Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
www.kookookeens.tk Beheerder

|
Geplaatst: 4 Sep 2009 11:55:52 Onderwerp: Knoflookballetjes |
|
|
Bianca schreef: |
Ik kook zelf heel graag en ook altijd nieuwe dingen uit proberen wij zijn erg dol op knoflookballetjes als snack
BENODIGHEDEN:
1 kilo gehakt, 5 teentjes knoflook, 1 ui zeer fijn gesneden,peper,zout, maggi,1 theelepel dille,2 theelepels sambal als je ervan houdt en paneermeel.
BEREIDING:
Alles goed door elkaar mengen en dan alles een paar uur laten staan zo dat de kruiden er goed in zijn getrokken.
Daarna kleine balletjes draaien en door de paneermeel rollen en dan bakken in frituurpan in olie of vet naar keuze ik bak ze persoonlijk in olie is lekkerder en minder vet dan frituurvet lekker bij de borrel als snack of bij een rijstgerecht zowel koud als warm te eten.
Vandaag eten we wortelenstamppot met een beetje suiker en spek en worst en wat ik ook vaak maak is boerenkoolstamppot met shoarma in plaats van spek en dan kookworst erbij laat het jullie allemaal lekker smaken en de groetjes van een kookfan
Groetjs en eet smakelijk van Bianca
|
_________________ Check www.kookookeens.nl en http://receptje.hyves.nl voor al je kookzaken.
Maak ook al je "koksmaatjes" bekend met dit forum, iedereen met affiniteit voor eten en koken is welkom! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Sep 2009 11:55:52 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|