| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 7 Dec 2007 14:04:23 Onderwerp: HET GROTE ACTIVITEITEN TOPIC |
|
|
Met aan weer een (jonge) activiteiten commissie, worden er weer redelijk wat biertjes genipt bij Gazelle.
Beste (oud) leden en vrienden van Gazelle Nieuwland,
Zaterdag 15 december geeft de activiteitencommissie van Gazelle Nieuwland een feest in de kantine (zie bijgevoegd affiche). Het is dan de laatste wedstrijddag voor de winterstop en het leek ons dan ook gezellig om d? eerste seizoenshelft gezellig met z'n allen te kunnen afsluiten. Het feest zal in de kantine plaats vinden in samenwerking met drive-in show together. Voor de avond kan elk elftal een team inschrijven dat dan mee doet aan de Winterspelen. Hier worden de vaardigheden van de verschillende teams op de proef gesteld, door middel van simpel en eenvoudige activiteiten. Voor het winnende team zal er dan ook passende beloning aanwezig zijn. Vergeet zaterdag dan ook niet om je als team in te schrijven (inschrijflijst zijn ook bijgevoegd in de bijlage). Wil je meer informatie of een entree kaartje dan kun je het beste terecht bij Gertie Gijsberts. Hij is de hele dag aanwezig in de kantine.
We hopen natuurlijk allemaal op jullie komst en enthousiasme...
Groetjes,
De activiteitencommissie van Gazelle Nieuwland
Beste sportvrienden,
Na een schitterend feest dat heeft plaatsgevonden aan het einde van het vorige voetbalseizoen. Heeft de activiteitencommissie er dit jaar voor gekozen om ook in de winter een feest te organiseren, namelijk het Winter Bierfest. Dit feest zal plaatsvinden op 15 december.
Tijdens het Winter Bierfest zullen alle senioren teams, de A en de dames de strijd met elkaar aangaan. Het gaat hierbij om originaliteit, bier drinken en nog een ander spelelement. Voor het bieronderdeel dient elk team 4 mensen in te schrijven.
Het is de bedoeling dat elk elftal 1 team inschrijft, het inschrijfformulier is bijgevoegd. Dit formulier graag invullen en inleveren bij iemand van de activiteitencommissie. Ook kun je als team punten vergaren door originaliteit, de bedoeling is dat elk team een eigen outfit heeft.
De kaartverkoop is reeds gestart, je kan je kaart kopen bij de bar voor maar 2 . Het Winter Bierfest zal beginnen om 20.00 en duurt tot 1.00. Het bieronderdeel zal om 21.30 beginnen.
Schrijf je dus direct in en haal de kaarten zodat je bij dit topfeest aanwezig bent.
Hopend jullie hiermee voldoende ge?nformeerd te hebben,
Met sportieve groeten,
De activiteitencommissie
Richard Hofs
Wiert Leistra
Niels Booij
Er mogen dus 4 man meedoen.
We wilden met het volgende team starten:
Mosch
Hoer
Ralphie
Sanders
Nu hebben we nog een aantal reserves nodig voor als er iemand faalangst krijgt.
Has en Heino hebben zich hier al voor aangemeld.
Mocht je het niet eens zijn met het team, geef dit dan tijdig aan zodat we kunnen wisselen.
Verder hebben we nog een outfit nodig om mee te doen.
Zelf heb ik een Heidi pakje, een roze pooier pak met hoed, een bisschop kostuum en dat was het denk ik wel.
IEMAND NOG IDEEEN??????????? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Dec 2007 14:04:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vosje Knikkuiken

|
Geplaatst: 7 Dec 2007 15:07:20 Onderwerp: |
|
|
| Wat zou het andere spelelement zijn?! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vosje Knikkuiken

