Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
konsalik Site Admin
 Geregistreerd op: 23 Jun 2009 Berichten: 274 Woonplaats: everywere my dreams take me
|
Geplaatst: 6 Jul 2009 20:26:15 Onderwerp: Vragen over het forum en het gebruik ervan. |
|
|
Stel hier je vraag _________________
mijn site klik hier |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Jul 2009 20:26:15 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Kristel Fanfic schrijfster
|
Geplaatst: 11 Jul 2009 16:11:53 Onderwerp: |
|
|
Hallo Conny, heb twee vraagjes:
1. Hoe krijg ik mijn ava en siggy terug?
2. Mag ik hier in mijn ff de echte naam van de echte partner van ??n van de diov's gebruiken?
Groetjes, Kristel |
|
Terug naar boven |
|
 |
konsalik Site Admin
 Geregistreerd op: 23 Jun 2009 Berichten: 274 Woonplaats: everywere my dreams take me
|
Geplaatst: 11 Jul 2009 16:19:58 Onderwerp: |
|
|
Kristel schreef: | Hallo Conny, heb twee vraagjes:
2. Mag ik hier in mijn ff de echte naam van de echte partner van ??n van de diov's gebruiken?
Groetjes, Kristel |
Hoi Kristel
1.Het is niet moelijk hoor om je ava en siggi terug te zetten. Ik neem aan dat ie in Photobucket staat. Klik linksboven in het forum op instellingen. Je komt dan in je profielpagina. Halverwege zie je ergens onderschrift staan Hier kopieer je jou IMG kode van de siggi in. Voor de avator, die je onderaan vind geldt het zelfde alleen gebruik je hier jouw direct link code. Een ander mogelijkheid is je ava rechtstreeks van je PC te uploaden. daarvoor is die andere regel.
2. Wat mij betreft wel hoor. Er zijn tenslotte meerdere Sarah's, Ren?es, Tanya's en Geraldines. Voor deze dames geldt uiteraard het zelfde als voor de mannen, geschreven met respect. _________________
mijn site klik hier |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kristel Fanfic schrijfster
|
Geplaatst: 13 Jul 2009 20:49:05 Onderwerp: |
|
|
konsalik schreef: | Kristel schreef: | Hallo Conny, heb twee vraagjes:
Groetjes, Kristel |
Hoi Kristel
1.Het is niet moelijk hoor om je ava en siggi terug te zetten. Ik neem aan dat ie in Photobucket staat. Klik linksboven in het forum op instellingen. Je komt dan in je profielpagina. Halverwege zie je ergens onderschrift staan Hier kopieer je jou IMG kode van de siggi in. Voor de avator, die je onderaan vind geldt het zelfde alleen gebruik je hier jouw direct link code. Een ander mogelijkheid is je ava rechtstreeks van je PC te uploaden. daarvoor is die andere regel.
2. Wat mij betreft wel hoor. Er zijn tenslotte meerdere Sarah's, Ren?es, Tanya's en Geraldines. Voor deze dames geldt uiteraard het zelfde als voor de mannen, geschreven met respect. |
Even nog een opmerking op je antwoord op vraag 2: In mijn verhaal gebruik ik ook haar echte achternaam, is dat dan geen probleem? |
|
Terug naar boven |
|
 |
konsalik Site Admin
|
Geplaatst: 14 Jul 2009 08:39:19 Onderwerp: |
|
|
Kristel schreef: | konsalik schreef: | Kristel schreef: | Hallo Conny, heb twee vraagjes:
Groetjes, Kristel |
Hoi Kristel
2. Wat mij betreft wel hoor. Er zijn tenslotte meerdere Sarah's, Ren?es, Tanya's en Geraldines. Voor deze dames geldt uiteraard het zelfde als voor de mannen, geschreven met respect. |
Even nog een opmerking op je antwoord op vraag 2: In mijn verhaal gebruik ik ook haar echte achternaam, is dat dan geen probleem? |
Wat mij betreft geen probleem Kristel _________________
mijn site klik hier |
|
Terug naar boven |
|
 |
|