| |
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 5 Okt 2009 10:25:36 Onderwerp: Blauw Geel 55 - Eendjes |
|
|
Van de site van Blauw Geel:
Vandaag stond voor de mannen van Fred Schuurman de lastige uitwedstrijd tegen Gazelle nieuwland 2 op het programma. Fred beschikte over een complete selectie en er moesten dus ook veel keuzes gemaakt worden bij de opstelling. Na een rustige autorit werd Dieren bereikt. Om half 1 werd er afgetrapt op het troosteloze sportpark in Dieren.
Het begin van de blauw geel zijde was zeer onrustig, weinig duels werden er gewonnen en ook de 2de bal was telkens voor de tegenstander. Gazelle wist hier wel raad mee en al na enkele minuten tekende een speler de 1-0 aan voor gazelle, al dan niet buitenspel. De scheidsrechter en zijn assistent waren het met deze beslissing niet eens maar de scheids telde het doelpunt. Na 20 minuten kwam blauw geel wat beter in de wedstrijd wat leidde tot de gelijkmaker van Ronnie uit een voorzet van John. Als we voor rust wat scherper waren in de afronding hadden we zelfs met een kleine voorsprong in de kleedkamer kunnen rustten. Maar ook de sterke aanvallers van Gazelle hadden hier en daar nog wel een kansje.
In de rust sprak Fred zijn mannen toe en zei dat we absoluut niet hoefde te verliezen hier. En na een lekker bakkie thee ging blauw geel weer ongewijzigd de weide in.
De 2de helft gingen beide ploegen op zoek naar het doelpunt. De sfeer binnen het veld werd steeds feller en van beide kanten werden er stevige overtredingen gemaakt maar de scheids had vandaag alleen de gele kaarten in zijn borstzak zitten. Hier strooide hij de 2de helft veelvuldig mee. Uit één van de overtredingen werd Robin klok uit de wedstrijd geschopt en Johnny nam zijn plaats in achterin. De wedstrijd blijft ongenadig spannend en John had voor blauw geel de 2-1 op het scorebord kunnen zetten. Het doelpunt viel wel aan de andere kant een goede actie van de spits die 2 man uitkapte en zijn medespeler vrij voor de goal zette, deze wist hier wel raad mee.
Fred zag dat er wat veranderd moest worden, eerst bracht hij Roland in voor Ruben en daarna de GOUDEN wissel Patrick voor Ronnie. Amper in het veld kopte Patrick op weergaloze wijze de 2-2 binnen uit een voorzet van Danny… deze bal was volstrekt onhoudbaar voor de keeper. Met nog een aantal minuten op de klok kregen Melle en Roland nog schietkansen maar deze mistte allebei richting waardoor de puntendeling in Dieren een feit werd. We kunnen tevreden zijn met een punt maar we hadden misschien iets meer aanspraak op een overwinning. Inmiddels heeft het 3de al 4 wedstrijden op rij niet meer verloren.
Opstelling: Erik, Robin (Johnny), Gerwin, Melle, Cliff, Ruben (Roland), Richard, Erwin, John, Dennie, Ronnie (Patrick). _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 5 Okt 2009 10:25:36 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sieb Knikeend

|
Geplaatst: 25 Okt 2009 14:51:46 Onderwerp: |
|
|
De afspraak was dat ik gisteravond bij thuiskomst uit de kantine het verslag zou mailen naar het clubblad... Uiteraard ging dat 'm niet meer worden omdat ik thuis nog maar vijf minuten bij bewustzijn ben geweest..
Volgende week staan er dus twee mooie verhalen over ons in het clubblad. Onder andere onderstaande
DTS – Eendjes
Vandaag een beker/inhaalprogramma, maar aangezien we bekers genoeg hebben en roekeloos inhalen gevaarlijk is, hadden we maar een oefenpotje geregeld. Aangezien de meeste eendjes alweer richting het Zuiden vertrokken waren in verband met de strenge koning Winter, zaten we krap in de kudde. Moschje was een verplicht romantisch weekend aan het schaatsen in Parijs. Jansen viste achter het net in de Ardennen. Hamimindy ging als enig eendje het gevecht aan tegen de Duiven. En Wijnands speelde op C’ve in Pannerden. Al met al Rheden genoeg om de oefenpot af te lasten omdat DTS niet durfde. Er zat dus niets anders op dan een spannende trainingspartij te spelen op het kunstmestveld van Nieuwland. Na een goede warming-up werden de hesjes uitgedeeld aan de betere eendjes. De andere partij moest proberen de schade zoveel mogelijk te beperken. Excuses als het verslag nu van ietwat mindere kwaliteit wordt, maar en me-eend Sieb zat bij de niet-hesjes en wenst niet langer mee te werken aan die zeer objectieve verslag. Oh, het derde komt binnen. Ze hebben nipt verloren vandaag. Ze waren vast en zeker de betere, maar waren niet bij machte om de3 punten binnen te halen. Het ontbrak ze vandaag aan scorend vermogen en zelfs een ditmaal eerlijk vlaggende Rob kon de 2 tegendoelpunten niet voorkomen. Aangezien het ganze 3e tegenwoordig aan het afstuderen is in bedrijfskunde, psychiatrie, etc. etc, zijn ze veel te druk om een verslag te schrijven, laat staan na te praten in de kantine! Ook de A1 komt tijd te kort nu zij een goede carrière moeten opbouwen om de puinbende die de huidige beroepsbevolking achter zich heeft gelaten op te ruimen in de komende 45 jaar. De A1 stond met rust met 3-0 voor, doelpuntenmakers onbekend. Ook die van de tegenstander weten we niet geheel zeker en laten ze derhalve achterwege. Mijn excuses trouwens voor mijn beverige handschrift. Ik werd vandaag door mijn mede-eendjes Heino en Sieb dusdanig hard naar de grond gechargeerd, dat ik daar ten tijde van het schrijven van die verslag motorisch behoorlijk hinder van ondervind. Trouwens, de A1 komt nu met 10 tegen 1 de kantine in denderen, door gescoorde ballen van Jounil (5x), Bas, Roy, Rob, Tolga en Mike. Daar gaan onze blauw-gele veren natuurlijk van overeind staan. Onze snavels klapperen voor een applaus. Trainer Ed werd eens NIET weggestuurd. Onterecht overigens. Maar dat terzijde. Om weer even terug te komen op ons voetballende vermogen.. Die hebben wij niet bij DSB onder gebracht, waardoor een gedeelde koppositie een logisch gevolg is. Zaterdag treden wij weer fit fladderend aan tegen onze VVOP-opponenten, die dus een waardeloze dag zullen beleven. Komt allen kijken, behalve als u allergisch bent voor kwakend gevogelte. Aanvang 12:30 uur. Dank u. _________________ Maar 'tis wel een corner! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Nr. 17 Eendje uit duizenden

|
Geplaatst: 30 Okt 2009 11:01:03 Onderwerp: |
|
|
RESPECT !!! Een verslag van een uitzonderlijk goed nivo! Ik heb het met PLEZIER gelezen! _________________ Eend voor allen, allen voor Eend... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|