|
Geplaatst: 7 Dec 2007 15:10:56 Onderwerp: |
|
|
| Ohja, ik beschik zelf niet over carnaval-achtige outfits zoals jij ze noemt sanders, maar lijkt me wel zo leuk om allemaal hetzelfde gekleed te gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 7 Dec 2007 15:29:16 Onderwerp: |
|
|
zal weer karaoke of zingen zijn denk ik _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 13 Dec 2007 14:00:13 Onderwerp: |
|
|
| Wie is eigenlijk de aanvoerder bij jullie?? Sanders? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 14:36:29 Onderwerp: |
|
|
ik ben het hier niet mee eens. na drie keer te hebben gezegd graag deel te nemen en dan als reserva terug komen uit een welverdiend center parcs is niet leuk. kunnen we niet een tweede team inlassen???? _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 13 Dec 2007 16:34:28 Onderwerp: |
|
|
Has domme Belg!
Ik zeg toch : als je het er niet mee eens bent dan kunnen we nog wissels inpassen. Dat hebben we dinsdag al gedaan dus nu is het team als volgende:
Sanders (c)
Ralph
Hoer
Has
Sorry dat ik mezelf als kapitein heb benoemd maar aangezien er zaterdag NIEMAND was (vaag trouwens HEBBEN we een keer optie 2, is er geen !!!!!) heb ik de honeurs maar waargenomen en ons ingeschreven. We waren trouwens de 1e dus ik vind dat dat zowiezo al dubbele punten waard is!
Maar nu motten we dus nog wat hebben om aan te trekken. Anders doen we gewoon het eendenshirt aan. Ik neem aan dat Hoer die ook heeft????? Moeilijk te vragen eigenlijk want Hoer is nooit online. Wil iemand anders dan voor Hoer een shirt meenemen?????
PS er mag maar 1 team per team meedoen... Snappie? _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 13 Dec 2007 18:08:39 Onderwerp: |
|
|
| Voor hast en vreenie is er natuurlijk wel een mogelijkheid om namens het vlaggenschip uit te komen.. Aangezien zij dit seizoen al een aardige speellijst hebben staan... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 10:01:02 Onderwerp: |
|
|
Sjaak wil jij even geen ONZIN lullen!!!
Ik snap best dat de valggenschippenezen niet voor hun team willen uitkomen! En als je dan een halve haan bent zoals vrenie of een halve halve haan als Has al helemaal niet!
Alhoewel Vrenie nou wel erg richtig matroos gaat! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 11:27:27 Onderwerp: |
|
|
HOER MOSCH RALPH en BAS jullie hebben mail omtrent het Bierfest!!! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 17:54:37 Onderwerp: |
|
|
jajajaja ik heb het gelezen net..
en nee ik heb ook geen eenden shirt, en ja die wil ik nog wel een keer graag hebben
verder vind ik het een goed idee allemaal hoewel ik het dan wel lekker warm zal krijgen, maar kunnen we het nummer niet aanpassen? heb het helemaaaal niet op jump, kunnen we niet richting de laffe bekende apres ski nemen zoals zwanzig centimeter en dergelijke, maar ik zie het allemaal wel, contact hoer nog wel even over wat hij aandoet.
nou dorst heb ik in ieder geval wel.
als mosch nog graag wil mee doen dan kan hij altijd met mij rouleren aangezien ik het toch wel sneu vind dat hij nu niet mee kan doen.. ik neem aan dat ik mosch vanavond in de kroeg nog wel zie dus dan heb ik het daar nog wel over. _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 14 Dec 2007 20:47:46 Onderwerp: |
|
|
Kerel Mosch had 3 weken geleden op de zaterdag een grote bek JAAAAH IK DOE MEE EN DAN DOEN WE DAT EN DAT AAN maar als je dan op dinsdag zegt weet je al wat voor zaterdag krijg je JA MAAR IK DOE NIET MEE FLIKKER MAAR OP LAAT HAS MAAR
Dussss.... we hebben het er morgen nog wel over _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sjaak Knikkuiken
|
Geplaatst: 17 Dec 2007 12:07:27 Onderwerp: |
|
|
| Heren van het tweede, bedankt voor jullie fantastische inzet voor het winterfest. Qua orginaliteit waren jullie absoluut de winnaar, alleen blijkt toch weer dat jullie niet kunnen zuipen hahaha.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knikeend Site Admin

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 15:52:43 Onderwerp: |
|
|
ja maar toch in het linkerrijtje met het zuipen! En dat Has en Hoer nou geen worst kunnen eten! _________________ Best druk... in je eendje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mast ?ber Knikeend

|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:35:33 Onderwerp: |
|
|
dat heb ik ruimschoots goed mogen maken met het drinken. Edoch, wil ik even nadrukkelijk zeggen dat er een aantal teams uit de strijd gehaald had moeten worden!!
om maar met de deur in huis te vallen: Het "winnende" derde team. IS natuurlijk gewoon doorgestoken kaart dat zij winnen als zij ook in de jury zitten. daarnaast is het wegtrekken van een stoel tijdens de stoelendans zodat andere deelnemers uiterst geblesseerd kunnen raken natuurlijk uit den boze en zeer onsprotief gedrag. Dit had natuurlijk moeten leiden tot inmiddelijke verwijdering.
Daarnaast het vierde. ik heb nog nooi iemand zoveel bier over zijn shirt zien gieten als die gasten. ikzelf heb een tijdstraf van 5 seconde gekregen vor het morsen van wel 3 hele druppels op mijn kin (ja u leest het goed, mijn kin. het was zelfs te weinig om mijn shirt te bevochtigen). en dan het vierde gooit de hele kan over zichzelf, de buurman en de rest van de kantine heen om ze nog enig kans te maken..
voor het vijfde valt weinig te zeggen die gasten drinken zo'n laars bijna alleen leeg, respect.
Maar dan als laatst en misschien nog wel de duidelijkste en beste reden:
Hoe kun je een toernooi winnen door niet eens aan alle evenementen deel te nemen?!?!?!?!
ik heb vooralsnog maar twee teams gezien die deelname hadden in het onderdeel originaliteit. het tweede elftal zag er schitterend uit en daarmee doel ik vooral op de mooi uitziende "dames". ook het echte dames elftal had er iets aan gedaan ook al was het iets minder maar ook zij hadden een mooie versiering op het hoofd.
Nu wordt er gezegd dat het derde ook iets had. maar mensen, het aantrekken van een polo heeft toch niets met originaliteit te maken????? ik win en bijvoorbeeld sanders zouden ook geen originaliteitsprijs winnen met de carnaval als wij beiden schoenen, jaja witte schoenen misschien wel, zouden aantrekken!! een polo is een doodnormaal kledingstuk dat in iedere B-winkel wel gekocht kan worden. maar sommige vinden dit schijnbaar zon mooi kledingstuk dat het toch ineens wel origineel is. nou ik snap er weinig van. ik zie elke donderdag een hele stad vol polo's (dus al helemaaaaal niet meer origineel) en deze mensen die ze dragen verdienen allerminst een prijs.
Toch ondanks al dit gezeik, en dat wij als tweede elftal gewoon winnaar hadden moeten zijn, vond ik het toch een erg gezellige avond en heb het super naar mijn zin gehad. proficiat voor organiseren en ik zeg: moet vaker gebeuren dit soort avondjes! _________________ eendje doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Dec 2007 16:35:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |