| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 26 Mei 2008 11:04:44 Onderwerp: Toernooi Gazelle... |
|
|
Laatste training seizoen 2007 - 2008
Geachte spelers, spelersvrouwen, supp orters, vrienden, vriendinnen en overige geinteresseerden,
Woensdag 28 mei is het alweer de laatste keer dat er officieel wordt getraind dit seizoen. Net zoals voorgaande jaren willen wij bovengenoemden weer de kans geven om eens te ervaren hoe het is om met de alombekende spelers van het derde een balletje te trappen.
Dus vraag jij je nou al heel lang af hoe het is om samen met jouw favoriete speler op het veld te staan of is het je voorgaande jaren zo goed bevallen dat je dit jaar gewoon weer mee wil doen? Grijp dan nu je kans!!
Je kunt je opgeven voor deze unieke belevenis door een mailtje te sturen naar:
toernooi@het- derde.com
Net als vorig jaar zal de training in toernooi-vorm plaatsvinden, dat wil zeggen dat er een x aantal gemengde teams worde n gevormd die tegen elkaar zullen voetballen, waarna er 1 team als winnaar uit de bus zal komen.
Anders dan voorgaande jaren zal er dit jaar om een vrijwillige inschrijvingsbijdrag e worden gevraagd van 5 per persoon. Deze 5 verdwijnt niet in onze zakken en wordt ook niet besteed aan organisatorische doeleinden of aan een lekkere verfrissing tijdens het voetballen. Nee dat krijg je allemaal gratis!!!
Voor jouw 5 hebben wij een heel mooi goed doel gevonden dat het afgelopen seizoen een speciale betekenis heeft gekregen voor ons, namelijk Stichting KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij).
Ben jij woensdag 28 mei van de partij? Laat dit ons dan zo snel mogelijk weten en het s.gif" alt=" s" border="0" />t voor dinsdag 27 mei. _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 26 Mei 2008 11:04:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 28 Mei 2008 15:55:29 Onderwerp: |
|
|
Dit heb ik al ergens gezien Heino!!!!!
LEES dan het forum ook eens man!!!
weet niet of ik mee kan doen. Maar als ik KAN dan ga ik! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 29 Mei 2008 08:45:56 Onderwerp: |
|
|
Zonde dat voor een dubbel bericht een nieuw topic wordt geopend... Moet ik n?g meer bij gaan houden...
Maar... heb je gewonnen Hein? _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 29 Mei 2008 09:49:45 Onderwerp: |
|
|
Oooow haha dat was gisteren al.... Nou bij deze ik KAN dus niet. _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
HeintjeDeVoorste ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 29 Mei 2008 18:57:13 Onderwerp: |
|
|
Heino is eeuwig 2e, dat weten jullie nou toch wel? _________________ Zoals een eend kwaakt, Kwaakt het nergens! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 30 Mei 2008 11:00:33 Onderwerp: |
|
|
Jaja, totdat de nieuwe hoofdtrainer je loopt te hosselen. Heino, ik heb jongens als jou zien komen en gaan ....  _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|