch, dus als hij nu ook al een nadeel heeft omdat hij eerder begonnen is. Dan is het nu echt niet meer te overzien voor Mosch. En kan hij beter vanavond alvast die 3 kannen bier bestellen, heeft hij dat er ook weer opzitten. _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:08:31 Onderwerp: |
|
|
Dat denk ik ook wel vriendelijke vriend! Nou dan wacht ik ook nog met voorspellen, anders kijken jullie bij mij af... _________________ Eend voor allen, allen voor Eend...
Laatst aangepast door Nr. 17 op 24 Mei 2008 13:17:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 23 Mei 2008 09:29:31 Onderwerp: |
|
|
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat het vanaf maandag allemaal op het juiste plekje staat _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dopper ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 27 Mei 2008 08:26:58 Onderwerp: |
|
|
Nou ziet er goed uit hoor...
Ik kom alleen niet veel verder dan een of andere beginpagina  _________________ Lamme vleugel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 27 Mei 2008 10:58:09 Onderwerp: |
|
|
Ik kom ook nog niet echt ver... _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bermings Koning Knikeend

|
Geplaatst: 27 Mei 2008 15:23:27 Onderwerp: |
|
|
Nog even geduld, dit is nog een admin pagina dus misschien vanaaf of morgen dat ie compleet erop staat _________________ rare vogels toch, die Knikeenden |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Mei 2008 15:23:27 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |